KISSlicer 1.6.3

Ora, sempre più persone cumpunenu stampatori 3D per l'usu domesticu. A stampa di figure hè fatta cun l'aiutu di un software particulare, induve tutti i parametri di stampa necessarii sò impostati è u prucessu in sè hè lanciatu. Oghje vedemu KISSlicer, analizzà i vantaggi è l'inconvenienti di stu software.

Configurazione di a stampante

Ci hè un gran nùmeru di mudelli di stampanti 3D, ciascuna di elli hà e so proprie caratteristiche uniche chì determinanu a velocità è a tecnica di stampa. Basatu annantu à sti parametri, l'algitimu di l'elaborazione di parti hè ulteriormente custruitu. In KISSlicer, prima di tutto, u profilu di a stampatrice hè installatu, e so caratteristiche principali sò impostate, u diametru di l'ugugnu hè indicatu, è un profilu separatu hè creatu. Se avete diversi stampatori diversi, pudete creà parechji profili dendu li nomi adatti.

Profilo di materiale

U prossimu hè di staziona a materia. U stampa 3D usa parechji materiali diversi, ciascuna chì hà e so propriie proprietà uniche, cum'è u puntu di fusione è u diametru di filu. In una finestra separata di KISSlicer, tutti i parametri necessarii sò indicati, è a creazione di parechji profili in altru tempu hè ancu pussibule se travagliavuli cù diversi ugelli.

Print Style Setup

U stile di stampa di prughjetti pò ancu esse differente, cusì vi fate bisognu di cumplettà a preparazione adatta di u profilu prima di aduprà u prugramma. Ci sò tutti i tipi principali di rimborsu, è a so intensità cum'è una percentuale. Inoltre, u diametru di l'ugugiu hè ancu configuratu in a finestra, verificate puru cù ciò chì avete specificatu quandu configurassi a stampante.

Supporta configurazione

A duru, ma micca u menu, u profilu di u supportu hè configuratu. U prugramma hà a capacità di includere margini, gonne è attivà opzioni di stampa supplementari. Come in tutte l'altre configurazioni, a creazione simultanea di parechji profili hè supportata quì.

U travagliu cun mudelli

Dopu avà completatu tutte e impostazioni, l'utente hè trasferitu in a finestra principale, induve l'area di lavoro occupa u locu primariu. Visualisarà u mudellu caricatu, pudete persunalizà a so apparenza, modificarli è spostallu intornu à u spaziu di u travagliu in ogni maniera possibile. Sì avete bisognu di fà ritornà à i paràmetri di u prufilu o di fà altre configurazioni di prugrammi, aduprà u menu di menu in cima à a finestra.

Imposta u mudellu di taglià

KISSlicer supporta i formati di mudelli STL è chì, dopu l'apertura è l'impostazione di un prughjettu, G-Code hè tagliatu è generatu, chì sarà necessariu per a stampa successiva. A velocità di stu prucessu dipende da u putere di u laptop è da a complessità di u mudellu caricatu. Una volta finitu, una tabulazione separata sarà visualizata in a finestra principale di u prugramma cù l'oggetto elaboratu salvatu.

Impostazioni di stampa

Prima di lanciare u prugramma, l'utente avia bisognu di configurà solu i parametri di base di a stampante, u materiale è u stile di stampa. Tuttavia, questu ùn hè micca tuttu ciò chì KISSlicer pò fà. In una finestra separata, ci sò i parametri chì sò responsabili di a velocità di a stampante, di a precisione di cut-off, di strappi è di a colonna primu. Assicuratevi di verificà tutte e impostazioni in stu menu prima di avvià a stampa.

Virtues

  • Aiutu per parechji profili;
  • Impostazioni di stampa dettagliate;
  • A generazione di G-Code rapida;
  • Interfaccia comoda.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Ùn ci hè lingua rusa.

Di sopra, avemu rivisitu in dettaglio u prugramma per a stampante 3D KISSlicer. Comu pudete vede, avè parechji strumenti pratichi è funzioni chì aiuteranu à fà u prucessu di stampa nant'à u più cunfortu è accurate. In più, una configurazione dettagliata di tutti i profili vi permetterà di avè a configurazione ideale di u dispositivo di stampa.

Scaricate e versione di prova di KISSlicer

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cura Ripetter-Host Software di stampante 3D PDF Creator

Share l'articolo in reti sociali:
KISSlicer hè un prugramma per istallazione è implementazione di a stampa 3D nantu à virtualmente ogni stampante collegata. Questu software permette di fà una regolazione dettagliata per tutti i parametri necessarii è di edità u mudellu.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Jonathan Dummer
Costu: $ 42
Dimensione: 1 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.6.3