Ogni utilizatore ùn rinuncia micca à a presenza di una bona unità flash à più opzioni chì pò fornisce tutte e distribuzioni necessarie. U lugiziale mudernu ti permette di conservà in una sola urganizabilità USB-drive più immagini di sistemi operativi è prugrammi utili.
Cumu creà una unità flash multiboot
Per creà una unità flash multiboot, avete bisognu:
- Unità USB à una capacità di almenu 8 Gb (preferibilmente, ma micca necessariu);
- un prugramma chì creà un tale drive;
- immagini di distribuzioni di sistema operativu;
- un set di prugrammi utili: antiviruses, utilità di diagnostica, strumenti di backup (anche desiderabile, ma micca necessariu).
E immagini ISO di sistemi operativi Windows è Linux ponu esse preparati è aperti cù Alcohol 120%, utilità UltraISO o CloneCD. Per a informazione nantu à cumu creà una ISO in l'alcol, legite a nostra lezione.
Lezione: Cume crea un discu virtuale in l'alcolu 120%
Prima di travaglià cù u software sottu, inserisci u vostru discu USB in u vostru computer.
Metudu 1: RMPrepUSB
Per creà una unità flash à più opuscoli, ci vole ancu più l'archiu Easy2Boot. Ci hè a struttura di file necessaria per a scrittura.
Scaricate u software Easy2Boot
- Se RMPrepUSB ùn hè micca installatu in u computer, installatu. Vene fornitu gratuitamente è pò esse scaricatu in u situ ufficiale o cum'è parte di un archiviu cù un altru utilità WinSetupFromUsb. Installate l'utilità RMPrepUSB eseguendu tutti i passi standard in stu casu. À a fine di l'installazione, u prugramma li mette in dispusizione.
Una finestra multifunzionale cù u prugramma apparisce. Per un travagliu ulteriore, avete bisognu di mettenu tutti i switch in maniera bè è compienate tutti i campi:- marcà a scatula "Ùn fate micca e domande";
- in u menù "Lavà cun immagini" modalità di fatturazione "Immagine -> USB";
- quandu sceglite un file system verificate u sistema "NTFS";
- in u campu di u fondu di a finestra, cliccate nantu à a tonalità "Revisione" è selezziunate a strada per l'utilità Easy2Boot scaricata.
Dopu cliccate solu nantu à l'elemento. "Prepara u discu".
- Appare una finestra chì mostra a preparazione di u drive flash.
- Cliccate u bottu quandu hè fattu. "Installu Grub4DOS".
- In a finestra chì si vede, cliccate "No".
- Andate à l'unità flash USB è scrivite e immagini ISO prucate in i cartelli pertinenti:
- per Windows 7 in u cartulare
"_ISO
; - per Windows 8 in u cartulare
"_ISO
; - per Windows 10 in
"_ISO
.
À a fine di a registrazione, premete simultaneamente i tasti "Ctrl" è "F2".
- per Windows 7 in u cartulare
- Aspettate u missaghju riguardu a registrazione di i file. A vostra unità di Flash multiboot hè pronta!
Pudete testà a so prestazione cù l'emulatore RMPrepUSB. Per esse principiatu, cliccate nantu à a tasca. "F11".
Vede ancu: Cumu creà una unità flash USB di avviatore in Windows
Metudu 2: Bootice
Questu hè una utility multifunzionale chì u so impegchiu principale hè di creà unità flash aviabile.
BOOTICE pò esse scaricatu cun WinSetupFromUsb. Solu in u menu principale vi tocca à cliccà nantu à u bottinu. "Bootice".
U serviziu di questa utilità hè cumpratu:
- Run u prugramma. Una finestra multifunzione compare. Verificate chì u predefinitu sia in u campu "Discu di destinazione" merita a flash drive necessaria.
- Appughjà nantu à u pulsante "Parti di Gestione".
- Verificate dunque chì u pulsante "Attiva" micca attivu, cum'è illustratu in a foto sottu. Selezzi un articulu "Formatà sta parte".
- In a finestra pop-up, selezziunate u tippu di sistema di lìbbule. "NTFS"mette una etichetta di u volume in a scatula "Etichetta di u volume". Cliccate "Start".
- À a fine di l'operazione, per andà à u menu principale, premete "OK" è "Chiudi". Per aghjunghje una entrata di boot à l'unità flash USB, selezziunà "Processi MBR".
- In a nova finestra, seleziona l'ultimu elementu di u tipu MBR "Windows NT 5.x / 6.x MBR" è cliccate "Instal / Config".
- In a prossima richiesta, selezziunate "Windows NT 6.x MBR". Dopu, per tornà à a finestra principale, cliccate "Chiudi".
- Inizià un novu prucessu. Cliccate nantu à l'elemento "Prucessu PBR".
- In a finestra chì si vede, verificate u tippu "Grub4Dos" è cliccate "Instal / Config". In a nova finestra, cunfirma cù u pulsante "OK".
- Per ritornà à a finestra di prugramma principale, cliccate "Chiudi".
Hè tuttu. Ora a furmazione di l'iniziu per u sistema operativu di Windows hè stata annotata nant'à u drive di Flash.
Metudu 3: WinSetupFromUsb
Come dicemu in precedenza, stu prugramma hà parechje utilità incorporate chì contribuiscenu à cumincià a missione. Ma ella stessa pò ancu fà, senza aiuti. In stu casu, fate quì:
- Run u utilità.
- In a finestra di utilità principale in u campu superiore, selezziunate u discu flash da scrive.
- Verificate a casella accantu à l'elemento "Autoformata u FBinst". Questu articulu significa chì quandu si principia u prugramma, u drive di flash si formatisce automaticamente secondu i criteri specificati. Deve esse seleziatu solu quandu l'immagine hè primu registrata. Se avete già inseritu una unità di avvallamento avviabile è avete bisognu à aghjunghje un'altra immagine, allora a formattazione ùn hè micca fattu è a marcata ùn hè micca piazzata.
- Sceglite a casella accantu à u sistema di i file in cui a vostra unità USB sarà formattata. A foto sottu hè selezionata "NTFS".
- A seguitu, sceglite chì distribuzioni installerete. Sceglite queste righe in scatule. "Add to USB disk". In u campu in lignu, specifichi u caminu di i file ISO per a registrazione, o cliccate nantu à u bottinu in forma di trè punti è selezziunate e immagini manualmente.
- Appughjà nantu à u pulsante "GO".
- Rispondi sì a dui avverteni è aspettate chì u prucedimentu sia cumplitu. U prugressu hè visibile à a scala verde in u campu. "Selezzione di prucessu".
Metudu 4: XBoot
Questu hè una di e più pratiche utilità per a creazione di unità flash aviabile. Perchè l'utile funziona correttamente, a versione .NET Framework 4 deve esse installata in u computer.
Scaricate XBoot da u situ ufficiale
Poi seguite una serie di passi semplici:
- Run u utilità. Trà e vostre immagini ISO in a finestra di prugramma cù u cursore di u mouse. L'uternità stessa trascinerà tutte e informazioni necessarie per scaricà.
- Se avete bisognu di scrive dati à un drive flash USB di avviatore, cliccate nantu à l'elemento "Crea una USB". Item "Creà ISO" disegnata per combinà e immagini selezionate. Selezziunate l'opzione desiderata è cliccate nantu à u bottinu pertinente.
A realtà, questu hè u tuttu chì dite di fà. Dopu, u prucessu di registrazione cusì.
Vede ancu: Guida à u casu quandu u computer ùn vede micca u drive flash
Metudu 5: YUMI Multiboot USB Creator
Quest'uternità hà una larga gamma di scopi è unu di i so principali spazii hè a creazione di unità di memoria flash multi-boot cù più sistemi operativi.
Scaricate YUMI da u situ ufficiale
- Scaricate è scaricate l'utility.
- Fate e seguenti impostazioni:
- Inserite l'infurmazioni sottu. "Passu 1". Qui di sceglie una unità flash chì diventerà multiboot.
- A diritta nantu à a stessa linea, selezziunate u tipu di sistema di file è spicca.
- Selezziunate a distribuzione à installà. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu sottu "Passu 2".
À a destra di l'elemento "Passu 3" preme u pulsante "Sfoglia" è specificà u parcorsu à l'immagine cù a distribuzione.
- Fighjate u prugramma cù l'oggetto "Crea".
- À a fine di u prucessu, l'immagine selezionata hè stata piazzata bè successu annantu à l'unità flash USB, apparirà una finestra chiede di aghjunghje un altru kit di distribuzione. In casu di a vostra cunferenza, u prugramma torna à a finestra iniziale.
A maiò parte di l'utenti dighjà chì questu utilità pò esse divertente à aduprà.
Vede ancu: Cumu eseguite unità di formattu à bassu livello
Metru 6: FiraDisk_integrator
U prugramma (script) FiraDisk_integrator integra incù un kit di distribuzione di ogni OS Windows in una unità flash USB.
Scaricate FiraDisk_integrator
- Scaricate u script. Alcuni prugrammi antivirus bloccanu l'installazione è u funziunamentu. Allora, se avete tali prublemi, allora suspende u travagliu di l'antivirus per a durata di sta azzione.
- Crea una cartulina in a directory radice di u computer (assai probabilmente, in drive C :) nominatu "FiraDisk" è scrivite e immagini ISO necessarie.
- Run u utilità (hè desiderabile per fà questu in nome di l'amministratore - per fà quì, cliccate nantu à u scorcia di scunzione cù u bottinu di dirittu di u mouse è cliccate nantu à l'elemento corrispondente in l'elenco a cumulazione).
- Una finestra si vede cù un ricordu di u paragrafo 2 di sta lista. Cliccate "OK".
- L'integrazione di FiraDisk cumincerà, cumparisce in a foto sottu.
- À a fine di u prucessu, un missaghju appare. "U script hà completatu u so travagliu".
- Dopu à a fine di u script, i lima cù e nuove immagini appariranu in a cartella FiraDisk. Quelli saranu duplicati di i furmati. "[nome di a immagine] -FiraDisk.iso". Per esempiu, per una immagine Windows_7_Ultimatum.iso, apparirà una immagine Windows_7_Ultimatum-FiraDisk.iso elaborata da u script.
- Copiate e immagini resultanti in una unità flash USB in a cartella "WINDOWS".
- Assicuratevi di deframmentà u discu. Cumu fà sta, leghje i nostri istruzioni. L'integrazione di a distribuzione di Windows in l'unità flash USB multiboot hè finita.
- Ma per praticità in u travagliu cù tali media, hè ancu bisognu di creà un menu di boot. Questu pò esse fattu in u schedariu Menu.lst. Pè vene à l'iniziu di u discu flash multipart risultatu in u BIOS, avete bisognu di mette u drive flash in ellu cum'è u primu dispositivu di boot.
Grazie à i metudi descritti, pudete creatu assai rapidamente un lettu di memoria multi-boot.