Se u vostru documentu MS Word cuntene u testu è / o oggetti grafici in aggiunta à u testu, in certi casi pò esse necessariu raggrupparle. Questu hè necessariu per fà più convenienti è effettivu e travagliu di e diverse manipolazioni, micca nantu à ogni oggettu separatamente, ma da dui o più in una volta.
Per esempiu, avete dui figure situate accanto à l'altru chì anu da spostà in una manera chì a distanza trà elli ùn hè micca disturbata. Hè per sti scopi chì si consiglia di raggrupparà o unisci e figure in Word. Decurremu cumu si faci quì sottu.
Lezione: Cumu creà un schema in Word
1. Aprite u documentu in cui vulete ragiunà e forme. Pò ancu esse un documentu vacante à chì avete intenzione di aghjunghje figure o file grafichi.
Lezione: Cumu inserisce una foto in u Verbu
2. Fate clic nantu à una di e figure (oggetti) per aprite u modu di travaglià cun a essa (tab.) “Format”). Vai à la tabulazione chì apparisci.
3. Fighjate a chjave. "CTRL" è cliccate nantu à e figure chì volete raggruppare.
- Tip: Prima di fà vede a figure, assicuratevi ch'elli sò disposti cum'è necessità.
4. In a tabulazione “Format” in u gruppu "Disponi" cliccate nantu à u pulsante "Gruppo" è selezziunate l'elemento "Gruppo".
5. Oggetti (figure o imagini) saranu raggruppati, avè un campu cumunu cun chì ponu esse mossi, à cambiamentesi, è tutte e altre manipule permesse per l'elementi di un tipu particulare pò esse eseguite.
Lezione: Cumu trà una linea in Word
Hè tuttu, da questu articulu avete amparatu à gruppu oggetti in Parola. L'istruzzioni descritte in st'articulu pò esse aduprate micca solu per raggruppamenti di figure. With it, pudete ancu cunbinà immagini è qualsiasi altri elementi grafichi. Aduprà Microsoft software correttamente è in modu efficiente, dominendu tutte e so capacità.