Inserite u simbulu di u ruble russo in Microsoft Word

Tutta a scheda video ùn produce micca e prestazioni massime se i driver currelanti ùn sò micca installati in u computer. Questu articulu vi dirà cumu di truvà, scaricà è installà i driver in una carta di grafica NVIDIA GeForce GTX 460. Questa hè l'unica manera chì pudete liberà u pienu di u vostru cartinu graficu, è sarà ancu pussibule à calà.

Installà u driver per NVIDIA GeForce GTX 460

Ci sò parechji metodi per truvà è installà i driver in l'adattatore video. Di elli, cinque ponu esse distinti, chì sò meno laboriosi è chì garantiscenu à u centu per centu di successu in a risoluzione di u prublema.

Metodo 1: U situ di NVIDIA

Se ùn vulete micca scaricà un software addizionale in u vostru computer o scaricate un driver da risorse di terze parti, allora quest'ultima sarà u megliu per voi.

Driver Search Page

  1. Andate à a pagina di ricerca di driver di NVIDIA.
  2. Specifichi u tipu di pruduttu, e so serie, a famiglia, a versione OS, a so prufessu è a so localizazione in i campi currispondenti. Duvete andà cum'è illustratu in l'immagine quì sottu (a lingua è a versione di l'OS pò differisce).
  3. Assicuratevi chì tutti i dati sò inseriti correttamente è cliccate nantu à u pulsante. "Cerca".
  4. A pagina aperta in a finestra corrispondente vai à la tabulazione "Prudutti supportati". Dunque ci vole à assicurà chì u driver hè compatibile cù a scheda video. Trova u so nome in a lista.
  5. Se tuttu casca, premete "Download Download".
  6. Avà avete bisognu di leghje i termini di a licenza è accettallu. Per vede u cliccate link (1)è accettà "Accetta è Scaricate" (2).

U conducente cuminciò à scaricà à u PC. Sicondu a velocità di u vostru Internet, stu prucessu pò piglià tantu tempu. Una volta finitu, andate in a cartella cù u schedariu eseguibile è esegui u preferitu. A propositu, a finestra di installatore si aprirà in cui pudete fà i seguenti passi:

  1. Specificate a directory in cui u driver hè installatu. Questu pò esse fattu in duie manere: scrivendu u caminu da a tastiera o selezziunu u directory desiderata in l'Esploratore, premendu u pulsu cù l'image di una cartella per aprì. Dopu à l'azzioni fatti cliccate "OK".
  2. Aspetta finu chì u disimballu di tutti i file di driver per a cartella specifica hè finitu.
  3. Una nova finestra apparirà - "Installer NVIDIA". Puderà vene u prucessu di scansione di u sistema per a so compatibilità cù u driver.
  4. Dopu un pocu di ghjornu, u prugramma emette un notifiche cù un rapportu. Se per una ragione perchè si smanuu, allora pudete provà à corregjarle cù i consigli di l'articolo pertinente nantu à u nostru situ web.

    Per saperne di più: Metodi di risoluzione di problemi per l'installazione di u Driver NVIDIA

  5. Quandu a scansione hè cumpleta, apparisce u testu di l'accordu di licenza. Dopu avè lettu, bisogna cliccà "Accetta. Proseguite".
  6. Ora vi vole à sceglie i parametri di stallazione. Se ùn avete micca installatu u driver per a scheda video in u sistema operativu nanzu, hè dumandatu di sceglie "Express" e premete "Prossimu"è dopu seguite e istruzioni semplici di u installatore. Altrimenti, selezziunate "Installazione personalizzata". Chì hè ciò chì daveru smuntà.
  7. Duvete selezziunate i cumponenti di u driver chì sò installati in u computer. Hè cunsigliatu à verificà tutti i dispunibuli. Sbastate dinò a casella "Fate una installazione pulita", vi rimuoverà tutti i file di u driver precedente, chì influenzerà positivamente l'installazione di u novu. Dopu avà completatu tutte e impostazioni, cliccate "Prossimu".
  8. L'installazione di i cumpi selezziunati inizia. In stu stadiu, si propone di micca lanciare alcuna applicazione.
  9. Un missaghju vi chiede di rializà u computer. Nota s'ellu ùn fate micca clic Ora ripartisce, u prugramma ne farà automaticamente dopu un minutu.
  10. Dopu avendu riavvitatu, u installatore ripartisce, u prucessu di stallazione continuerà. Dopu ch'ellu hè finitu, a notizazione rispettiva apparirà. Tuttu u vostru bisognu di fà hè preme u pulsante. "Chiudi".

