Disattivate a verifica di a firma di driver in Windows 7

A volte, u sistema operativu blocca l'installazione di i piloti se ùn anu micca una firma digitale. In Windows 7, sta situazione si presenta soprattuttu nantu à i sistemi operativi 64-bit. Scriviamu cumu per disattivà a verifica di a firma digitale, se necessariu.

Vede ancu: Disattivà a verifica di a firma di driver in Windows 10

Cume per disattivà a validazione

Sò subitu di fà una riservazione chì, disattivendu a verifica di una firma digitale, agisca à u risicu di periculu. U fattu hè chì i piloti scunnisciuti ponu esse una fonte di vulnerabilità o di un periculu direttu se sò un pruduttu di u sviluppu di l'intrusi. Perciò, ùn vi propemu micca di rimuovere a prutezzione per l'installazione di oggetti scaricati da Internet, in quantu hè assai risicu.

In listessu tempu, ci sò situazioni chì sò sicuri di l'autenticità di i piloti (per esempio, quandu sò forniti cù l'apparecchiatura in un supportu di discu), ma per qualchì ragu ùn anu micca una firma digitale. Hè per tali casu chì i metudi descritti in giustu esse applicati.

Metudu 1: Passa à u modu di scaricazione cù a disattivazione di a verifica obbligatoria di firme

Per disattivà a verifica di a firma di driver quandu sò in installazione in Windows 7, pudete scaricà l'OS in una modalità speciale.

  1. Rinialzà o accende u computer in quantu hè u situ. Appena u Bip sonate à l'iniziu, tene premutu u tastu F8. In certi casi, questu pò esse un diversu bottinu o cumminazione, dipende da a versione BIOS installata nantu à u vostru PC. Ma in a maggior parte di i casi, hè necessariu applicà l'opzione di sopra.
  2. A listessa di opzioni di lancia si aprirà. Usa la frecce di navigazione da tastiera per selezzià "Disattivà a verifica obbligatoria ..." è cliccate Enter.
  3. Dopu, u PC hà inizio in u modu di verifica di a firma di a disattivazione è pudete installà sicuramente tutti i piloti.

U svantaggiu di stu metanu hè chì, quandu si cuminciò u computer à a prossima volta in modu normale, tutti i piloti installati senza firma digitale si fermanu immediatamente. Questu opzione hè adatta solu per una cunnessione di sola volta, se ùn pensate micca di aduprà u dispositariu regolarmente.

Metudu 2: "Linea di comando"

A verità di a firma digitale pò esse disattivata inserendu i comandi in "Linea di cumandamentu" sistema operativu.

  1. Cliccate "Start". Andà à "Tutti i prugrammi".
  2. Cliccate "Standard".
  3. In u directory aperta, cerca "Linea di cumandamentu". Solu cliccendu nantu à l'elemento specificatu cù u cliccatu dirittu di u mousePKM), selezziunate una posizione "Run as administrator" in a lista visualizzata.
  4. Attivatu "Linea di cumandamentu", in cui avete bisognu di inserisce:

    bcdedit.exe -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS

    Cliccate Enter.

  5. Dopu l'aspettu di l'informazione chì parla di a chjassu di a missione, cunduci in a espressione seguente:

    bcdedit.exe -set TESTSIGNING ON

    Riapplica Enter.

  6. A verità di a firma hè ora disattivata.
  7. Per riattivà lu, digià in:

    bcdedit -set loadoptions ENABLE_INTEGRITY_CHECKS

    Aghjunghje premendu Enter.

  8. Poi chì martellanu in:

    bcdedit -set TESTSIGNING ON

    Premere torna Enter.

  9. A verità di a firma hè attivata torna.

Ci hè un'altra opzione per l'azione attraverso "Linea di cumandamentu". A differenza di u precedente, hè necessariu solu l'introduzione di un cumandamentu.

  1. Enter:

    bcdedit.exe / set nointegritychecks ON

    Cliccate Enter.

