Unu di l'operatori più ricercati in l'utenti di Excel hè a funzione MATCH. U so compitu hè di determinà u numeru di posizione di l'elemento in una matrice data di dati. Si porta u più prestiavule s'à u cuntrattu cù altri operatori. Vedemu quale funzione hè MATCHè cumu pò esse adupratu in pratica.
APPLICAZIONE DI OPERATORI DI MATCH
Operatore MATCH appartene à a categoria di funzioni "Links è matrici". Considera l'elemento specificatu in u array specificatu è emette u so numeru di postu in stu intervallo in una cella separata. In realtà, ancu u so nome indica ch'è. Inoltre, quandu hè usatu cunjunzione cù l'altri operatori, sta funzione li insegna à u numeru di posizione di un elementu specificu per a trasfurmazione successiva di questi dati.
Sintassi operatore MATCH parve questu:
= MATCH (valore di ricerca; array di ricerca; [match_type])
Ora cunsiderate ciascuna di sti trè argumenti separatamente.
"Valore cercatu" - Questu hè l'elementu chì deve esse truvatu. Pò dà una forma testuale, numerica, è ancu piglià un valore logicu. St'argumentu pò ancu esse una riferenza à una cella chì cuntene qualcunu di i valori summenzionati.
"Matrici visti" hè l'indirizzu di u intervallu in cui u situ hè situatu. Hè a posizione di questu elementu in stu array chì l'operatore deve definisce. MATCH.
"Tipu di mappatura" indica una partita esatta da ricercà o imprecisa. Questu argumentu pò avè tre valori: "1", "0" è "-1". If "0" L'operatore cerca solamente una partita esatta. Se u valore hè "1", sì ùn ci hè nunda di cumplicità MATCH dà l'elemento più vicinu ad essa in ordine discendente. Se u valore hè "-1"Allora, se ùn avete a truvatura nè una corrispondenza esatta, a funzione riporta l'elementu più vicinu ad elli in ordine crescente. Hè impurtante se ùn fate micca bè una ricerca per un valore esattu, ma unu approssimativu, affinchè l'array chì stai visualizendu serà urdinatu in ordine crescente (tippu di cunniscenza) "1") o discendente (tippu di mappatura "-1").
Argumentu "Tipu di mappatura" ùn hè micca necessaria. Si pò mancare se ùn hè micca necessaria. In stu casu, u so valore di difettu hè "1". Applicà l'argumentu "Tipu di mappatura"Prima di tutti, hà sensu solu quandu i valori numerichi sò trattati, micca i valori di testu.
In casu MATCH cù e l'impostazioni specificate ùn pudete micca truvà l'elemento desideratu, l'operatore mostra un errore in a cella "# N / A".
Quandu conduce una ricerca, l'operatore ùn distinguisce trà i registri di i caratteri. S'ellu ci hè parechje elencate esatte in u array, MATCH visualizza a posizione di u primu in a cella.
Metudu 1: Mostra a posizione di l'elemento in a gamma di dati di testu
E vedemu l'esempiu di u casu più simplici, quandu usu MATCH Pudete determinà a posizione di l'elemento specificatu in a matrice di dati di testu. Scopri quale postu in u spaziu in cui i nomi di a merce, hè a parola "Zucchero".
- Selezzi a cella in cui u risultatu elaboratu sarà visualizatu. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione" vicinu à a barra di formula.
- Lancia Maestri di funzioni. Aprite una categoria "Lista alfabetica completa" o "Links è matrici". In a lista di l'operatori cercemu u nomu "MATCH". Truvà e selezziunate, cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra.
- A finestra d'argumentu di l'operatore hè attivata. MATCH. Comu pudete vede, in sta finestra per u numeru di u numeru di argumenti ci sò trè campi. Avemu da riempitu.
Chì avemu bisognu di truvà a posizione di a parola "Zucchero" in u spaziu, cunduci quellu nome in u campu "Valore cercatu".
