Cumu aduprà UltraISO?

L'aggiornamenti di software sò un aspettu impurtante di aduprà qualchì dispositivo modernu. In materia di messageri famosi, l'aggiornamentu di a versione di u clientela di l'applicazione permette non solu di assicurà a so stabilità è di avè funzioni nova, ma influisce ancu à u livellu di sicurezza di l'utente chì trasmette informazioni via i servizii. Considerateva cume uttene l'ultima versione di WhatsApp, operendu in l'ambiente di i dui sistemi operativi mobili più popolari - Android è iOS.

Cumu aghjurnà Vatsap nantu à u telefuninu

E procedure, chì, cum'è a so applicazione, riceve l'aggiornamentu per WhatsApp messenger, sò un pocu diversi per Android-smartphone è iPhone, ma in generale ùn sò micca un travagliu difficili è ponu esse svolti in parechji maneri.

Android

Utenti di WhatsApp per Android ponu aduprà unu di i dui metodi per adeguà u messaghju istantaneu. A scelta di una insegnamentu specifica dipende da u metudu d'installazione di l'applicazione chì era originalmente applicata.

Vedi ancu: Cumu installà WhatsApp in Android-smartphone

Metodo 1: Google Play Market

U modu più faciule d'aghjungamentu di Vatsap nantu à un dispositivo chì gira nantu à Android hè di utilizà e funzioni di u Play Market - u negoziu di prugrammi prumettutu di Google integratu in quasi tutti i smartphone.

  1. Lanciate u Play Store è aprite u menù principale di l'applicazione tochendu u bottinu cù trè linee in u angulu supranu di u schermu à a sinistra.

  2. Tocca l'elemento "I mo applicazioni è ghjochi" è chjate questu per a tabulazione "Aggiornamenti". Trova u messaggero "Whatsapp" In a lista di l'utili per i software per i quali i novu insiemi sò liberati, tocheru nantu à a so icona.

  3. Dopu avè rivedu l'innovazioni in a versione proposta di l'installazione nantu à l'utili di a pagina per a cumunicazione in l'app store, cliccate "Refresh".

  4. Rimane di aspettà finu chì i componenti di u prugramme aggiornati sò scaricati da i servitori è installati.

  5. Una volta finita l'aggiornu, avemu a versione attuale di VatsApp à a ghjornu di a procedura! Pudete lanciare u messaggero toccu u pulsante "Apertu" In a pagina di l'attualu in Google Play Market, o aduprà l'icona in a lista di applicazioni installate è cuntene u scambiu di infurmazioni cun un serviziu popolari.

Metudu 2: u situ ufficiali

Se ùn pudete micca usà u app store di Google ufficiali nantu à u vostru smartphone, pudete aduprà u metodo ufficiali chì offre u sviluppatore di messaggeri per aggiornà WhatsApp in Android. L'ultima versione di l'applicazione client APK file hè sempre disponibile nant'à u situ web di i creaturi è pò esse scaricatu da qualunque utilizatore, chì garantisce a simplicità è a sicurezza di a prucedura.

Vede ancu: Apri file APK in Android

  1. Aprite u ligame chì seguitu in qualunque browser di smartphone:

    Scaricate u WhatsApp APK per Android da u situ ufficiale

  2. Spingi "Download Download" è selezziunate l'applicazione cù a quale u file sarà scaricatu (l 'elenco di questi fondi dipende da u smartphone specifica). Dopu, confermu a richiesta nantu à u periculu potenziale di u scaricamentu di i apk files s'è apparisce in u schermu.

  3. Vi aspettemu per u download di u pacchettu. Dopu, apri "Downloads" o andate à u percorso specificatu per salvà u pacchjettu in u passu precedente, cù qualchì gestore di file per Android.

  4. Tocca l'icona di u file "WhatsApp.apk". Poi cliccate "Install" ciò chì porterà à u lanceru di u installer di u pacchettu incorporatu in Android.

    Tapa "Install" è aspettemu chì a chjama di l'installazione di u clienti aggiornatu sia nantu à a data obsoleta.

  5. Tuttu hè prontu per aduprà l'ultima versione di u messaggero, apriselu in ogni modu pratice.

iOS

I proprietari di telefoni intelligenti Apple chì utilizanu WhatsApp per l'iPhone per aggiornà a versione di u messaggero, in a maiò situazione, usanu unu di i dui metodi qui di seguito. A prima istruzioni hè più preferibile per a so simplicità, è u secondu metudu di l'aggiornamentu pò esse applicatu in casu d'errori o difficoltà, è da quiddi utenti chì preferenu aduprà un PC per riceve appule nantu à u so iPhone.

