Processu mshta.exe


Strumentu "Curve" hè unu di i più funzionali, è cusì in domanda in Photoshop. Cù u so aiutu, l'azione hè fatta per illuminà o scurce fotografie, cambia u contrastu, a correzione di u culore.

Chì, cum'è avemu dettu, stu strumentu hà una funzionalità putente, pò esse dinò assai difficiule da ammaestà. Oghje hà pruvà à aprite u tema di u travagliu cù "Curve".

Strumentu Curve

Dopu, parlemu nantu à i cuncetti di basi è cumu aduprà u strumentu per trattà e foto.

Modi di chjamà curve

Ci hè dui modi di chjamà l'impostazioni di l'attrezzi nantu à u schermu: tasti d'accessu è un stratu di regolazione.

Tasti caldi assegnati per difettu a sviluppatori di Photoshop "Curve" - ​​CTRL + M (In inglese layout).

Curment Correction - Un stratu speciale chì impone un certu effettu nantu à i strati sottostanti in a palette, in stu casu vedemu u listessu risultatu cum'è l'utellu hè statu applicatu "Curve" da u solitu modu. A differenza hè chì l'immagine stessa ùn sia soggetta à cambiamentu, è tutte e impostazioni di u stratu ponu esse cambiate in qualunque tempu. I prufessiunali dicenu: "Prucitazione non distruttiva (o non invasiva)".

In a lezzione uteremu u secondu metudu, cum'è i più preferiti. Dopu l'applicazione di u stratu di regolazione, Photoshop aprite automaticamente a finestra di configurazione.

Questa finestra pò esse chjamata in ogni momentu, dopu cliccendu dopu cliccendu nantu à a miniatura di un stratu cun curvi.

Curva Mask di Correzione

A maschera di stu stratu, dipende da e pruprietà, esegue duie funzioni: nascite o aprite l'effettu definitu da e impostazioni di u stratu. A maschera bianca apru l'effettu nantu à tutta l'immagine (strati di sughjettu), neri - si nascone.

Grazie à a maschera, avemu a pussibilità di applicà un stratu di correzione à una parte specifica di l'immagine. Questu pò esse fattu in dui modi:

  1. Inverti a scelta di maschera CTRL + I è dipinge cun pennu biancu quelle zone in cui vulemu vede l'effettu.

  2. Piglia un pennu neri è rimuete l'effettu da u quali ùn vulemu vede u.

Curve

Curve - L'uttrulu principali per adeguà u stratu di regolazione. Si cambia varie proprietà di una immagine, cume a luminosità, u cuntrastu è a saturazione di u culore. Pudete travaglià cun a curva sia manualmente sia inserendu i valori di entrata è di uscita.

Inoltre, a curva permette di adattà separatamente e pruprietà di i culori annantu à u schema RGB (rossu, verde è blu).

A curva in S

Questa curva (avendu a forma di a lettera S latina) hè a scelta più cumuna per a correzione di u culore di e immagini, è permette di aumentà simultaneamente u cuntrastu (per fà l'umuli più profondi è i luci più brillanti), oltre à aumentà a saturazione di u colore.

Punti bianchi è bianchi

Sta impostazione hè ideale per a mudificazione di e immagini in bianco e nero. Trasfurmendu i cursori cù a chiavi premuta Alt pò ottene perfetti culori bianchi è bianchi.

In più, questu tecnicu aiuta à evità i bagliori è a perdita di dettu in l'ombra nantu à e immagini in culore quandu illumina o scurce l'intera immagine.

Impostazione di l'elementi di a finestra

Andemu brevemente nantu à u scopu di i bottoni in a finestra di configurazione è scendite à praticà.

  1. Pannelli di sinistra (in cima in basso):

    • U primu strumentu ti permette di cambià a forma di a curva movendu u cursore direttamente nantu à l'immagine;
    • E tre pipette seguitanu prendenu campioni di punti neri, grigi è bianchi, rispettivamente;
    • Dopu vene duie bottoni - matita è anti-aliasing. Cù una matita, puete tracciate una curva manualmente, è aduprà u secondu per selezialu;
    • L'ultimu bottu supponde i valori numerichi di a curva.
  2. Pannelli inferiori (da sinistra à destra):

    • U primu bottinu legeghja u stratu di regolazione à u stratu chì si trova sottu in a palette, applicendu cusì l'effettu solu à u;
    • Allora vene u pulsante per effetti di disabilitazione temporanea, chì vi permette di visualizzare l'immagine originale senza resettà i parametri;
    • U prossimu bottinu restaura tutti i cambiamenti;
    • U bottinu di l'ochju appende u visibilità di u stratu in a palette di strati, è u bottinu di u canicu si quessa.
  3. A lista in giù "Set" permette di sceglie da parechje impostazioni di curva predefinite.

  4. A lista in giù "Canali" dà pussibule à edità i culori Rgb separatu.

  5. Pulsante "Auto" allineghja automaticamente a luminosità è u cuntrastu. Spessu ùn funzeghja micca correttamente, allora hè raramente adupratu in u travagliu.

Pratica

L'immagine originale per a lezione pratica hè u seguente:

Comu pudete vede, ci sò ombre troppu pronunciate, u cuntrastu luntanu è culori opachi. Avvezzemu à l'elaborazione di l'imagine cù solu strati di regolazione. "Curve".

Fulmine

  1. Create u primu stratu di regolazione è schiarite a maghjina finu chè i dettagli di a faccia è di u mudellu venenu da l'ombra.

  2. Inverti a maschera di u stratu (CTRL + I). L'addiviniscimentu sparisce da tutta l'immagine.

  3. Avemu un pennu di culore biancu cun opacità 25-30%.

    A pennella deve esse (obbligatoria) dolce, rotonda.

  4. Aperate l'effettu nantu à u visu è vestitu, dipintendu e spazie necessarie nantu à u stratu di maschera cù e curve.

E ombre sò andati, a faccia è i dettagli di u vestitu aperto.

Correzione di u culore

1. Fà un altru stratu di adeguamentu è pieghje le curve in tutti i canali cum'è in la schermata. Cù sta azzione arricavemu a lucentezza è u cuntrastu di tutti i culori in a foto.

2. E dopu, illuminate tutta l'immagine un pocu cù un altru stratu. "Curve".

3. Fà una foto à un touch leggiu di annata. Per fà quessa, creà un altru stratu cù e curvi, andate à u canale blu è fate u setup di a curva, cum'è in a screenshot.

In sta ferma. Sperimentate da solu, cù opzioni differenti per adeguà i strati di regolazione. "Curve" è cercate a combinazione chì più si adatta à i vostri bisogni.

Lezione nantu à "Curve" hè finitu. Aduprate questu strumentu in u vostru travagliu, cum'è cù u so aiutu pudete affruntà rapidamente è efficacemente i prublemi (è micca solu) di i prublemi.