  2. Spuntà disattivatu. Ma dopu stallatu u driver necessariu, cunsiglii ancu di attivà a verificazione. In "Linea di cumannu" in martellu in:

    bcdedit.exe / set nointegritychecks ON OFF

  3. A verità di a firma hè attivata torna.

Lezione: Attivendu a "Linia di comando" in Windows 7

Metudu 3: Editor di Politiche di Gruppo

Un'altra opzione per disattivà a verifica di a firma hè effettuata manipendu Editor di Politiche di Gruppo. Hè vera, hè solu dispunibile in l'Editione Corporativa, Prufessiunale è Massima, ma per e edizioni Home Basic, Initial è Home Advanced è stu algoritmu per eseguirà u travagliu ùn hè micca adatta, chì mancà u necessariu funzionalità

  1. Per attivà u strumentu chì avemu bisognu, aduprà u shell Run. Cliccate Win + R. In u campu di a forma chì si vede, inserite:

    gpedit.msc

    Cliccate "OK".

  2. U strumento necessariu per i nostri scopi hè lanciatu. In a parte centrali di a finestra chì si apre, cliccate nantu à a posizione "Configurazione di l'utente".
  3. Next, cliccate "I mudelli amministrativi".
  4. Ora vi truverete a directory "Sistema".
  5. Poi aprite l'oggetto "Installazione di u driver".
  6. Ora cliccate nantu à u nome "Firma di driver digitale ...".
  7. A finestra di configurazione per u cumandatu quì si apre. Piazzà u pulsante di radio per "Disable"è poi premete "Applicà" è "OK".
  8. Ora propie tutti i Windows è prugrami aperti, allora cliccate "Start". Cliccate nantu à a forma triangulare à a destra di u bottinu. "Shutdown". Sceglite Reboot.
  9. U computer sarà ripartitu, dopu chì a verifica di a firma hè disattivata.

Metudu 4: Editor di u Registru

U modu chì seguita per risolve u compitu assegnatu hè eseguitu à traversu Editor Editor.

  1. Quadrante Win + R. Enter:

    regedit

    Cliccate "OK".

  2. Shell hè attivatu Editor Editor. In a zona di a shell di sinistra cliccate nantu à l'oggiu. "HKEY_CURRENT_USER".
  3. Dopu, andate in u cartulare "Software".
  4. A listessa assai lunga di rùbbriche alfabetiche aprirà. Truvà u nome à mezu à l'elementi. "Politiche" è cliccate nantu à ellu.
  5. Dopu, cliccate nantu à u nomu di a directory "Microsoft" PKM. In u menù contestuale, selezziunu "Crea" è in a lista aghjunta sceglite l'opzione "Sezione".
  6. Una nova cartella cun un campu di nome attivu hè visualizzata. Bà per quellu nome "Firmaghju di Driver" (senza quotazioni). Cliccate Enter.
  7. Dopu à chì cliccate PKM da u nome di a sezione creata appena. In lista, cliccate nantu à l'elemento "Crea". In u listinu supplementare, selezziunate l'opzione "Parameter DWORD 32 bit". Inoltre, questu situazione deve esse scelta sì chì u vostru sistema sia 32-bit o 64-bit.
  8. Ora un novu parametru apparirà in a parte diritta di a finestra. Cliccate nantu à sta PKM. Sceglite Rinominà.
  9. Dopu, u nomu di u parametru diventa attivu. Inserite invece di u nome attuale:

    BehaviorOnFailedVerify

    Cliccate Enter.

  10. Dopu à quellu, dopu cliccate nantu à questu elementu cù u bottinu sinu di u mouse.
  11. A finestra di pruprietà si apre. Hè necessariu controllà chì u pulsante di radio in u blocu "Sistema di calculu" si stava in posizione "Hex"è in u campu "Valore" u numeru hè statu messu "0". Sè tuttu hè vera, allora cliccate solu "OK". Se in a finestra di pruprietà qualsiasi di l'elementi ùn risponde micca à a descrizione di sopra, allora hè necessariu fà e impostazioni menzionate, è solu cliccate "OK".
  12. Ora propiu Editor Editorcliccendu in l'icona standard, chjusu a finestra, è ripartite u PC. Dopu à a procedura di ripartizione, a verifica di a firma hè disattivata.

In Windows 7 ci sò diversi metodi per disattivà a verifica di a firma di driver. Purtroppu, solu a opzione di accende u computer in una modalità di lancia speziale hè garanti di furnisce u risultatu desideratu. Ancu s'ellu hà qualchì limitazioni, chì sò espresse in u fattu chì, dopu avè partitu u PC in modu normale, tutti i piloti installati senza firma sò cuspiti. I metudi rimanenti ùn funzionanu micca nantu à tutti i computer. U so spettaculu dipende da l'edizione di l'OS è installate l'aggiornamenti. Allora, pudete dà à pruvà parechje opzioni prima di avè u risultatu attendu.