U più grande fornitore di l'Internet di Bielorussia, Beltelecom, hà recentu liberatu una sub-marche ByFly, in u quali impieghja sia i piani tariffarii sia i router, simili à i CSO! Operatore ucraino Ukrtelecom. In u nostru articulu di oghje avemu voglia di presentarvi modi à configurà i router di sta sub-marca.
Varianti di i modem ByFly è a so configurazione
Prima, qualchì parole parlanu di dispositivi certificati ufficialmente. L'operatore ByFly hà certificatu parechje opzioni per i router:
- Promsvyaz M200 modifiche A è B (analogue ZTE ZXV10 W300).
- Promsvyaz H201L.
- Huawei HG552.
Queste apparecie sò guasi indistinguibili di l'hardware è sò certificate secondu e specifiche di comunicazione di a Repubblica di Bielorussia. I parametri principali di l'operatore per l'abbonati sò uguale, ma certe posti dipende da a regione, chì avemu da dì certamente in le opzioni dettagliate. I router considerati differiscono ancu in l'apparenza di l'interfaccia di configurazione. Ora fighjate una mostra di e funzioni di configurazione di ognunu di i dispositivi citati.
Promsvyaz M200 modifiche A è B
Questi router formanu a stretta maggioranza di i dispositivi di abbonati ByFly. Differisce trà l'altru solu in i standard di sustenimentu Annex-A è Annex-B, rispettivamente, altrimenti sò identichi.
A preparazione di a cunnessione di i routers Promsvyaz ùn hè micca diversa da sta procedura per l'altri dispositivi di sta classe. Prima ci vole à determinà a posizione di u modem, allora cunnessa cù a putenza è u cavu ByFly, è poi cunnessu u router à u computer via un cavu LAN. Dopu, avete bisognu di verificà i parametri per ottene indirizzi TCP / IPv4: chjamà e proprietà di a cunnessione è aduprà l'elemento pertinente di a lista.
Per configurà i parametri andate in u configuratore di modem. Lanciate qualsiasi visualizzatore web adatta è scrivite l'indirizzu192.168.1.1
. In a casella di entrata in i dui campi, inserite a parolaadmin
.
Dopo aver entratu in l'interfaccia, aprite a tab "Internet" - Sò quì sò e impostazioni principali chì avemu bisognu. A cunnessione cablata di l'operatore ByFly utilizza una cunnessione standard PPPoE, cusì vi fate bisognu di modifiche. I parametri sò:
- "VPI" è "VCI" - 0 è 33 rispettivamente.
- "ISP" - PPPoA / PPPoE.
- "Username" - sicondu u schema
"contract [email protected]"
senza quotazione. - "Password" - sicondu u fornitore.
- "Strada di difettu" - "Sì".
Luntite e opzioni rimanenti invariate è cliccate "SAVE".
Per difettu, u router funziona cum'è un ponte, chì significa accessu à a rete solu per u computer à u quale u dispositiu hè cunnessu per cavu. Se avete bisognu di aduprà u dispositiu per distribuisce a Wi-Fi à un smartphone, tablet o laptop, duverete configurà ancu sta funzione. Aprite le tabule "Inteface Setup" - "LAN". Aduprà i parametri seguenti:
- "Indirizzu principale IP" -
192.168.1.1
. - "Subnet Mask" -
255.255.255.0
. - "DHCP" - Posizione Abilitata.
- "Relay DNS" - Usate l'Utilizzatori Scupati D'Utori solu.
- "Servitore DNS primariu" è "Servitore DNS secondariu": dipende da a regione di a località. A lista cumpleta si trova nantu à u situ ufficiale, u ligame "Impostà i servitori DNS".
Cliccate "SAVE" e riavvià u router per chì i cambiamenti duvanu effettu.
Avete ancu bisognu à configurà a cunnessione senza filu in questi router. Apertu segnalibru "Wireless"situatu in u blocu di parametri "Inteface Setup". Modificare e opzioni seguenti:
- "Access Point" - attivatu.
- "Modu senza filu" - 802.11 b + g + n.
- "PerSSID Switch" - attivatu.
- "Broadcast SSID" - attivatu.
- "SSID" - Inserite u nome di u vostru Wi-Fi.
- "Tipu di autenticazione" - preferibilmente WPA-PSK / WPA2-PSK.
- "Criptografia" - TKIP / AES.
- "Pre-Shared Key" - Codice di sicurezza wireless, 8 caratteri micca.
Salvà i cambiamenti, è dopu riavvià u modem.
Promsvyaz H201L
A versione più vechja di u modem da ByFly, ma hè ancu adupratu da parechji utilizatori, in particulare i residenti di l'urdine bielorusso. L'intestata Promsvyaz H208L diffirisce solu in certi caratteristiche hardware, allora a guida in seguitu vi aiuterà a configurà u secondu mudellu di dispositivi.
