Chì vi sarà di Telegram in Russia?

Parechje persone stanu seguendu u tentativu di blocà u messaggero di Telegram in Russia. Questu novu giru di eventi ùn hè micca u primu, ma hè assai più seria di i precedenti.

U cuntenutu

  • L'ultime notizie sopra a relazione Telegram è u FSB
  • Cumu hè andatu tuttu, a storia piena
  • Prévisione di l'evoluzione in i vari media
  • Chì u bloccu di TG hè pienu
  • Cosa pò rimpiazzamentu se hè bloccatu?

L'ultime notizie sopra a relazione Telegram è u FSB

U 23 di marzu, una portavoce di a tribunale, Yulia Bocharova, hà informatu ufficialmente a TASS di rifiutà di accettà una pattu colectivu di l'utenti contr'à u FSB circa l'illilessualità di i requisiti di e chiavi di deciframentu archiviati u 13 di marzu;

A so volta, l'avvocatu di i querelanti, Sarkis Darbinyan, intende appellà sta decisione in duie settimane.

Cumu hè andatu tuttu, a storia piena

A procedura di blocchimentu di u Telegramme hè fatta finu à quellu succede

Tuttu hà principiatu pocu più di un annu. U 23 di ghjugnu di u 2017, Alexander Zharov, u capu di Roskomnadzor, hà inviatu una lettera aperta à u situ ufficiale di sta organizazione. In stu, Zharov accusò Telegramma di viulazioni di i requisiti di a legge per i organizzatori di a diffusione di l'infurmazione. Ha dumandatu di trasmette tutti i dati richiesti da a legge à Roskomnadzor è minacciatu di blocchi li in casu di fallimentu.

Nell'ottobre 2017, a Corte Suprema di a Federazione Russa hà fatturatu 800 000 rubli da Telegram in cunfurmazioni cù a parte 2 di l'art. 13.31 di u Codice Amministrativu per u fattu chì Pavel Durov ha denegatu u FSB le chjavi necessarie per decodificare a culleneria di l'utente secondu a "Spring Package".

In risposta à questu, à a mità di Marzu di questu annu, un aghju di furmazione hè statu piazzatu à a Corte Meshchansky. U 21 di marzu, un rappresente di Pavel Durov hà presentatu un reclamu contr'à quest'ultima cù u CEDU.

U rapprisentante di u FSB ha immediatamente dichjaratu chì solu u requisitu di dà terzu parti l'accessu a correspondenza privata hà fattu una violazione di a custituzzione. Pudà i dati necessarii per decifrarà a so cumpertanza ùn hè micca assoggettatu à stu requisitu. Hà per quessa, a trasmissione di chiavi di crittografia ùn viola micca u dirittu di riservatezza di a cunferenza garantita da a Costituzione di a Federazione Russa è da a Convenzione europea per a prutezzione di i diritti umani. Traduttu da legale in russo, quessa significa chì u secretu di a cunniscenza à a cumunicazione in u Telegramma ùn hè micca applicatu.

À sente à ellu, a curricula di a maghjine di i cittadini di u FSB sarà vissuta solu da una decisione tribunale. È solu i canali di u persunale, in particulare di i "terroristi" suspetti sò sottu à un cuntrollu permanente senza permessu giudiziale.

5 ghjorni fà, Roskomnadzor annunziò ufficialmente Telegram nantu à una violazione di a lege, chì pò esse considerata l'iniziu di a procedura di bloccaggio.

A basa, Telegram ùn hè micca u primu messaghju istantaneu minacciatu da u bloccamentu in u territoriu di a Russia per rifiutatu di registrà in u Registru di l'Organizzatori di Diffusione di l'Informazioni, cume richieste da a Legge "Sulla Informazione". In precedenza, a mancata conformità à stu requisitu impedì à i messageri Zello, Line è Blackberry.

Prévisione di l'evoluzione in i vari media

U tema di bloccu Telegram hè discusso attivu da parechji media.

A visione più pessimista di u futuru Telegram in Russia hè spartita da i ghjurnalisti di u prugettu Meduza di Internet. Sicondu a so previsione, l'eventi si sviluppanu cumprendu:

  1. Durov ùn risponde micca à e richieste di Roskomnadzor.
  2. Questa organisazione presenterà un altru procedu per blocà a risorsa recalcitrante.
  3. A rivendicazione sarà soddisfatta.
  4. Durov hà sfida a decisione in tribunale.
  5. U Pannellu d'Appellu appruverà a decisione iniziale di u tribunale.
  6. Roskomnadzor trasmette un altru avvisu ufficiali.
  7. Ùn serà ancu micca eseguitu.
  8. I telegrammi in Russia saranu bloccati.

