Cume cambia u font à Android

Android dà l'utente à opzioni di personalizazione larghe per l'interfaccia, cumincendu cù widgets semplici è impostazioni, finendu cù i lanciari di terze parti. Tuttavia, pò esse difficiule di configurà alcuni aspetti di u design, per esempiu, se avete bisognu di cambià u font di l'interfaccia è di e applicazioni nantu à Android. Tuttavia, hè possibile per fà ciò, è per alcuni mudelli di telefoni è tablet è assai faciule.

In questo manuale esiste u mudellu di u fontu nantu à i telefoni intelligenti di Android è di vari modi, ancu senza accesso root (in certi casi, pò esse impiegatu). À l'iniziu di u manualu - separatamente per cambià fonti per Samsung Galaxy, è dopu per tutti l'altri smartphone (cumpresu Samsung, ma cun versione di Android fino à 8.0 Oreo). Vede ancu: Cumu cambià una fonte di Windows 10.

Modificendu u font à i telefuni Samsung è stallà i vostri fonti

I telefuni Samsung, è ancu alcuni mudelli di LG è HTC anu a opzione di cambià u font in l'impostazioni.

Per un cambiu tippu di fonti nantu à u Samsung Galaxy, pudete seguità sti passi:

  1. Andate in Settings - Display.
  2. Selezziunà l'elementu "Fontu è scala".
  3. À u fondu, selezziunate un font, è cliccate Finisce per applicà.

Ci hè immediatamente l'elemento "Scaricare fonti", chì ti permette di installà fonti supplementari, ma: sò tutti (eccettu Samsung Sans) pagati. Tuttavia, hè pussibule di bypassà è stallà i vostri propri fonti, ancu da i file di fontu ttf.

Ci hè parechji appruciazioni per l'installazione di i vostri caratteri nantu à i telefoni Samsung Galaxy: fino à a versione Oreo di Android 8.0, i fonti FlipFont (sò usati in Samsung) pussianu esse truvati in Internet è scaricatu cum'è APK è sò stati immediatamente dispunibili in i parametri cù l'applicazione iFont (sarà discusu in più in a sezione nantu à "altri telefoni Android").

Se Android 7 o una vechja versione hè installata in u vostru smartphone, pudete ancu aduprà questi metodi. Se avete un novu smartphone cù Android 8 o 9, duverete cercà solu per installà i vostri fonti.

Unu di elli, u più faciule è attualmente in travagliu (testatu nantu à Galaxy Note 9) - aduprà l'applicazione ThemeGalaxy disponibile nantu à u Play Store: //play.google.com/store/apps/details?id=project.vivid.themesamgalaxy

Prima, quandu l'usu liberu di sta applicazione per cambià fonti:

  1. Dopu avè installatu l'applicazione, vedi duie icone in a lista: per lanciare Tema Galassia è una separata - "Temi". Prima aghjuntu a Tia Galaxy app stessa, dà i permessi necessari, è allora lanciate i Temi.
  2. Selezziunate i tab "Fonti", è in un angulu invece di "Tutti", selezziunu "cirillicu" per visualizà solu i fonti russi. A lista include fonti gratuiti cun Google Fonts.
  3. Fate un clic nantu à "Download", è dopu u scaricatu - "Install Font".
  4. Rinvià u telefunu (necessariu per Samsung cù Oreo Android è sistemi più recenti).
  5. U fonti apparirà in a configurazione di u telefuninu (Impostazioni - Visualisazione - Fontu è scala di schermu).

A stissa applicazione permette di installà u vostru tipografu TTF (chì si trova in quantu dispunibule da scaricà in Internet), ma a funzione hè fatturata (almeno 99 centesimi, una volta). U caminu serà cumprtu:

  1. Lanciate l'applicazione Theme Galaxy, aprite u menu (scorrite da u luntanu sinistro di u schermu).
  2. In u menu in "Avanzate" selezziunu "Crea u vostru font da u .ttf". Quandu u primu pruvate à aduprà a funzione, vi verrà dumandatu di cumprà.
  3. Specifichi u nome di a fonte (cum'è in apparizione in a lista in i parametri), selezziunate "Selezziunu u file .ttf manualmente" è specificate a situazione di u file di font da u telefuninu (pudete ancu pieghje i file di font in u temaGalaxy / fonts / custom / folder e check " cartelle d 'utente ".
  4. Cliccate Crea. Una volta creata, u fontu sarà installatu.
  5. Rinviate u telefunu (solu per e versioni più novule di Android).
  6. U fonti sarà affissatu in l'impostazioni è sarà dispunibule per installazione in l'interfaccia di a vostra Samsung.