A tappa di a so preparazione ùn hè micca diversa da a descritta quì. U metudu d'accessu à u configuratore web hè simile: basta à lanciare u navigatore web, andate à192.168.1.1
induve avete bisognu di entrà una cumbinazioneadmin
cum'è una data di autorisazione.
Per configurà u modem, ampliate u blocu "Interfaccia di Rete". Dopu cliccate nantu à l'elemento "Connessione WAN" è selezziunate a tab "Rete". Prima, specificu a cunnessione "Nome di cunnessione" - a sceltaPVC0
obyfly
. Avendu fattu sta, cliccate "Elimina" Per riconfermà immediatamente u dispositivu à travaglià in a modalità router.
Inserite questi valori:
- "Tipu" - PPPoE.
- "Nome di cunnessione" - PVC0 o byfly.
- "VPI / VCI" - 0/33.
- "Username" - u listessu schema cum'è in Promsvyaz M200:
contract [email protected]
. - "Password" - password ricevuta da u fornitore.
Appughjà nantu à u pulsante "Crea" applicà i parametri entrati. Pudete configurà a vostra rete senza filu in "WLAN" menu principale. Prima articulu aperto "Multi-SSID". Fate u seguitu:
- "Abilita SSID" - Mette una marcata.
- "Nome SSID" - setate u nome di u nome volu di u Wi-Fi.
Cliccate u pulsante "Submit" è aprite l'articolo "Sicurezza". Inserisci quì:
- "Tipu di autenticazione" - Versione WPA2-PSK.
- "WPA Passphrase" - Parola di codu per l'accessu in rete, almenu 8 caratteri in lettere inglese.
- "Algoritmu di criptografia WPA" - AES.
Aduprate dinò u pulsante. "Submit" è ripartite u modem. Questu completa l'operazione di definisce i parametri di u router in questione.
Huawei HG552
L'ultimu tipu cumunu hè u Huawei HG552 di vari mudelli. Stu mudellu pò avè indici. -d, -f-11 è -e. Differiscenu tecnicu, ma avè solu opzioni identichi per a progettazione di u configuratore.
L'algoritmu di pre-accordu di stu dispositiu hè simile à entrambi quelli anteriori. Dopu avè cunnessu u modem è u computer cun ulteriore configurazione di quest'ultima, aprite u navigatore web è entrate u utilità di configurazione, chì si trova in192.168.1.1
. U sistema vi proporrà di logà - "Username" setatu cum'èsuperadmin
, "Password" - cumu! @HuaweiHgw
poi premete "Login".
I parametri di a cunnessione Internet in stu router sò situati in u blocu "Basic"sezione "WAN". Prima di tutti, selezziunate una cunnessione configurabile da quelli esistenti - si chjama "INTERNET"u seguitu da un serie di lettere è numeri. Cliccate nantu à sta.
Dopu, procedi à u setup. I valori sò:
- "Connessione WAN" - Abilita.
- "VPI / VCI" - 0/33.
- "Tipu di cunnessione" - PPPoE.
- "Username" - login, chì cum'è regula consiste in u numeru di u cuntrattu di abbonamenti à chì @ beltel.by hè attaccatu.
- "Password" - una password da u cuntrattu.
À a fine cliccate "Submit" per salvà e cambiamenti è ripartite u router. Quandu hè finitu cù a cunnessione, procedi à l'installazione di a configurazione di rete senza filu.
E impostazioni di Wi-Fi sò in u blocu "Basic"opzione "WLAN"segnalibru "SSID Privatu". Fate u seguitu adeguamenti:
- "Regione" - BIELORUSSIA.
- Prima opzione "SSID" - inserite u nomu di rete desideratu Wi-Fi.
- A seconda opzione "SSID" - Abilita.
- "Sicurezza" - WPA-PSK / WPA2-PSK.
- "Chiave WPA Pre-Shared" - a parola di codice per cunnessione à a Wi-Fi, almenu 8 cifre.
- "Criptografia" - TKIP + AES.
- Cliccate "Submit" per fà cambiamenti.
Stu router hè ancu dotatu di a funzione WPS - permette di cunnessu à u Wi-Fi senza entrà una password. Per attivà sta opzione, selezziunate a voce di menu corrispondente è premete "Submit".
Leggi più: chì hè WPS è cume per abilità
Configurazione di u Huawei HG552 hè finita - pudete usarli.
Conclusione
Questu hè l'algitimu chì configura i modem ByFly. Benintesa, a lista ùn hè micca limitata à i mudelli di dispositivi summenzionati: per esempio, pudete acquistà quelli più putenti è personalizelu in modu rispettu, cù l'istruzzioni di sopra cum'è un campione. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì u dispositiu deve esse certificatu per Bielorussia è in particulare l'operatore Beltelecom, altrimenti Internet ùn funziona micca ancu cù i parametri curretti.