Balabolka (Balabolka) 2.12.0.653


L'automatizazione di l'azione in Photoshop pò riduce significativamente u tempu passatu nantu à l'esecuzione di operazioni simili. Una di sti strumenti hè l'elaborazione batch di immagini (foto).

U significatu di a trasfurmazione batch hè di registrà azzioni in un cartulare speciale (azzione), è dopu applicà questa azzione à un numeru illimitatu di foto. Cioè, procedemu manualmente a trasfurmazione una volta, è u restu di e immagini sò processate da u prugramma automaticamente.

Hà un sensu aduprà l'elaborazione batch in i casi chì sò necessarii, per esempiu, di cambià a taglia di e foto, di alzà o abbassi l'illuminazione, è di fà a stessa correzione di colore.

Dunque, scendemu à a trasformazione batch.

Prima ci vole à mettere e immagini originali in una cartella. Aghju trè fotografie preparate per a lezione. Aghju chjamatu a cartella Elaborazione di lotti è metti in u desktop.

Se avete notatu, allora in sta cartulina ci hè ancu una sottocartella "Prumine foto". I risultati di u prucessu saranu salvati in essa.

Sò chjaramente in vece chì in questa lezzione impareremo solu u prucessu; tantu operazioni cù foto ùn seranu micca effettuate. A cosa principali hè di capisce u principiu, è allora tu decidite chì tipu di prucessione da fà. L'ordine di azzione sarà sempre uguale.

È una altra cosa. In i prugrammi di u prugramma, avete bisognu di spegnere l'attenzioni nantu à l'incompattu di u profilu di culore, altrimenti, ogni volta chì aprite a foto, duverete preme u pulsante Ok.

Vai à u menù "Modificà - Impostazioni di u culore" è rimuovere i setaci indichi in u screenshot.


Ora pudete cumincià ...

Dopu avè analizzatu e foto, diventa chiaru chì sò tutti un pocu scuru. Dunque, li allevemu è un pocu tonificati.

Aprite u primu colu.

Poi chjamate a palette "Operazioni" in u menù "Finestra".

In a palette, necessite cliccà nantu à l'icona di a cartella, dà un novu nome à ogni nome è cliccate Ok.

Poi creemu una nova operazione, chjamemu dinò e cumunate è premete u pulsante "Prisente".

Per inizià, ridimensionate a maghjina. Dicemu chì avemu bisognu di immagini cù una larghezza di micca più di 550 pixel.
Vai à u menù "Immagine - Dimensione di l'immagine". Cambiate a larghezza à u desideratu è cliccate Ok.


Comu pudete vede, ci sò cambiamenti in a palette di operazioni. U nostru avvenimentu hè statu gestitu bè.

Per l'illudimentu è tonificà l'usu "Curve". Sò causati da una scorcia CTRL + M.

In a finestra chì si apre, setate u currente nantu à a curva è tirate in direzzione di clarificazioni per ghjunghje u risultatu desideratu.

Allora andate à u canale rossu è adattate leggermente u culore. Per esempiu, cum'è stu:

À a fine di u prucessu, cliccate Ok.

Quandu registra una azzione, ci hè una regula impurtante: se si utilizanu attrezzi, strati di regolazione è altre funzioni di prugramma, induve i valori di e varie impostazioni cambiano à a volata, chì vole, senza pressione di u pulsante OK, quessi questi valori devono esse inseriti manualmente è premutu. Se a regula ùn hè micca rispettata, Photoshop hà da registra tutti i valori intermedii mentre si trà, per esempio, un cursore.

Continuemu. Supponemu chì avemu già eseguitu tutte e azzioni. Ora ci vole à salvà a foto in u furmatu chì avemu bisognu.
Premete a combinazione di tasti CTRL + SHIFT + S, sceglite u formatu è u locu per salvà. Aghju sceltu una cartella "Prumine foto". Pressu "Salvà".

U passu finale hè di chjude l'immagine. Ùn vi scurdate di fà quellu, altrimenti tutte le 100.500 foto restanu aperte in l'editor. U Nightmare ...

Rifiutemu di salvà u còdice sorgente.

Fighjà una veduta à a palette di operazioni. Avemu verificà se tutte e azzioni sò registrate correttamente. Se tuttu sia in ordine, cliccate nantu à u bottinu "Stop".

L'azione hè pronta.

Ora ci vole à applicà a tutte e foto in u cartulare, è automaticamente.

Vai à u menù "File - Automation - Batch Processing".

In a finestra di funzione, selezziunu a nostra serie è operazione (l'ultimi creati sò stati registrati automaticamente), dicemu u caminu di a cartella d'urighjini è u parcorsu à a cartella in cui i quadri finiti sò salvati.

Nantu à a pressione di un bottinu "OK" a prucessione principia. U tempu passatu nantu à u prucessu dipende da u numeru di foto è da a complessità di l'operazioni.

Usate l'automazione furnita da u prugramma Photoshop, è risparmia tante volte pruvucendu e vostre immagini.