Un'altra applicazione chì pò installà i fonti di Samsung hè AFonts. In Oreo richiede ancu un riavviscamentu, a creazione di i so fonti richiede l'acquisto di una funzione, è fonti russi in u catalogu manca.

I metodi di installazione di fonti addiziunali in Samsung Galaxy cù novu versioni di Android sò dispunibili in questu: // w3bsit3-dns.com.ru/forum/index.php?showtopic=191055 (vedi a sezione "Fonts for Samsung on Android 8.0 Oreo). Andromeda, circa chì pudete leggere (in inglese) quì.

Cume cambiate u font à i telefoni Android è i tablet da altri produttori

Per a maiò parte di i telefoni intelligenti Android è i tablet, l'accessu à root ci vole per cambià a fonte di l'interfaccia. Ma micca per tutti: per esempiu, l'applicazione iFont aghjusta successu fonti nantu à l'antica Samsung è qualchi altre marche di telefoni è senza radice.

iFont

iFont hè un'applicazione gratuita dispunibule nantu à u Play Store //play.google.com/store/apps/details?id=com.kapp.ifont chì permette di installà facilmente u vostru font (è ancu scaricà i fonti libaru dispunibili) per un telefonu chì avete accesso root cum'è nantu à e marche singuli di telefoni senza essi (Samsung, Xiaomi, Meizu, Huawei).

In generale, l'usu di l'applicazione hè u seguitu:

  1. Installate è eseguite l'applicazione (cuntene l'accessu radice, s'ellu ci vole), aprite a scheda "Trova", è - "Tutti i fonti" - "Russu".
  2. Selezziunate u tippu desideratu è cliccate "Download", è dopu u scaricatu - "Install".
  3. Dopo l'installazione, pudete dà bisognu à ripartite u telefonu.
  4. Per installà u vostru font, copiate i file .ttf in u cartulare "iFont / custom /", in a schermata principale di l'applicazione, aprite la scheda "I miei" - "I miei fonti" è selezziunu u font da esse installatu.

In u mo testu (telefono Lenovo Moto cù accessu root) tuttu hè andatu bè, ma cun certi bug:

  • Quandu aghju provatu a stallazione di u mo caratteru ttf, hè stata aperta una finestra per offra à l'autore di l'applicazione. Dopu à a chjave è à riavvi l'installazione di l'applicazione hè stata riesce.
  • Una volta l'installazione di u vostru font .ttf ùn abbia mai funzionatu finchè tutti i fonti installati di u catalogu iFont libare sò stati eliminati. Pudete cancellà i fonti nantu à a tabulazione "A me", aprite i mo download, selezziunu un font è cliccate nantu à "Cestu" in u angulu in alto à destra.

Sì avete bisognu di rinvighi u tippu standard, aprite l'applicazione iFont, andate in "A mi" scheda è cliccate "Preset Font".

Una simile applicazione libera hè FontFix. In a mia prova, hà ancu aghjuntu, ma per qualchì ragu hà cambiatu i fonti selettivamente (micca in tutti i elementi di l'interfaccia).

Metodi avanzati di modifiche di carattere in Android

Quelli sopra ùn sò micca tutte opzioni per cambià fonti, ma solu quelli chì cambiano fonti in l'interfaccia intera, è sò ancu relativamente sicuri per l'utente novizio. Ma ci sò e metudi supplementari:

  • Cù l'accessu root, i sostituani Roboto-Regular.ttf, Roboto-Bold.ttf, Roboto-Italic.ttf è Roboto-Bolditalic.ttf fonti di sistema da a cartella sistema / fonts cù altri file di fonti cù i stessi nomi.
  • S'ellu ùn hè micca bisognu di cambià i fonti in l'interfaccia intera, usate i lanciatori cù a capacità di personalizà i fonti (per esempio, Apex Launcher, Go Launcher). Vede i migliori lanciatori per Android.

Se sapete altri modi per cambià i fonti, forse applicabili à e singole marche di dispositivi, ti ringraziu se li sparguendu in i commenti.