Rimuovere Telegram Messenger in PC è Mobile Devices

L'applicazione di Telegram populu è ricca di funzioni offre à u so spettatore di l'utente opportunità amichevuli non solu per a cumunicazione, ma dinò per u cunsumu di vari cuntenuti - da banche di banali è di novità à audio è video. Malgradu quessi è assai altri vantaghji, in certi casi pò esse ancu necessariu rimuovere sta applicazione. Cumu fà sta, discutemu ancu di più.

Uninstalling l'applicazione Telegram

A pratica di rimozione di u messaggero, sviluppata da Pavel Durov, in generale casi ùn deve micca dà nisuna difficoltà. Possibili sfumature in a so implementazione ponu esse dettata solu da a peculiarità di u sistema operativu in l'ambiu di cui Telegram hè adupratu, è cusì dimustremu a so implementazione sia in dispositivi mobili, sia in i computer è in i portatarii, da a seconda.

Windows

Rimuovere tutti i prugrammi in Windows hè effettuatu in almenu dui modi - cù l'utili standard è usando un software specializatu. È solu a decima versione di u sistema operativo di Microsoft ottiene un pocu fora di sta regula, cume nè unu, ma dui strumenti di disinstallazione sò integrati in essa. In realtà, hè per u so esempiu chì vedemu cume rimuovere Telegrammi.

Metudu 1: "Programmi è Componenti"
Questu elementu hè assolutamente in ogni versione di Windows, perciò l'opzione di rimuovere ogni applicazione cù a so aiò pò esse chjamata universale.

  1. Cliccate "WIN + R" in a tastiera per chjamà a finestra Run è inseritevi in ​​a linea sottu u comando, cliccate nantu à u bottinu "OK" o chiave "ENTER".

    appwiz.cpl

  2. Questa azzione aprirà a sezione di u sistema chì ci interessi. "Programmi è Componenti", in a finestra principale di cui, in a lista di tutti i prugrammi installati in u computer, avete bisognu di truvà Telegram Desktop. Selezziunu sferzendu u pulsante sinistro di mouse (LMB), allora cliccate nantu à u bottinu situatu nantu à u pannellu superiore "Elimina".

    Nota: Se avete Windows 10 installatu è Telegrams ùn sò micca in a lista di prugrammi, vai à a parte successiva di sta sezione di l'articolo - "Opzioni".

  3. In a finestra pop-up, cunfirmate u vostru permessu per uninstall di u messaggero.

    Questu prucunzione dighjà solu pochi secondi, ma dopu ch'ellu hè esecutu, si pò fà apparisce a finestra doppia, in cui cliccate "OK":

    Ciò significa chì sì l'applicazione hè stata rimossa da u computer, alcuni file restanu dopu. Per difettu, si trovanu in u cartulare seguente:

    C: Utenti Nome_Utente AppData Roaming Telegram Desktop

    Nome_Utente in stu casu, hè u vostru username di Windows. Copia u caminu chì avemu presentatu, apri "Esploratore" o "Questu computer" è appiccinamentu in a barra di indirizzu. Sostituite u nome di u mudellu cù u vostru, allora cliccate "ENTER" o un bottinu di ricerca situatu à a destra.

    Vede ancu: Cumu aprite "Esploratore" in Windows 10

    Da evidenziare tuttu u cuntenutu di a cartella cliccendu "CTRL + A" annantu à a tastiera, aduprà a combinazione di tasti "SHIFT + DELETE".

    Assicurà a cancellazione di file residui in una finestra popup.

    Appena stu cartulare hè cancellatu, a procedura per l'eliminazione di Telegrammi in OS Windows pò esse considerata cum'è cumpletata.


  4. A cartulina di Telegram Desktop, chì u cuntenutu di u nostru ghjustu sbarrazzatu, pò esse eliminatu.

Metodo 2: "Parametri"
In u sistema operativu di Windows 10, per rimuovere un prugramma, pudete (è puru bisognu) accede à ellu. "Parametri". Inoltre, se avete installatu Telegram non via un schedariu EXE scaricatu da u situ ufficiale, ma per via di a Microsoft Store, pudete sbarazzà di lu solu in stu modu.

Vede ancu: Installazione di Microsoft Store in Windows 10

  1. Aprite u menu "Start" è cliccate nantu à l'icona di l'engine situata in a so sidebar, o semplicemente aduprà e chjavi "WIN + I". Una di queste azzioni aprirà "Opzioni".
  2. Vai à la sezione "Applicazioni".
  3. Scorri nantu à a lista di i prugrammi installati è truvà Telegrammi in essa. In u nostru esempiu, entrambe e versioni di l'applicazione sò installate in u computer. Cosa hà u nome? "Telegram Desktop" è una icona quadrata hè stata installata da u App Store di Windows, è "Telegram versione di Desktop No."avendu una icona rotonda - scaricata da u situ ufficiale.
  4. Cliccate nantu à u nome di u messaggero, è dopu à u bottinu chì si vede "Elimina".

    In a finestra popup, cliccate torna nantu à u listessu pulsante.

    In stu casu, se si disinstalla a versione di u messaggero da a Microsoft Store, ùn vi sarà più bisognu di accettà nisuna azzione. Se una applicazione normale hè stata rimossa, dà a vostra permissione cliccando "Sì" in a finestra popup, è ripetite tutte e altre azzioni descritte in paragrafo 3 di a parte precedente di l'articolo.
  5. Hè cum'è questo, pudete disinstallà Telegrams in ogni versione di Windows. Se parlemu di u "top ten" è l'applicazione da u Store, sta prucedura hè eseguita cun pocu clic. Se cancellate un messaggero istantaneu chì era ancu scaricatu è installatu da u situ ufficiale, pudete ancu bisognu di cancellà a cartella in cui sò stati salvati i so schedari. È ancu, ancu questu ùn pò esse chjamatu una prucedura complicata.

