Avete mai recrugliatu un situ di u vostru situ preferitu è affrontu cù un rifiutu di accessu, perchè? a risorsa hè stata bloccata? Se a vostra risposta è "Sì", allora l'estensione di u browser ZenMate per Google Chrome sarà certamente utile.
ZenMate hè una ottima soluzione per nascondà u vostru indirizzu IP vera, peru pudete accede à i siti bloccati, è ùn importa micca chì sò stati bloccati à u vostru locu di o travagliu o restringu à elli à l'urdinazioni di un giudice.
Cume installà ZenMate?
Pudete installà l'estensione ZenMate per u navigatore Google Chrome sia direttamente da u link à a fine di l'articolo, o da truvà quì da tu in u magazinu di estensione. Stu prucessu sarà discupratu in più dettu.
Cliccate nantu à u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore di u navigatore Google Chrome è in l'elenco visualisu andate "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".
Apparirà una finestra in u schermu induve avete bisognu di scansu finu à u fine è cliccate nantu à u bottinu "Più estensioni".
È oghji avemu cunduttu in u magazinu di estensione Google Chrome. In a zona di manca di a pagina hè a linea di ricerca, in cui dite chì inserisci u nome di a prumuzione che circà - Zenmate.
In blocu "Estensioni" u primu in a listessa sarà a prumuzione che circramu. A diritta di questu, cliccate nantu à u bottinu. "Install".
Appena ZenMate hè installatu in u vostru navigatore, una icona di estensione apparirà in l'angulu superiore dirittu.
Cumu aduprà ZeMate?
1. Subitu dopu à stallà ZenMate in u vostru browser, vi sarete reindirizzati à a pagina di sviluppatore, induve vi verrà dumandatu di registrà per l'accessu di prova gratuitu à e funzioni di espansione premium.
À propiu sì, per a maggior parte di l'utenti, a versione gratuita di a prumuzione hà abbastanza funzionalità, chì hè abbastanza per l'usu cunfortevuli.
2. Appena avete finitu di fà una registrazione è accede, l'icona di l'estensione in u navigatore cambia da blu a verde, indicendu chì ZenMate hè attivu.
3. Cliccate nantu à l'icona di l'estensione. Un menu menu di ZenMate sarà visualizatu nantu à u schermu, in cui u situ corrente di u travagliu sarà veduta chiaramente, è u paese stabilitu per navigazione anonima.
4. Fate un clic nantu à l'icona centrale per definisce un novu paese à chì vo duverete avà attaccatu. Per esempiu, vulete accede à un serviziu web popolari americanu chì hè blocatu in altri paesi, rispettivamente, vi sarà bisognu à marcà in a lista di paesi "Stati Uniti d'America".
5. Prestu attenzione particulare à u fattu chì, in a versione gratuita di ZenMate, ùn hè solu una lista ridotta di paesi chì vi hè dispunibule, ma hè dinò un limite di velocità in a cunnessione Internet. A propositu, se ùn pensate micca di cambià à a versione pagata di u prugramma, allora per i siti non ospitati hè megliu da disattivà ZenMate.
Per fà quessa, in u angulu inferiore di u menù di l'espansione si trova un cursore, cliccendu nantu à u quale si attiva o, anzi, disabilita l'operazione di espansione.
ZenMate hè un mezu simplicu è cumpletivu sicuru per avè accesso à i siti chjucati o inaccessibili in u vostru paese. Una bella interfaccia è un travagliu stabilu assicurerà una navigazione web confortevole, è un altru livello di privacy è di prutezzione proteghjarà tutte e informazioni trasmesse è ricevute in Internet.
Scaricare ZenMate gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale