Installà l'applicazione Telegram nantu à i dispositivi Android

HDMI hè una tecnulugia di i segnali digitali cablati chì dopu si convertenu in immagini, video è audio. Oghje hè l'opzione di trasmissione più cumuna è hè usata in quasi tutti i computing, induve a uscita video hè pruposta - da i telefoni intelligenti à i computer personali.

About HDMI

U portu hà 19 cuntatti in tutte e variazioni. U connettore hè ancu divisu in parechji tippi, basatu annantu à chì avete bisognu di cumprà u cavu o adattatore per elli. Sti tipi chì sò dispunibuli:

  • U più spicile è u "grande" hè tipu A è B, chì si trovanu in monitor, in computer, in portatili, in console di ghjocu, in TV. U tippu B hè necessariu per una migliore trasmissione;
  • U tipu C hè una versione inferiore di u portu di nanzu, chì hè spessu adupratu in netbooks, tablet, PDA;
  • U tipu D - hè assai raru, chì hà u più chjucu di tutti i porti. Usatu soprattuttu in piccule compresse è telefoni intelligenti;
  • Tipu E - U portu cun tale marcatu hà una prutezzione speziale contra a polvere, l'umidità, i calanzi di a temperatura, a pressione è l'impattu meccanicu. A causa di a so natura, hè installatu in i computer di a borda in autovee è in l'attrezzatura speziale.

I tipi di porti ponu esse distinti l'unu da l'altru per l'apparenza o per marcatu speciale in forma di una lettera latina (ùn ci sò micca tutti i porti).

Infurmazioni di lunghezza di cavi

Per u cunsumumazione di u cunsumatori, i cavi HDMI di più di 10 metri sò venduti, ma ponu esse postu finu à 20 metri, chì hè abbastanza per l'utente media. Diverse imprese, centri dati, cumpagnie di IT ponu acquistà cavi di 20, 50, 80 è ancu più di 100 metri per e so necessità. Per l'usu domesticu, ùn devi micca piglià u cavu "cù un margine", sarà abbastanza opzionale per 5 o 7,5 metri.

I cavi per l'usu di a casa sò pricipranti in i principali di u cupru speciale, chì porta facilmente un segnale nantu à distanze scarse. Tuttavia, ci hè una dipindenza di a qualità di riproduzione nantu à a varietà di rame da u quali hè fattu u cavu è u so spessore.

Per esempiu, i mudelli da u cupru specialmente trattatu, etichettatu "Standard", sò circa 24 AWG di spessu (questu hè una area di una sezione trasversale uguale a circa 0,204 mm2) pò trasmette un segnale à una distanza di ùn più di 10 metri in a risoluzione di 720 × 1080 pixel cù una frequenza di rinfrescamentu di l'aghju di 75 MHz. Un cavu simile, ma fattu cù a tecnulugia di Alta Velocità (a denominazione Alta Velocità pò esse trovata) cun un spessu di 28 AWG (0,08 mm di diametro in altru)2) hè capace di trasmette u segnale cum'è 1080 × 2160 pixel cù una frequenza di 340 MHz.

Fate attenzione à a frequenza di l'aggiornu di u schermu à u cavu (hè indicatu in a documentazione tecnica o scritta nant'à u pacchettu). Per a visione cuncepibile di video è di ghjochi, l'ocu umanu hà bisognu da circa 60 à 70 MHz. Dunque, caccia à i numeri è a qualità di u segnale di uscita hè necessariu solu in casu chì:

  • U vostru monitoru è a scheda video supportanu risoluzione 4K è vulete usà a so capacità di u 100%;
  • Sì sò prufessiunali in edizione video è / o rende 3D.

A velocità è a qualità di a trasmissione di u signale dipende da a lunghezza, allora hè megliu per cumprà un cavu cù una curta lunghezza. Se per un qualchì ragu avete bisognu di un mudellu più a più longa, hè megliu à fassi attenti à e opzioni cù u marcatu seguente:

  • CAT - permette di trasmette un signale nantu à una distanza di 90 metri senza alcuna distorsione evidenti in qualità è frequenza. Ci sò alcuni mudelli in cui hè scrittu in e specifiche chì a lunghezza massima di trasmissione di u signale hè più di 90 metri. Sì avete scuntratu un mudellu simile in ogni locu, hè megliu per rifiutà di cumprà, postu chì a qualità di u signal si pò soffre un pocu. Questu marcatu hà versioni 5 è 6, chì ponu ancu qualunque indice di lettere, stu fattore ùn praticheghja micca e caratteristiche;
  • Un cavallu fattu cù a tecnulugia coassiale hè una struttura cù un conduttore centralu è un conductore esterno, chì sò separati da un stratu isolante. I conductori sò fattu di rame puru. A lunghezza massima di trasmissione di stu cavallu pò ghjunghje à 100 metri, senza perda di qualità è di frequenza di rinfrescamentu di u video;
  • U cavu in fibra ottica hè l'opzione più cara è u megliu per quelli chì anu bisognu à trasmette cuntenuti video è audio à lunghe distanze senza perdite di qualità. Truvà in magazzini pò esse difficiule, postu chì ùn hè micca in una grande richiesta per via di certi specifici. Pussì trasmette un signale à una distanza di più di 100 metri.