À u cuntrariu cù Medusa, Alexei Polikovsky, colonna di Novaya Gazeta, in u so articulu "Nove grammi in un Telegram", suggerisce chì bloccà una risorsa ùn purtà micca solu. Dicenu, chì blocà i servizii popolari cuntribuisce solu à u fattu chì i cittadini russo sò in cerca di travaglii. Milioni di Russi utilizanu ancu e biblioteche principali di pirati è tracce di u torrent, malgradu u fattu ch'elli anu longamente bloccatu. Ùn ci hè nisuna ragione per crede chì tuttu hè differente cun stu messaggero. Ora, tutti i navigatori prisenti anu un VPN incastunatu - un'applicazione chì pò esse installata è attivata cù dui clic di mouse.

À sente u ghjornu Vedomosti, Durov hà pigliatu a minaccia di bloccà u messaggellu seriamente è hà già preparatu travaglii per l'utenti di lingua russa. In particulare, aprirà per i so utilizatori nantu à Android a capacità di configurà a cunnessione à u serviziu cù un servitore proxy di difettu. Probabilmente u listinu aggiornamentu hè in preparazione per iOS.

Chì u bloccu di TG hè pienu

A maiò parte di i sperti indipendenti sferunate chì u blocco di u Telegram hè solu u principiu. Nikolai Nikiforov, u ministru di e Comunicazioni è i Media, ha cunfirmatu indirettamente sta teoria, affermendu chì considera a situazione attuale cù u messaggero menu impurtante ch'è a performance di u Spring Package da altre aziende è servizii - WhatsApp, Viber, Facebook è Google.

Alexander Plyushchev, un notu ghjurnalista russo è espertu di Internet, crede chì i servizii di sicurezza è i dipendenti Rospotrebnadzor sappianu chì Durov ùn pò fornisce chiavi di crittografia per ragioni tecniche. Ma decide di principià cù un telegrama. A risonanza internaziunale sarà menu inferiore a Facebook è l'oppressione di Google.

À sente à i observatori di forbes.ru, a serratura di telegrama hè piena di u fattu chì non solu i servizii speciali, ma ancu i froditori avianu accede à a cuntezione di qualcunu. L'argumentu hè semplice. Ùn ci hè nunda di "chiavi di crittografia". In sostanza, hè pussibule di cumunicà ciò ch'ella impiega l'FAS solo creendu una vulnerabilità di sicurezza. È l'urdinatori prufessiunali ponu facilmente trà prufittu di sta vulnerabilità.

Cosa pò rimpiazzamentu se hè bloccatu?

WhatsApp è Viber ùn rimpiazzeranu micca Telegram

I principali concorrenti di Telegram sò dui messageri stranieri - Viber è WhatsApp. U telegrama perde solu à dui, ma critichi per parechji punti:

  • A creazione di Pavel Durov ùn hà micca pussibule di fà via via e chiamate video è video.
  • A versione basica di u telegramma ùn hè micca Russificata. Per fà quellu hè offerta à l'utente indipendente.

Hè spieghendu u fattu chì solu u 19% di l'abitanti di Russia utilizanu u messaggero. Ma WhatsApp è Viber usanu 56% è 36% di i Russi, rispettivamente.

Tuttavia, hà più avantaju:

  • Tutta a corrispondenza durante a vita di u cuntu (tranne per i chjassi segreti) hè salvata in u nube. Reinstallà u prugramma di nuovo o installanu nantu à un altru dispositiu, l'utente accede à a storia di e so chiacchje in piena.
  • I novi membri di i Supergruppi hanno l'occasione di vede a correspondenza finu à a creazione di u chat.
  • Implementatu a capacità di aghjunghje i hashtags à i messaghji è dopu ricercallu.
  • Pudete selezziunate più messaghji è mandarli cun un clic di mouse.
  • Hè pussibule di invità à u chat via u ligame di l'utente chì ùn hè micca in u libretu di contatti.
  • Un missaghju vocale accumula automaticamente quandu u telefonu hè portatu à l'oreia, è pò durà finu à un'ora.
  • A capacità di trasferisce è nube di conservazione di i schedari finu à 1,5 GB.

Ancu se u Telegram hè bloccatu, l'utenti di a risorsa puderanu bypassà i blocchi o trova analoghi. Ma secunnu i sperti, u prublema hè più profonda - a privacy di l'utenti ùn hè più in primu postu, ma u dirittu di riservatezza di a cunferenza pò esse dimenticatu.