    Vede ancu: Disinstallà i prugrammi in Windows 10

Android

Nantu à i telefoni intelligenti è e compresse in esecuzione di u sistema operativu Android, l'applicazione client Telegram pò ancu esse eliminata in dui maneri. L'aghju cunsideratu.

Metudu 1: Schermata principale o menu di applicazione
Sì, malgradu u desideru di disinstallà Telegram, eru u so utente attivu, probabilmente truverete a scelta rapida per un lanciu rapidu di u messaggero in una di e schermate principali di u vostru dispositivo mobile. S'ellu ùn hè micca u casu, andate à u menù generale è truvamentu quì.

Nota: U metudu chì seguitu per disinstallà l'applicazioni ùn funziona micca per tutti, ma sicuramente per a maiò parte di i lanciatori. Se per una ragione ùn pudete micca usarli, andate à a seconda opzione, descritta in seguitu, in parte "Impostazioni".

  1. Sulla schermata principale o in u menu di l'applicazione, tocca l'icona Telegrama cù u vostru dittu è tena aghju finu una lista di opzioni dispunibili sottu à a barra di notificazioni. Sempre tenendu u vostru dittu, muvite a scorciatura di u messaggero à l'icona di u paniere firmata "Elimina".
  2. Assicuratevi u vostru permessu di disinstallà l'applicazione cliccando "OK" in a finestra popup.
  3. Dopu un momentu, u Telegramme sarà cancellatu.

Metudu 2: "Impostazioni"
Se u metudu descrittu sopra ùn hà fattu u preferisce agisce più tradiziunalmente, disinstalla Telegrams, à qualsiasi altra applicazione installata, pudete fà:

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru dispositivo Android è andate à "Applicazioni è Notificazioni" (o solu "Applicazioni"dipende da a versione di l'OS).
  2. Aprite a lista di tutti i prugrammi installati nantu à u dispositiu, truvà u Telegramma in essu è tocca cù u so nome.
  3. A pagina di i particolari di l'applicazione, cliccate nantu à u bottinu. "Elimina" è cunfirmate e vostre intenzioni premendu "OK" in una finestra popup.
  4. A differenza di Windows, a prucedura di disinstallazione di u messaggero di Telegram nantu à un smartphone o tablet cu Android ùn causa micca nisuna difficoltà, ma ùn impone micca di fà qualchì azzione ulteriore.

    Vede ancu: Disinstalla l'applicazione nantu à Android

iOS

A disinstallazione di Telegram per iOS hè effettuata cù u mezu di unu di i metodi standard offerti da l'urdinatori di u sistema operativu mobile d'Apple. In altre parole, pudete agisce nantu à u messaggero cum'è quandu eliminà ogni altra applicazione iOS ricevuta da l'App Store. Qui di sà avemu in dettaglio i dui modi più simplici è efficaci per "sbarrazzà" di u software chì hè diventatu inutile.

Metudu 1: Desktop iOS

  1. Truvate l'icona per u messaggere di Telegram nantu à u desktop di IOS, trà altre applicazioni, o in una cartella di u schermu se preferite raghjuntu l'iculi in stu modu.


    Vede ancu: Cumu creà una cartulina per applicazioni nantu à u iPhone di desktop

  2. A lunga pressione di l'icona Telegram u traduce in un statu animatu (cum'è "trematu").
  3. Tocca a cruci chì apparse in l'angulu in alto à sinistra di l'icona di u messaggero à u risultu di u passu precedente di l'istruzione. Dopu, confermate a richiesta da u sistema di disinstallà l'applicazione è alluminà a memoria di a periferica da i so dati da toccà "Elimina". Questu cumpleta a prucedura - l'icona Telegram scompattà quasi istantaneamente da u desktop di u dispositiu Apple.

Metudu 2: Impostazioni di iOS

  1. Aprite "Impostazioni"cliccendu nant'à u micca icona in u schermu di u dispositiu Apple. Dopu, andate à a sezione "Highlights".
  2. Toccate articulu "Conservazione di l'iPhone". Scorrendu attraverso l'infurmazioni nantu à u schermu chì si aprite, truvate u Telegramme in a lista di applicazioni installate nantu à u dispositivo, è tocca u nome di u messaggero.
  3. Cliccate "Uninstall un programma" in u schermu cun infurmazione nantu à l'applicazione clientela, è poi l'elemento omonimu in u menu chì vene sottu. Aspettate un pocu secondu per completà a disinstallazione di Telegrams - di per quessa, u messaggero istante sparisce da a lista di applicazioni installate.
  4. Hè quantu hè faciule per rimuovere Telegram da i dispositivi Apple. Se dopu avete bisognu di restituire a capacità di accede à u serviziu di scambiu di informazioni più popolari per Internet, pudete aduprà e raccomandazioni di un articulu nantu à u nostru situ web dicendoti d'impiantà un messaggiu immediato in iOS.

    Leggi ancu: Cumu installà Telegram messenger nantu à l'iPhone

Conclusione

No importa quantu faciule da uttene è ben disegnata, u messaggile di Telegram hè, à volte pò esse sempre necessariu da caccià. Dopu avè lettu u nostru articulu oghje, sapete cumu si faci in Windows, Android è iOS.