Per l'utenti di i PC chì amanu ascultà a musica, un fattore impurtante hè a ripruduzione sonora di qualità da computer. Questu pudete esse realizatu cù u primu regolatore d'equalizzatore. Vedemu cumu si pò fà questu nantu à i dispositivi in esecuzione di Windows 7.
Vede ancu:
Equalizer per VKontakte
Applicazioni Equalizer per Android
Ajusta u equalizzatore
L'equalizzatore permette di adeguà l'amplessità di u segnale dipende da a frequenza di u sonu, cioè à adattà i timbri di u sonu. Cume un equalizzatore, pudete aduprà sia l'utili di cartulina soni incastunata da a GUI di Windows è prugrammi speciali di terze parti. In successivu vedemu dui modi di configurà l'audio.
Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte
Prima di tutti, guardami cumu cunfigurà l'equalizzatore nantu à i prugrammi di terze parti pensatu per adattà u sonu in Windows 7. Facemu quì cù l'esempiu di l'applicazione popolari Hear.
Scaricà Hear
- Cliccate nantu à l'icona Ascultà "Pannelli Notificativi".
- Dopu avè cuminciatu l'interfaccia Hear, movi à a seconda sinistra di a scheda chjamata "EQ". Questu hè l'equalizzatore di stu prugramma.
- In a finestra aperta in u blocu "Mostra cum'è" spostà u passatu fora di posizione "Curve" in posizione "Cursori".
- Dopu à quessa, l'interfaccia di l'equalizzatore si aprirà.
- Usate u drag and drop per sceglie u bilanciu ottimale di u sonu per a melodia chì si stà in u computer in stu momentu. Se ci vole, usate u bottinu per resettà a regolazione di difettu. "Reset".
- Cusì, l'impostazione di l'equalizzatore in u prugramma Auditu hè cumpletata.
Lezione: Software per adeguà u sonu in un PC
Metudu 2: Strumentu di carta sana incorporatu
Come annunziatu sopra, l'impostazione sonora pò esse fatta ancu da u equalizzatore integratu di a scheda sana di u computer.
- Cliccate "Start" è spostà à "Pannello di cuntrollu".
- In a nova finestra, selezziunate l'elemento "Apparecchiatura è sonu".
- Andate in a sezione "Soni".
- Una piccola finestra si aprirà. "Soni" in a tabulazione "Riproduzione". Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome di l'elemento chì hè attribuitu da u dispositivo predefinitu.
- A finestra di pruprietà di a carta di sona aprirà. A so interfaccia dipende da u produttore specificu. Dopu, andate a tabulazione chì porti u nome "Miglioramenti" nant'à "Miglioramenti".
- In a tabulazione aperta, e azzioni eseguite dipindenu ancu da u nome di u fabbricante di a scheda di sughjettu. Più spessu bisognu à spuntà a casella "Enable Sound Equalizer" o solu "Equalizer". In u secondu casu, dopu chì avete bisognu di cliccà "OK".
- Per cambià a regolazione di u equalizzatore, cliccate nantu à u bottinu "Più impostazioni" o cù l'icona di a carta sana in u cassettu.
- A finestra di uguagliante si apre, induve potete riorganizà manualmente i cursori responsabili di l'equilibratura sonora nantu à u listessu principiu chì era fattu in u prugramma Hear. Dopu chì i paràmetri sò completi, cliccate "EXIT" o "OK".
Se vulete ripresenta tutti i cambiamenti à e impostazioni predefinite, allora in stu casu, premete "Default".
Se truvate difficiule pè definisce i cursori per sè, pudete aduprà l'impostazioni preimpostate da u listessu nant'à u menù in menù da menu di rigalu in a stessa finestra.
- Quandu sceglite una direzzione musicale specifica, i cursori usanu automaticamente a posizione più ottimale secondu a versione di i sviluppatori.
Pudete aduprà u sonu in Windows 7 cù l'aiutu di prugrammi di terze parti o aduprendu l'equalizzatore integratu di a scheda di audio. Ogni utente pò sceglie un metudiu più praticu di regolazione indipindente. Ùn ci hè nisuna differenza fundamentale trà elli.