Cambia password per Yandex.Mail

In i computer cù u sistema operativu di Windows 7, u lettore multimediale standard Windows Media Player ùn hè micca un prugrama cumuna, ma un cumpunente di sistema integratu, è cusì l'aggiornu hà un numeru di funzioni. Fighjà una veduta nantu à cume pudete fà a procedura sopra ripetuta.

Cume da l'upgrade

Cum'è Windows Player hè un elementu di sistema di Windows 7, ùn puderete micca l'aghjurnà, cum'è a maggior parte di l'altri prugrammi, in a sezione "Programmi è Componenti" in "Pannello di cuntrollu". Ma ci hè dui altri modi standard per fà ciò: manualu è auto-aggiornatu. In più, ci hè dinò una opzione addizionale chì prevede azzioni non standard. E nò, guardemu tutti i metudi in più dettu.

Metudu 1: l'aggiornu manuale

Prima di tutti, cunsideremu u modu più evidenti - l'aggiornu manuale standard.

  1. Lanciatu Windows Media Player.
  2. Clicca destro (PKM) in cima o sottu di u prugramma di a shell. In u menù contestuale, selezziunu "Aiutu". Dopu, andate da l'elemento "Cercate l'aggiornamentu ...".
  3. Dopu, dopu, si verificà per i nuvelli aggiornamenti è poi scaricarli, se necessariu. S'ellu ùn hè micca versu l'aggiornamentu di u prugramma è di i so cumportatori, una finestra di infurmazione pò apparà cun una notificazione corrispondente.

Metudu 2: l'aggiornamentu automaticu

Per ùn ghjunghjite manualmente ogni volta chì ci hè actualizazioni, in Windows Player, pudete configurà u so monitoru automaticu dopu un certu tempu è dopu l'installazione.

  1. Lanciate Windows Player è cliccate PKM in cima o sottu di l'interfaccia. In a lista chì compare, sceglite "Servizio". Allora andate "Opzioni ...".
  2. In a finestra di parametri chì si apre, naviga à a tab "Giocatore", perchè per qualchì ragu hè statu aperto in un'altra sezione. Allora in blocco "Aggiornamentu automaticu" vicinu à u parametru "Verificà l'aggiornamenti" Piazzà u pulsante di radio in funzione di i vostri auguri in una di trè posizioni:
    • "Una volta in ghjornu";
    • "Una volta à settimana";
    • "Una volta à u mese".

    Cliccate dopu "Applicà" è "OK".

  3. Ma in stu modu avemu inclusu solu verifica automatica per l'aggiornamenti, ma micca a so installazione. Per uttene l'installazione automatica, avete bisognu di cambià certi parametri di sistema di Windows, s'ellu ùn hè micca statu configuratu prima. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  4. Sceglite "Sistema è Sicurezza".
  5. Dopu, andate à Update Center.
  6. In u riquadro di sinistra di l'interfaccia chì si apre, cliccate "Impostendu i Parametri".
  7. In u campu "Aggiornamenti impurtanti" sceglie opzione "Installà automaticamente". Assicuratevi di spuntà a casella "Ricuperate l'aggiornamenti". Cliccate dopu "OK".

Ora Windows Player hà da aggiornà automaticamente.

Lezione: Cumu abilità l'aggiornamentu automaticu in Windows 7

Metudu 3: Aggiorna forzata

Ci hè un altru modu per risolve u nostru prublema. Ùn hè micca abbastanza standard, è cusì pò esse descrittu cum'è l'aggiornamentu forzatu di Windows Player. Hè raccomandatu di aduprarlo solu sì per qualchì ragu hè impossibile avè aggiornà cù una di e dui opzioni descritte sopra. L'essenza di stu metanu hè di scaricà da u situ Web ufficiale di Microsoft l'ultima versione di u Media Feature Pack, chì include Windows Player per Windows 7, cù a so installazione successiva. Ma cum'è quellu ghjucanu hè una componente di u sistema operativo, prima deve esse disattivatu.

Scaricare Media Feature Pack per Windows 7

  1. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione di u prugramma in quantu à a capacità di u sistema, procedi à disattivà u cumpunente. Entra "Pannello di cuntrollu" attraversu u menù "Start" è cliccate "Programmi".
  2. Vai à la sezione "Programmi è Componenti".
  3. A zona sinistra di a finestra attivata, cliccate "Enable Components".
  4. A finestra s'hè aperta "Componenti". Ci vole un pocu di tempu finu chì tutti l'elementi sò carichi in essa.
  5. Dopu avè i carichi di l'elementi, truvate a cartella cun u nome "Cunsiglii per u travagliu cù multimedia". Cliccate nantu à l'icona "+" a so sinistra.
  6. A lista di l'articuli annantu à a sezione nominata si aprirà. Dopu à ciò, deselezziunate a casella accantu à u nome. "Cunsiglii per u travagliu cù multimedia".
  7. Si aprirà una finestra in u quale avemu un avvertimentu chì a disattivazione di u cumpunente specificatu pò influenzà altri prugrammi è capacità di l'OS. Confirmemu e nostre azzioni cliccendu "Sì".
  8. Dopu à quessa, tutti i segni di cunsulazione in a sezione sopra cunduta saranu rimossi. Ora cliccate "OK".
  9. Allora a procedura per cambià di funzioni cumincerà. Stu prucessu piglia una certa quantità di tempu.
  10. Quandu hè finitu, una finestra si aprà, unni vi sarà dumandatu di ripartite u PC. Chiù tutti i prugrami è i documenti attivi, è cliccate dopu Ora ripartisce.
  11. Dopu avè riavviatu u computer, esegui u prugrammu di installazione di Media Feature Pack pre-scaricatu. L'installazione di u Media Feature Pack sarà iniziata.
  12. Dopu à a fine, aprite dinò a finestra d'abilitazione di i componenti. Individuà a cartella "Cunsiglii per u travagliu cù multimedia". Verificate sta sezione è intornu à tutti i sottodirectarii chì cuntene una marcata. Dopu à chì cliccate "OK".
  13. A procedura di cambiamentu di funzione ripartisce di novu.
  14. Dopu ch'ellu hè finitu, bisognu ripetite à riavvià u computer per l'installazione finale di u cumpunente chì avemu bisognu. Dopu, pudemu dì chì Windows Player hà statu aghjurnatu à l'ultima versione.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per aggiornà Windows Media in Windows 7. Noi cunsiglii di configurà un aghjunghjicazione automatica di stu lettore, s'ellu hè disattivatu per qualchì ragu, è cuntene di dimenticà ciò chì significa aghjurnà u cumpunente specificatu di u sistema, cumu sta prucedura avverrà ora senza a vostra participazione. Ma l'installazione forzata di l'aggiornamenti hà sensu d'usà solu quandu tutti l'altri metodi ùn anu micca purtatu un risultatu pozitivu.