Vede ancu: Cumu installà l'aggiornamenti di l'applicazione nantu à l'iPhone: usando iTunes è u dispositariu stissu

Metudu 1: AppStore

App Store Store, pruposta da Apple cum'è unicu strumentu ufficiali per utraverà applicazioni in i dispositivi di u produttore, hè dotata non solu cù a funzione d'installazione, ma ancu cù i mezi per aggiornà tutti i prugrammi. A attualizà a versione di VatsApp cù l'App Store hè assai semplice.

  1. Aprite l'App Store tappendu l'icona di u Store in u desktop di l'iPhone. Dopu, tocca l'icona "Aggiornamenti" in fondo à u schermu. In a lista di prugrammi chì stanu versioni da esse aggiornate, truvamu "WhatsApp Messenger" È tocca à a so icona.

  2. L'azione sopra custruita a pagina di messaggero in l'App Store. In sta schermata, puderete familiarizzà cù l'innuvazioni introdotte da i sviluppatori in a nova assemblea di l'applicazione client Vatsap per iPhone.
  3. Per cumincià u prucessu di scaricà è installà l'ultima versione di Vatsap, hè necessariu cliccà "UPDATE". C'è ancu aspettà, mentre i componenti saranu scaricati è installati in una manera automatica.
  4. Questu cumpleta l'aggiornamentu di WhatsApp messenger in l'ambiente iOS. Pudete aprà l'applicazione è aduprà e funzioni di solitu, è à studiate e nuove funzionalità.

Metudu 2: iTunes

U modu di interazzione cù i dispositivi di u fabbricante per via di l'applicazione iTunes, cunnisciuta da parechji utilizatori di prudutti Apple, annantu à l'aggiornamentu di e applicazioni installate nantu à i telefoni intelligenti è i tablet, hè ancu pertinente. L'upgrade di a versione di Watsapp cù un computer è aYTyuns ùn hè micca difficiule.

Vede ancu: Cumu uttene iTunes

E funzioni di installazione è di l'aggiornamentu di u software annantu à l'iPhone sò stati eliminati da iTyuns versione 12.7 è supe. Per seguità l'istruzzioni sottu, vi tocca à installà iTunes 12.6.3! Scaricà a distribuzione di sta versione pò esse u ligame sottu.

Scaricate iTunes 12.6.3 per Windows cun accessu à l'AppStore

Vede ancu:
Cumu rimuovere iTunes da u vostru computer completamente
Cumu installà iTunes in u vostru computer

  1. Avemu lanciatu i iTyuns è cunnessu u dispositivo cù u computer.

  2. Apertu a sezione "Programmi" e tab "Media Library" truvamu "Whats App Messenger" trà e applicazioni precedentemente scaricate. Se pudete installà una versione più nova, l'icona di u messaggero sarà indicatu di conseguenza.

  3. Fate un clic u cliccavu nantu à l'icona Vatsapp è in u menù contestuale aperto selezziunate l'elemento "Aggiorna prugramma".

  4. Attendu chì u scaricamentu di i cumpunenti necessarii per l'aggiornu. A barra di prugressu per stu prucessu hè "nascosta" dietro l'icona in cima à a finestra di iTunes à a destra.

  5. Quandu ticchja "Refresh" Sparisce da l'icona di u messaggero, cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di un smartphone per andà à a sezione di gestione di dispositivi.

  6. Apertu a sezione "Programmi" da u menu in sinistra è dichiarate a presenza di un bottinu "Refresh" vicinu à u nome di u messaggero in a lista di applicazioni. Cliccate nantu à stu bottinu.

  7. Assicuratevi chì u nome di u bottinu descrittu in u passu precedente hà cambiatu in "Sarà aggiornatu"cliccate "Fatti".

  8. Attendemu chì a sincronizazione sia terminata è, per quessa, l'installazione di WhatsApp aggiornata nantu à l'iPhone.

  9. Scurdà u smartphone da u computer - site prontu à aduprà l'ultima versione di u client applicazione WhatsApp nantu à l'iPhone!

Cumu si pudete vede, u prucessu di l'aggiornamentu di u popular messaggero WhatsApp ùn deve micca dà nunda di difficoltà per i utilizatori di Android-smartphones è iPhone. A pratica hè quasi totalamente automatica è pò esse micca l'unica via per ogni OS mobile.