Opera Browser: visualizà u cundizione di e pagine web visitate


Grazie à u rapidu sviluppu di a tecnulugia, tuttu hè diventatu un pocu più facilu. Per esempiu, i computer è i telefoni intelligenti anu rimpiazzatu album di foto di carta, nantu à i quali hè assai più praticile per conservà i grandi volumi di foto è, se duvite, trasferirle da un dispositivo à un altru.

Trasferisce e fotografie da u computer à l'iPhone

Qui di sighu vedemu diversi modi per caricare e foto da un computer in un gadget di Apple. Ognunu di elli sarà conveniente in u so casu.

Metudu 1: Dropbox

In stu casu, pudete aduprà qualchì archiviazione nube. Considereremo u prucessu prucessu in esempiu di u serviziu praticu di Dropbox.

  1. Aprite u cartulare di Dropbox nantu à u vostru computer. Spostà e foto in elli. U prucessu di sincronizazione cumincerà, chì a durata dipende da u numeru è a dimensione di e foto caricate, è da a velocità di a vostra cunnessione Internet.
  2. Una volta dopu a sincronizazione, puderete lanciate Dropbox nantu à l'iPhone - tutte e foto appareceranu nant'à.
  3. In stu casu, s'è vo vulete caricare e foto in a memoria di u smartphone, aprite l'immagine, tocca u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore, è selezziunate u pulsu "Esporta".
  4. In a nova finestra, selezziunate l'elemento "Salvà". Azzioni simili sò necessarie per esse eseguite cù ogni foto.

Metudu 2: Documenti 6

Se sia u computer è u smartphone sò cunnessi à a stessa rete wireless, pudete trasferisce e fotografie da u computer cù a sincronizazione Wi-Fi è l'applicazione Documents 6.

Download Documenti 6

  1. Lanciu in Documenti di iPhone. Prima ci vole à attivà u trasferimentu di file da WiFi. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di ingranaggi in u angulu in alto à sinistra è selezziunate l'elemento "Unità Wi-Fi".
  2. Circa u parametru "Abilita" Turn u dial in a posizione attiva. Appena sottu l'URL hè visualizatu, chì avete bisognu di andà in ogni browser installatu nantu à u vostru computer.
  3. U telefonu mostra una finestra in cui dite d'accessu à l'accessu à u computer.
  4. Una finestra cù tutti i schedari in Documenti hè affissata in u schermu di u computer. Per carregà e foto, in fondo à a finestra, cliccate nantu à u bottinu. "Selezziunu file".
  5. Quandu l'Esploratore di Windows appare in u schermu, selezziunà l'istantanea chì pianifichi di carregà u telefonu.
  6. Per fà u scaricu di l'imagine cliccate nantu à u bottinu. "Upload File".
  7. Dopu un mumentu, l'immagine apparirà in Documenti nantu à l'iPhone.

Metudu 3: iTunes

Benintesa, e foto da u computer à l'iPhone pò esse trasferite cù l'urtimu universale iTunes. In u primu situ, in u nostru situ, avemu parlatu dighjà u prublema di u trasferimentu di foto in un dispositivo mobile chì utilizanu stu prugramma, perciò ùn ne alludemu micca.

Leggi ancu: Cumu trasferisce e foto da un computer à iPhone via iTunes

Metudu 4: iTools

Purtroppu, Aytyuns ùn hè micca mai rinumatu per a praticità è a simplicità, dunque sò stati nati analoghi di alta qualità. Forse, una di e migliori soluzioni hè iTools.

  1. Connettu u vostru smartphone à u vostru computer è lanciate iTools. In u riquadro di sinistra di a finestra di prugramma, andate in tab "Foto". In cima di a finestra, cliccate nantu à l'elemento. "Importu".
  2. In l'Esplora di Windows aperta, selezziunu una o più foto chì avete intenzione di mandà à u vostru dispositivo.
  3. Aferisce u trasferimentu di l'imagine.
  4. Perchè i iTools pudessu trasferisce e fotografie à l'iPhone Film, u cumpunente FotoTrans deve dinò esse installatu in u computer. Se ùn l'avete micca, u prugramma vi darà di installà.
  5. Dopu principia u trasferimentu di l'immagini. Appena ghjustu hè finitu, tutti i schedari appareceranu in l'applicazione standard di Foto in iPhone.

Metudu 5: VKontakte

Un serviziu sociale popolari cume VKontakte pò esse utilizatu ancu cum'è un attrezzu per trasferisce e fotografie da un computer à un dispositivo iOS.

Scaricate VKontakte

  1. Andà da u computer à u serviziu di serviziu VK. Vai à manca di a finestra à a sezione "Foto". In u angulu in dirittu in alto, cliccate nantu à u bottinu. "Crea album".
  2. Inserite un titulu per l'album. Optionalmente, setate e impostazioni di privacy per chì, per esempio, e immagini sò solu dispunibili. Cliccate u pulsante "Crea album".
  3. Selezziunu un articulu in u angulu in dirittu superiore. "Aggiungi foto"è poi carregà l'istantanee richieste.
  4. Una volta urdinate e immagini, pudete mandà VKontakte à l'iPhone. Andà à a sezione "Foto", in u schermu vedi un album particulare creatu in precedenza cù e immagini caricate in ellu.
  5. Per salvà un'impresa nantu à u vostru dispositivo, aprite ne in a dimensione completa, selezziunate u pulsu di menu in u angulu in dirittu superiore, è selezziunà "Salva in Rullula di a Camara".

Grazie à l'instrumentu di terze parti, apparveu una grande quantità di opzioni per importà immagini à un iPhone da un computer. Se una maniera interessante è pratiziale ùn hè micca inclusa in l'articolo, spartite u cummentu.