Versioni HDMI

Grazie à e sforzi cumparsu di sei grandi cumpagnie IT, HDMI 1.0 hè stata liberata in u 2002. Oghje, quasi tutti i futuri miglioramenti è a prumuzione di stu connettore trattanu cù a sucietà americana Silicon Image. In u 2013, a versione più moderna hè uscita - 2.0, chì ùn hè micca compatibile cù altre versioni, perciò hè megliu per cumprà un cavu HDMI di sta versione solu sì avete sicuru chì u portu di u computer / TV / monitor / altri apparechji hà ancu sta versione.

A versione di acquisto raccomandata hè 1.4, chì hè stata publicata in u 2009, chì hè compatibile cù a versione 1.3 è 1.3b, chì sò state lanciate in u 2006 è in 2007 è sò i più cumuni. A versione 1.4 hà certi modifiche - 1.4a, 1.4b, chì sò ancu compatibili cù 1.4 senza e modifiche, 1.3, versioni 1.3b.

Tipi di cavi versioni 1.4

Chì questu hè a versione d'acquisto consigliata, cunsiderate ancu di più in dettu. In tuttu hè cinque varietà: Standard, High Speed, Standard cun Ethernet, High Speed ​​with Ethernet è Standard Automotive. Considerà ciascuna di elli in più dettallu.

Standard - adeguatu per cunnessione di dispositivi d'usu domestici senza esigenze. Supporta risoluzione 720p. Ha e caratteristiche:

  • 5 Gbit / s - a limita di banda larga massima;
  • 24 bit - più profonda culore;
  • 165 MP - a banda di frequenza massima permessa.

U standard cù Ethernet - hà caratteristiche identiche cun un analogu standard, a sola differenza hè chì ci sia un supportu per una cunnessione Internet chì pò trasmette i dati à una velocità chì ùn supera micca 100 Mbps in dui direzzioni.

Alta Velocità o Velocità Alta. Hà u supportu per a tecnulugia Deep Color, 3D è ARC. Questu ghjudice deve esse cunsideratu in più dettu. Canale di Ritornu Audio - permette, cù u video à trasmette è à sente pienu. In precedenza, per uttene una qualità di sughjettu eccellente, per esempiu, in una TV cunnessa à un laptop, era necessariu aduprà un auricile in più. A risoluzione massima di travagliu hè 4096 × 2160 (4K). E carattere di u seguitu dispunibule:

  • 5 Gbit / s - a limita di banda larga massima;
  • 24 bit - più profonda culore;
  • 165 MP - a banda di frequenza massima permessa.

Ci hè una versione alta veloce cù supportu Internet. A velocità di trasferimentu di dati Internet hè ancu 100 Mbps.
Standard Automotive - adupratu in automobili è pò esse cunnessu solu à u tippu E HDMI. E specifiche per sta varietà sò simili à a versione standard. A sola eccezione hè u crescente grado di prutezzione è u sistema ARC integratu chì ùn hè micca in u filu standard.

Raccomandazioni generali per a selezzione

L'esecuzione di i cavi hè influenzata non solu per e so caratteristiche, materiale di fabbricazione, ma dinò a qualità di custruglione, chì ùn hè micca scritta nant'à u situ è ​​chì hè difficiule da determinà à primu ochju. Aduprà questi consigli per salvà un pocu è sceglite a scelta migliore. Lista di raccomandazioni:

  • Ci hè un sbagliu cumunu chì i cavi cù i cuntenuti dorati portanu u signale megliu. Ùn hè micca u casu. A doratura hè appiicatu per pruteghje i cuntatti da l'umidità è da l'effetti meccanici. Allora, hè megliu per sceglie diradori cun rivestimentu nichelatu, chrome-placcatu o titaniu, postu chì furnizanu una megliu protezzione è più chjuvi (eccettu per u cugliu di titanium). Se aduprate u cavu à a casa, ùn hà micca sensu cumprà un cavu cù a prutezzione addizionale di contatti;
  • Quelli chì anu bisognu à trasmette un signale nantu à una distanza di 10 metri, si cunsultava di fà curà a presenza di un ripetitore incrustatu per l'amplificazione di u signal, o per acquistà un amplificatore speciale. Fate attenzione à a zona di una sezione transversale (misurata in AWG) - u più u so valore, più u so signal sarà trasmessu per lunghe distanze;
  • Pruvate à acquistà i cavi cù schermatura o prutezzione speciale in forma di rigali cilindrici. Hè disignatu per supportà a qualità di trasmissione ottimale (preventa interferenze) ancu in cavi assai sottili.

Per fà a scelta ghjusta, bisogna tene in considerazione tutte e caratteristiche di u cavu è u portu HDMI integratu. Se u cavu è a portu ùn currenu micca, bisognu à cumprà un adattatore particulare o replà completamente u cavu.