Cumu trattà un fallimentu in libeay32.dll


Di volta in volta, per l'iPhone, i parametri di l'operatore pò esce di solitu, chì generalmente contenenu cambiamenti per e chiamate in entrata è in uscita, Internet mobile, modalità modem, funzioni di risposta à l'infurmatore, etc.

Ricercate è installate l'operatore di cellulare di l'aggiornamenti

In generale, l'iphone cerca automaticamente l'aggiornamenti di l'operatore. S'ellu li truverà, un missaghju corrispondente apparisce nant'à u schermu cun un suggerimentu di fà l'installazione. Tuttavia, ogni utilizatore di dispositivi Apple ùn sarà micca troppu verificà e so aggiornamenti stessi.

Metudu 1: iPhone

  1. Prima di tutti, u vostru telefunu deve esse cunnessu à Internet. Una volta sò cunvintu di stu, aprite i parametri, e poi andate in a sezione "Highlights".
  2. Selezziunu un bottinu "About this device".
  3. Aspettate trenta secondi. Durante questu tempu, l'iPhone verificherà s'ellu ci hè l'aggiornamentu. Se sò scuppati, un missaghju appare in u schermu. "E nuove impostazioni sò dispunibuli. Vogliete aduprà oghje a versione?". Pudete solu d'accordu cun a proposta, selezziendu u pulsante "Refresh".

Metudu 2: iTunes

ITunes hè un mix di media, attraverso chì u dispositiu Apple hè pienamente cuntrullatu per mezu di un computer. In particulare, hè possibile verificà a disponibilità di l'aggiornu di l'operatore cù questu arnesi.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer, è aprite iTunes.
  2. Appena l'iPhone hè stabilitu in u prugramma, selezziunà l'icona cù a so immagine in u angulu in alto à sinu per andà à u menù di cuntrollu di u smartphone.
  3. In a parte sinistra di a finestra aprite a tab "Revisione"è allora aspettate un mumentu. Se una attualizazione si trova, un missaghju si vene à chjave. "Un aghjunghjimentu di e impostazioni di l'operatore hè dispunibule per l'iPhone. Scaricate l'aggiornu adesso?". Avete bisognu di sceglie un pulsante Scaricà è Aghjunghje è aspettate un pocu per u prucessu finisce.

Se l'operatore rilascia un aggiornamentu obbligatori, sarà installatu appena automaticamente, ùn hè micca da ricusà di stallà. Allora ùn pudite micca preoccuparti - ùn allora micca sicuru chì ùn mancherà micca l'aggiornamenti impurtanti, è seguendu i nostri raccomandazioni, pudete esse sicuri chì tutti i parametri sò aggiornati.