Cumu creà un gruppu di VKontakte

E cumunità di VKontakte vanu à distribuisce l'infurmazioni di natura altru un largu spaziu di utilizatori. Questu pò includere i rappresagliazioni di e notizie ufficiali, i cataloghi cù l'infurmazione di intrattenimentu in forma di foto, musica è video, cumunità private di culleghi o studenti è magazzini - un'innovazione recente di sviluppatori di reti sociali.

I gruppi più popolari è e pagine pubbliche nantu à VKontakte anu da 5 milioni o più abbonati, un spechju di grandi utilizatori dà ampie occasioni di vendu spazi murali per annunzii per prufessu commerciale. In ogni casu, indipende u scopu di a cumunità, a so esistenza cumincia cù u primu scassamentu - a creazione di un gruppu.

Crea u vostru gruppu VKontakte

A politica di e reti sociali hè chì una comunità o una pagina pubblica pò esse creata da assolutamente ogni utilizatore senza restrizioni.

  1. Aprite u situ vk.com, in u menu di sinistra vi vole à truvà u pulsante "Gruppi" è cliccate nant'à una volta. A lista di gruppi è pagine à chì sò sottumessu attualmente.
  2. À a vetta alta di a pagina à a destra truvamu u pulsante blu. Crea una Comunità, cliccate nant'à una volta.
  3. Dopu cliccatu nantu à u bottinu, una funzionalità addizionale si aprirà, chì ti permetterà di aghjunghje u nomu di u gruppu creatu è indicà s'è vo vulete ch'ella sia aperta, chiusa o privata.
  4. Quandu u utilizatore hà pigliatu i parametri iniziali di a cumunità creata, rimane solu à cliccà nantu à u bottinu in u fondu di a finestra. Crea una Comunità.

Dopu, allora ghjunghjite à a pagina principale di u gruppu di novu creatu, essendu daveru sulu un solu membri è chì avè i diritti di accesso più alti. In e vostre mani ci sò tutti i generi di attrezzi per riempe u gruppu cù u cuntenutu necessariu, seguitanu abbonati è prumove a comunità.