In u campu "Matrici visti" avete bisognu di specificà e coordinate di u listinu. Pò esse guidatu manualmente, ma hè più faciule per piazzamentu u cursore in u campu è selezziunu questu array nant'à u fogliu mentre si stringe u pulsante sinistro di u mouse. Dopu à quessa, a so indirizzu hè visualizata in a finestra di l'argumentazione.
In u terzu campu "Tipu di mappatura" mette u numeru "0", perchè avemu da u travagliu cù i dati di testu, è cusì ci vole un risultatu esattu.
Dopu chì tutti i dati sò messi, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- U prugramma esegue u calculu è mostra a posizione ordinale "Zucchero" in u array sceltu in a cellula chì hà specificatu in u primu passu di sta istruzzione. U numeru di a posizione hè uguale a "4".
Lezione: Statu di assistente di Excel
Metudu 2: Automazione l'usu di l'operatore MATCH
Di sopra, cunsideremu u casu più primitivu di aduprà l'operatore MATCH, ma ancu pò esse automatizzato.
- Per praticità, aghjunghjemu dui campi supplementari nantu à u schede: "Set Point" è "Numero". In u campu "Set Point" curemu in u nome chì ci vole à truvà. Fara avà "Carne". In u campu "Numero" impostate u cursore è andate à a finestra di l'argumentu di l'operatore in a stessa manera chì era discusso sopra.
- In u casu di argumentu di funzioni in u campu "Valore cercatu" specificate l'indirizzu di a cella in cui hè entrata a parola "Carne". In i campi "Matrici visti" è "Tipu di mappatura" avemu indicatu i stessi dati cum'è in metudu precedente - l'indirizzu di u numaru è u numaru "0" rispettivamente. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu avemu effettuatu l'azzioni sopra, in u campu "Numero" a posizione di a parola hè visualizzata "Carne" in u spaziu sceltu. In stu casu, hè "3".
- Questu metudu hè bonu perchè se vulemu sapè a situazione di un altru nomu, allora ùn avemu micca bisognu di riprisciare o cambià a formula ogni volta. Appena abbastanza in u campu "Set Point" inserite una nova parola di ricerca invece di u precedente. U prucessu è a trasmissione di u risultatu dopu ciò avverrà automaticamente.
Metudu 3: Usa l'operatore MATCH per e espressioni numeriche
Ora vedemu cumu pudete usà MATCH travaglià cù espressioni numeriche.
U scopu hè di truvà un pruduttu chì valete 400 rubli o u più vicinu à quessu quantità in ordine crescente.
- Prima di tuttu, avemu bisognu di ordinà gli elementi in a colonna "Amount" discendenti. Selezziunà sta colonna è andate in tab "Casa". Cliccate nantu à l'icona "Ordina è filtra"chì hè situatu nantu à a nastro in blocu U editing. In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Ordina da u massimu à u minimu".
- Dopu chì a classificazione hè stata fatta, selezziunate a cella induve u risultatu sarà visualizatu, è lanciate a finestra d'argumentu cum'è descritta in u primu metudu.
In u campu "Valore cercatu" curemu in un numeru "400". In u campu "Matrici visti" specificate e coordinate di a colonna "Amount". In u campu "Tipu di mappatura" setatu u valore "-1"avemu cercemu un valore uguale o maghjettu di u desideratu. Dopu à fà tutte e impostazioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- U risultatu di u prucessu hè espositu in a cella anzianu specificata. Questu hè a posizione "3". Ùn hè u rispettu di "Patate". In verità, a quantità di redditi per a vendita di stu pruduttu hè u più vicinu à u numeru 400 in ordine crescente è quantifica à 450 rubli.
Altrimenti, pudete cercà a posizione più vicina à "400" discendenti. Solu per questo, bisognu filtrà i dati in ordine crescente, è in u campu "Tipu di mappatura" l'argomenti di a funzione ponu u valore "1".
Lezione: Sortite è filtrate i dati in Excel
Metudu 4: aduprate in cumulazione cù l'altri operatori
Questa funzione hè più efficace da aduprà cù altri operatori cum'è parte di una formula complessa. U più spessu hè usatu cunjuntu à a funzione INDEX. Questu argumentu furnisce à a cella specifica u cuntenutu di u intervallu specificatu da u numaru di a so riga o colonna. In più, a numerazione, cumu in relazione à l'operatore MATCH, hè effettuatu micca par Relazione di u tuttu lìchja, ma solu in i interventi. A sintassi per questa funzione hè cum'è seguitu:
= INDEX (matrice; linea_number; numeri_columna)
Inoltre, se a matrice hè un-dimensionale, solu unu di i dui argumenti pò esse adupratu: "Numero di linea" o "Numero di colonna".
Funzione aghjunta di funzioni INDEX è MATCH hè chì l'ultimu pò esse adupratu cum'è l'argumentu di u primu, chì hè, per indicà a posizione di a riga o colonna.
Fighjà una veduta à cum'è si pò fà in pratica, aduprendu tutte e stesse tavule. U nostru compitu hè di fà purtà u fogliu supplementare "Pruduttu" u nome di a merce, u quantità totale di redditi da chì hè equale à 350 rubli o più vicinu à stu valore in ordine discendente. Questu argumentu hè specificatu in u campu. "Ammiru approssimativu di redditu per fogli".
- Ordina i voci in una colonna "A quantità di redditi" crescente. Per fà quessa, selezziunate a colonna richiesta è, essendu in a tab "Casa", cliccate nantu à l'icona "Ordina è filtra"E dopu in u menu apparutu cliccate nantu à l'elemento "Sortu da u minimu à u massimu".
- Selezzi a cellula in u campu "Pruduttu" e chjamà Wizard di Funzione da u solitu via un bottinu "Inserisci funzione".
- In a finestra chì si apre Maestri di funzioni in categoria "Links è matrici" cerca nome INDEXselezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu, una finestra si apre chì offre una scelta di opzioni operatore. INDEX: per array o per riferimentu. Avemu bisognu di a prima opzione. Dunque, lascemu in questa finestra tutte e impostazioni predefinite è cliccate nantu à u bottinu "OK".
- A finestra di l'argumentu di a funzione apre. INDEX. In u campu "Array" specificate l'indirizzu di u intervallu induve l'operatore INDEX circà u nome di u pruduttu. In u nostru casu, questu hè una colonna. "Nome di u pruduttu".
In u campu "Numero di linea" una funzione annata hè situata MATCH. Deve esser cundutu à uttene manualmente a sintassi riferita à u principiu di l'articolo. Scrive subitu u nome di a funzione - "MATCH" senza quotazione. Poi aprite u supportu. U primu argumentu di questu operatore hè "Valore cercatu". Si trova nantu à u fogliu in u campu. "Quantità approssimativa di redditi". Specifichi e coordinate di a cella chì cuntene u numeru 350. Avemu messu un punto e virgula. U secondu argumentu hè "Matrici visti". MATCH vederà l'ampiezza in cui hè situata a quantità di redditi è cerca a più vicina à 350 rubli. Allora, in stu casu, specificemu e coordinate di a colonna "A quantità di redditi". E novu avemu messu un punto e virgula. U terzu argumenti hè "Tipu di mappatura". Chì andemu a cercà un numeru uguale a chjamatu unu o u più vicinu, ponemu quì u numeru. "1". Chiudite i parentesi.
A argumentu di a terza funzione INDEX "Numero di colonna" lasciate in bianco. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Comu pudete vede, a funzione INDEX cun l'aiutu di un operatore MATCH in a cella pre-specificata si vene u nome "Tè". In verità, a quantità di a vendita di tè (300 rubli) hè u più vicinu in l'ordine discendente à a quantità di 350 rubli di tutti i valori in a tavula da trasformà.
- Se cambemu u numeru in u campu "Quantità approssimativa di redditi" à un altru, u cuntenutu di u campu sarà ricalculatu automaticamente di conseguenza. "Pruduttu".
Lezione: Funzione Excel in Excel
Comu pudete vede, l'operatore MATCH hè una funzione assai pratica per determinà u numeru sequenza di l'elemento specificatu in a matrice di dati. Ma u vantaghju di lu aumenta significativamente s'ellu hè adupratu in formule cumplette.