In l'ultimi anni, a prublema di a prutezzione di dati persunali diventa sempre più impurtante, è hè ancu preoccupatu per quiddi utenti chì prima ùn li curavanu. Per assicurà a massima prutezzione di dati, ùn hè micca basta solu di pulì Windows da i componenti di monitoru, installà Tor o I2P. U più sicuru à u momentu hè OS Tails, basatu annantu à Debian Linux. Oghje ci spieghjaremu cumu si scrive nant'à un drive flash USB.
A creazione di un drive flash cù Ete installate
Come tanti altri sistemi operativi basati in Linux, Tails supporta l'installazione nantu à una unità flash USB. Ci hè dui modi per creà un tali trasportatore - ufficiali, raccomandatu da i sviluppatori Tails, è un'alternativa, creata è testata da l'utenti stessi.
Prima di cuntinuà cù una qualsiasi di e opzioni proposte, scarica a immagine ISO di Tails da u situ ufficiale.
Ùn hè micca desiderabile aduprà altre fonti, postu chì e versioni ghjustu ci pudenu esse trascurate!
Vi hà ancu bisognu di 2 unità flash à una capacità di almenu 4 GB: a prima sarà una immagine registrata da u quale u sistema hè installatu à a seconda. Un altru requisitu hè u sistema di file FAT32, allora ti cunsiglii di preformatà i lettori chì aduprà.
Leggi ancu: Istruzioni per cambià u sistema di file in un drive flash
Metudu 1: Scrivite cù Universale USB Installer (ufficiali)
L'autori di u prugettu Tails raccomandanu l'usu di l'utilità Universal USB Installer, com'è a più adatta per installà a distribuzione di stu sistema.
Scaricate u Universale Installatore USB
- Scaricate è installate Universale Installatore USB in u vostru computer.
- Cunnessu à u computer u primu di dui drive flash, dopu avè u installatore universale di USB. In u menù drop-down à manca, selezziunu "Tails" - hè situatu quasi in fondo à a lista.
- A tappa 2, cliccate "Sfoglia"per selezziunà a vostra immagine cù un OS registrabile.
Com'è u casu di Rufus, andate in u cartulare, selezziunu u schedariu in formatu ISO è cliccate "Apertu". - U passu chì cioè hè di sceglie una unità flash. Selezziunu un drive-flash in precedenza cunnessu in a lista di discesa.
Spuntà a casella "Avemu formatariu ... da FAT32". - Appughjà "Crea" per inizià u prucedimentu di registrazione.
In a finestra di avvertenza chì si vede, cliccate "Sì". - U prucessu di registrazioni di una immagine pò piglià un bellu tempu, cusì prontu per questu. Quandu u prucessu hè finitu, vedete u missaghju.
Universal USB Installer pò esse chjappatu. - Spegni u computer cù u drive cumanditu nantu chì avete installatu i Tails. Hè questu dispositivo deve esse sceltu cum'è dispositivo di boot - pudete aduprà l'istruzione curretta.
- Aspì un paìculu minuti per a versione in diretta di Tales per carregà. In a finestra di configurazione, selezziunate i linguaggi è i layout di tastiera - u più pratticu hè di selezzià "Russu".
- Cunnessu à u computer un seconda unità flash USB, nantu à chì u sistema principale sarà installatu.
- Quandu hè finitu cù u preset, in u angulu in alto à sinu di u desktop, truvà u menu "Applicazioni". Hè sceglie un submenu "Tails"è in questu "Installatori di Tails".
- In l'applicazione, selezziunate l'elemento "Installà da a clonazione".
In a prossima finestra, selezziunate u vostru discu flash da u listinu in goccia. L'installatore hà una protezione integrata contro a scelta accidentale di un mezzu sbellu, dunque a probabilità di un errore hè bè. Selezziunu a perchè di memorizazione desiderata, premete "Install Tails". - À a fine di u prucessu, chjude a finestra di installatore è spente u PC.
Rimuete u primu discu flash (pò esse formattatu è adupratu per i bisogni di tutti i ghjorni). Nantu à u secondu ci hè dinò una immagine di Tails pronta da cui pudete scaricà nant'à tutti i computer supportati.
Per piacè fate attenu - l'immagine di Tails pò esse registrata in a prima unità flash USB cun errori! In stu casu, aduprate Metudu 2 di st'artìculu o aduprà altri prugrammi per creà le unità flash aviabile!
Metru 2: Crea una unità di installazione di Flash usando Rufus (alternativa)
L'utility Rufus hà pruvucatu esse un strumentu simplici è affidabile per a creazione di unità USB-installazione, serve ancu cum'è una bona alternativa à u Installatore Universale di USB.
Scaricate Rufus
- Scaricate Rufus. Com'è u Metudu 1, cunnessu a prima unità à u PC è eseghje l'utilità. In essa, selezziunu u dispositivu di memoria in u quali hè stampata a foto di l'installazione.
Ancu una volta avemu ricurdu chì avemu bisognu di unità flash cu una capacità di almeno 4 GB! - Dopu avete à sceglie un schema di partizioni. Setatu per difettu "MBR per i computer cù BIOS o UEFI" - Avemu bisognu, allora lasciate cum'è.
- Sistema di file - solu "FAT32", per tutte e unità flash guidate per installà u OS.
A taglia di a banda ùn hè micca cambiata, l'etichetta di u volume hè opzionale. - Andà à u più impurtante. I primi dui elementi in u blocu "Opzioni di formattazione" (caselle di spaziu "Verificate per blocchi difettosi" è "Quick Format") necessitavanu da sguassate, cusì rimuò a marcata da elli.
- Marcate l'elemento "Discu in muta", è in a lista à a destra di a selezzione di l'opzione "Immagine ISO".
Dopu cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di l'unità di discu. Questa azione pò fà una finestra. "Esploratore"in cui avete bisognu di sceglie una immagine cù Tails.
Per sceglie una immagine, selezziuta è cliccate "Apertu". - Opzione "Crea una etichetta di u volumu statu è un'icona di u dispositiu" megliu sinu marcatu.
Verificate una volta di più a giustizia di a scelta di parametri è premete "Start". - Forse, à l'iniziu di a procedura di registrazione, questu missaghju apparirà.
Bisogna premere "Sì". Prima di quì, assicuratevi chì u vostru computer o laptop hè connectatu à Internet. - U missaghju chì seguita riguarda u tipu di registrazione di l'imagine nantu à l'unità flash USB. L'uppunzione di difettu hè "Burn in mode image ISO", è ci vole à lascià.
- Assicurà a formattazione di u drive.
Aspettate a fine di a procedura. À a fine di u, chjude Rufus. Per cuntinuà a stallazione di u OS nantu à l'unità flash USB, ripetite i punti 7-12 di u Metudu 1.
Cusì vogliu ricurdarvi chì a prima garanzia di a sicurezza di i dati hè a vostra cura.