Dopu l'azzioni finite, l'installazione di u driver per GeForce GTX 460 sarà cumpletata.

Metudu 2: U Serviziu in linea di NVIDIA

U situ di NVIDIA hà un serviziu speciale chì pò truvà un driver per a vostra scheda video. Ma prima vale da dì chì si richiede l'ultima versione di Java per travaglià.

Per fà tutte e azzioni descritte in l'istruzzioni sottu, qualunque browser hè adatto, eccettu Google Chrome è simili applicazioni Chromium. Per esempiu, pudete aduprà u navigatore standard di Internet Explorer in tutti i sistemi operativi Windows.

NVIDIA Online Service

  1. Andate à a pagina desiderata à u ligame sopra.
  2. Appena fate questu, u prucedimentu di scansione di l'hardware di u vostru PC hà da principià automaticamente.
  3. In certi casi, un messagiu pò apparire nant'à u schermu, chì si vene in a screenshot sottu. Questu hè una richiesta direttamente da Java. Duvete cliccare "Run"da permessu di scansionà u vostru sistema.
  4. Vi sarà dumandatu di scaricà u driver di a scheda video. Per fà quessa, cliccate "Download".
  5. Dopu avè cliccatu vi andrà a pagina già cunnusciente cun l'accordu di licenza. Da quellu passatu, tutte e azzioni ùn seranu micca chè quelle spiegate in u primu metudu. Avete bisognu di scaricà u installatore, di esegu è di installà. Se truverete e difficoltà, rilettevi l'infurmazioni chì sò presentate in u primu metudu.

Se durante u prucessu di scansione ci hè un errore in u casu di Java, allora per ripararli avete bisognu di stallà stu software.

Situ di download di Java

  1. Cliccate nantu à l'icona Java per andà à u situ web ufficiale di u pruduttu. Pudete fà u listessu cù u ligame sottu.
  2. Nant'à perchè necessite cliccà nantu à u pulsante. "Scaricate Java per liberu".
  3. Serà trasferitu à a seconda pagina di u situ, induve devete accettà i termini di a licenza. Per fà quessa, cliccate nantu à "Accunsente è inizià un download gratuito".
  4. Quandu u scaricatu hè finitu, andate in u cartulare cù l'installatore è fate u so. A finestra si aprirà in cui cliccate. "Install>>.
  5. U prucessu di stallà una nova versione di Java in u vostru computer hà da principià.
  6. Dopu à a fine, a finestra correspondente apparirà. In essa, cliccate "Chiudi"per fermà u installatore, cunsultendu in quì l'installazione.

Per di più: cumu l'upigrafia di Java in Windows

Ora avete installatu u software Java è pudete andà direttamente à scansione di u computer.

Metudu 3: L'esperienza NVIDIA GeForce

NVIDIA hà sviluppatu una applicazione specifica cun chì pudete cambià i parametri di una scheda video direttamente, ma più impurtante, pudete scaricà un driver per a GTX 460.

Scaricate l'ultima versione di NVIDIA GeForce Experience

  1. Segui u ligame sopra. Ella porta à a pagina di download di NVIDIA GeForce Experience.
  2. Per avè a scarica, accettate i termini di licenza cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  3. Quandu u download hè completo, aprite l'installatore via "Esploratore" (È cunsigliatu di fà quessa per nome di l'administratore).
  4. Accetta dinò i termini di licenza.
  5. U prucessu di stallazione di u prugrammu hà inizio, chì pò esse assai lungu.

Quandu l'installazione hè completa, a finestra di prugramma si aprirà. Sì avete dighjà installatu, pudete mette in opera cù u menu "Start" o direttamente da u cartulare induve u file esecutivu hè situatu. U caminu à esse hè cumpratu:

NVIDIA GeForce Experience C: I Archivi Programmi NVIDIA Corporation

In l'applicazione stessa, fate u seguitu:

  1. Vai à la sezione "Driver"di cui l'icona hè nantu à a barra di cima.
  2. Cliccate nantu à u ligame "Cercate l'aggiornamentu".
  3. Dopu avà completatu u prucessu di verifica, cliccate "Download".
  4. Aspetta chì l'aggiornu si carichi.
  5. I pulsanti cumpareranu à u locu à u bar di prugramma. "Installazione espressa" è "Installazione personalizzata", listessu cum'è aghju avutu in u primu metudu. Duvete cliccà nantu à unu di elli.
  6. Indipendu di a scelta, a preparazione per l'installazione cumincerà.

Dopu tuttu di quellu di sopra, a finestra d'installazione di u driver s'à apri, l'operazione cù chì hè descritta in u primu metudu. Dopu à l'installazione hè cumpletata, vedete a finestra corrispondente induve u pulsu hè situatu. "Chiudi". Fate un clic per finalizà l'installazione.

Nota: usendu stu metudu, u reiniziziu di u computer dopu a stallazione di u driver ùn hè micca necessariu, ma per una prestazione ottimale hè sempre raccomandatu.

Metudu 4: software per l'aggiornu automàticu di u driver

In più di u lugiziale di u fabbricante di a scheda video GeForce GTX 460, pudete ancu aduprà un software speciale da sviluppatori terzi. In u nostru situ hè presente una lista di tali prugrammi cù una breve presentazione.

Leggi più: I migliori programmi per l'aggiornamenti automatici di driver.

È interessante chì, cù u so aiutu, sarà pussibule aggiornà i driver non solu di a scheda video, ma dinò di tutti l'altri cumpunenti hardware di u computer. Tutti i prugrammi funzionanu nantu à u listessu principiu, hè solu u setu di opzioni addizionali hè differente. Beninture, pudete sceglie a più famosa - DriverPack Solution, nantu à u nostru situ hè una guida per u so usu. Ma ciò chì ùn significa micca chì avete un solu bisognu di aduprà, avete u dirittu di sceglie qualsiasi.

Leggi ancu: Cumu aggiornà u driver in un PC cù DriverPack Solution

Metudu 5: Ricercà un driver da ID

Ogni componente hardware chì hè installatu in l'unità di sistema di un computer o un laptop hà u so identificatore - ID. Hè cù u so aiutu pudete truvà u driver di l'ultima versione. Pudete imparà ID in un modu standard - through "Manager di dispositivi". A scheda di video GTX 460 hà u seguente:

PCI VEN_10DE & DEV_1D10 & SUBSYS_157E1043

Cunniscendu questo valore, pudete andà direttamente à a ricerca di i driver appropriati. Per fà quessa, a rete hà i servizii online specifichi chì sò assai facili da travaglià. Nantu à u nostru situ hè un articulu dedicatu à stu tema, induve tuttu hè discupratu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metru 6: Manager di dispositivi

Sò menzionatu sopra "Manager di dispositivi", ma oltre à a capacità di scopre u ID di a scheda video, ti permette di aggiornà u driver. U sistema solu hà sceltu u megliu prugramma, ma ùn pò esse installatu Esperienza Jifers.

  1. Run "Manager di dispositivi". Questu pò esse fattu cù a finestra Run. Per fà ciò, avete bisognu di aprite prima: preme a combinazione di tasti Win + Rè poi inserite u valore chì vene in u campu pertinente:

    devmgmt.msc

    Cliccate Enter o un bottinu "OK".

    Leggi ancu: i modi di aprite u "Manager di Dispositivi" in Windows

  2. In a finestra chì si apre, ci sarà una lista di tutti i dispositivi cunnessi à u computer. Sì u interessu di a scheda video, cusì allargate a so succula cliccendu nantu à a freccia curretta.
  3. Da a lista, selezziunate u vostru adattatore video è cliccate nantu à elli RMB. Da u menù contestuale, selezziunu "Aggiorna Driver".
  4. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Ricerca automatica".
  5. Aspettate chì u computer sia finitu di scansione per u driver necessariu.

Se u driver hè rilevatu, u sistema l'installerà automaticamente è dà un missaghju nantu à a fine di l'installazione, dopu chì pudete fermà a finestra "Manager di dispositivi".

Conclusione

Di sopra, tutti i metudi dispunibuli di fà aghjurnà u driver per a scheda video NVIDIA GeForce GTX 460 sò stati smassati. Sfortunatamente, a so implementazione ùn hè micca pussibule se ùn ci hè micca una connessione Internet. Hè per quessa chì si consiglia di conservà u prugrammu di installazione di un driver in un discu esternu, per esempiu, nantu à un drive flash.