Cumu aprite i file GPX

Sicuramente ognunu di noi pulitu ripetutamente a storia da u so navigatore, è dopu ùn pudemu micca truvà un link à a risorsa visitata di recente. Si pò fà chì questi dati ponu esse ripristinati nant'à i file normali. Per esempiu, aduprendu u prugramma Handy Recovery. Circa stu è parlà.

Scaricate l'ultima versione di Handy Recovery

Cumu restituisce a criata di u navigatore cù Handy Recovery

Ricercà a cartella desiderata

A prima cosa chì ci vene à fà hè di truvà a cartella duve avemu a storia di u navigatore adupratu. Per fà quessa, aprite u prugramma Recuperu Utenti è andate à "Disk C". Dopu, andate à "Utenti-AppData". È quì cercemu u cartulare necessariu. Sto usando un navigatore "Opera"sò dunque, aduprà cum'è esempiu Cusì allora vò à u cartulare Opera Stable.

Recuperu di storia

Ora premete u pulsante "Ripristinare".

In a finestra aghju, sceglite a cartella per risturà i file. Sceglite quellu in cui sò tutti i file di navigatore. Cusì hè u listessu chì avemu sceltu in precedenza. In più, tutti l'articuli devenu esse spuntati è cliccate "Ok".

Rinvete u navigatore è verificate u risultatu.

Tuttu hè assai veloce è chjaru. Se tuttu hè fattu correttamente, tandu micca più d'un minuto per ghjunghje u tempu. Questu hè prubabilmente u mezu più veloce per ripristinà u storicu di u navigatore.