Ùn basta spaziu di u discu C. Cumu pulì u discu è aumentate u spaziu di liberu in ellu?

Bonu ghjornu!

Sembra chì, cù a capacità attuale di u discu duru (500 GB o più in media) - errori cum'è "spaziu spaziale C bastimentu" - In linea di principiu, ùn devi esse. Ma ùn hè micca così! Parechji utilizatori installanu l'OS quandu a dimensione di u discu sistema hè troppu chjuca, è allora tutte e applicazioni è i ghjochi sò installati in ellu ...

In st'articulu, vogliu spartite cume mi pulisci prestu u discu nantu à sti urdinatori è urdinatori da i luggeri inutili inutili (chì l'utenti ùn si rendenu micca). Inoltre, cunsiderate un pocu di cunsiglii per aumentà di u spaziu di u discu liberi fruttu di lìberu di sistema nascosto.

È cusì, principiamu.

Di solitu, puru si riduce u spaziu libaru nantu à u discu à qualchì valore criticu - l'usu assede a vede un avvertimentu nantu à a barra di task (accantu à l'orologio in u angulu inferiore dirittu). Vede u screenshot sottu.

Sistema di avvertenza Windows 7 - "spaziu spaziu micca".

Quale ùn avè micca un tale avvertimentu - s'è andate à "u mo computatore / stu computer" - a foto sarà simile: a barra di discu hè rossa, chì indica chì ùn ci hè più spaziu di discu.

U me computer: a barra di discu sistema nantu à u spaziu libaru hè diventata rossa ...

Cumu pulì u discu "C" da spazzatura

Malgradu u fattu chì Windows si propone à l'usu di l'utilità prufessiunale per pulì u discu - ùn mi raccomandu micca di aduprà. Sì perchè pulisce u discu ùn hè micca impurtante. Per esempiu, in u mo casu, ella offre à liberà 20 MB contra spec. utilità chì anu pulitu più di 1 GB. Sentite a differenza?

A mo opinione, una utilità abbastanza bona per pulì u discu da spazzatura hè Glary Utilities 5 (funziona cum'è in Windows 8.1, Windows 7 e sì. OS).

Glary Utilities 5

Per altre informazioni nantu à u prugramma + ligame versu, vedi l'articolo

Eccu quì vi mostreraghju i risultati di u so travagliu. Dopu avè installatu è esecutu u prugramma: avete bisognu di clicà u pulsante "chiaru u discu".

Dopu, analizzerà automaticamente u discu è offre à pulizia da i file inutili. À propiu sì, analizza u discu di utilità assai veloce, per paragunà: parechje volte più veloce di l'utilità integrata in Windows.

Sul mio laptop, in u screenshot sottu, l'utilità hà truvatu i file indebiti (i schedari temporanea di l'OS, cache di u navigatore, rapporti d'errore, logu di u sistema, etc.) 1,39 GB!

Dopu à pressu u pulsante "Avvia a pulizia" - u prugramma hè letteralmente in 30-40 secondi. eliminatu u discu di i file inutili. A velocità di u travagliu hè abbastanza bona.

Rimuova i prugrami / i ghjochi superfluuti

A seconda cosa chì aghjò di fassi hè di rimuovere i prugrami è i ghjochi inutili. Dall'esperienza, possu dì chì a maiò parte di i utilizatori s'arrediscenu solu di molte applicazioni chì una volta installate è chì per parechji mesi ùn sò micca diventate nè interessanti nè di necessità. È occupanu un locu! Cusì esse necessariu esse eliminatu sistematicamente.

Un bon disinstallatore hè ancu in u listinu pacimu Glary Utilites. (Vede a sezione "Moduli").

À propiu sì, a ricerca hè ben implementata, utile per quiddi chì anu installatu assai applicazioni. Pudete selezziunate, per esempiu, applicazioni raramente usate è selezziunate quelli chì ùn sò più necessarie ...

Migrate a memoria virtuale (lima di Pagefile.sys nascosta)

Se abilite a visualizzazione di i file nascosti - allora nantu à u discu sistema pudete truvà u schedariu Pagefile.sys (di solitu intornu à a dimensione di a vostra RAM).

Per aghjurnà u PC, oltre à liberà spaziu, si consiglia di trasmette questu file à un discu locale D. Cumu fà?

1. Andate in u pannellu di cuntrollu, inserite in a casella di ricerca "velocità" è andate a sezione "Personalizà a prestazione è e prestazione di u sistema".

2. In la scheda "Avanzata", cliccate nantu à u pulsante "Cambia". Vede l'immagine sottu.

3. In a "memoria virtuale" tab, pudete cambià a dimensione di u spaziu attribuitu per stu file + cambia a so posizione.

In u mo casu, aghju riesciutu a salvà di più in u discu sistema. 2 GB posti!

Cancellà i punti di riparazione + a cunfigurazione

Parechje spazie C di C ponu rimproverà i punti di cuntrollu di recuperu chì Windows crea à l'installazione di vari applicazioni, è quandu durante l'aggiornamenti critichi di u sistema. Sò necessarii in casu di fallimenti - in modo da pudete risturà u funziunamentu normale di u sistema.

Per questo, eliminà i punti di cuntrollu è disattivà a so creazione ùn hè micca raccomandata per tutti. Ma se u sistema funziona bè per voi, è avete bisognu di pulì u spaziu di u discu, pudete cancellà i punti di riparazione.

1. Per fà ciò, andate in u sistema di u pannellu di cuntrollu è u sistema di sicurezza. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Protezione di u Sistema" nantu à a barra laterale di dirittu. Vede u screenshot sottu.

2. Dopu, selezziunate u discu sistema in a lista è cliccate nantu à u bottu "configurà".

3. In questa scheda, pudete fà tre cose: disattivà a prutezzione di u sistema è i punti di rottura cumunu; limità u spaziu nantu à u discu duru; è ghjustu eliminà i punti esistenti. Cosa aghju fattu ...

À a so operazione simile, era pussibule liberà circa un altru 1 GB posti. Ùn paria micca, ma pensu chì in u cumunamentu - questu hè abbastanza per chì l'invintu nantu à una piccula quantità di spaziu libaru ùn apparirà più ...

Conclusioni:

Solu 5-10 min. dopu à una serie di azzioni semplici, avemu cunsideratu à chjaru annantu à 1,39 + 2 + 1 = sul drive di sistema "C" di u laptop4,39 GB di spaziu! Pensu chì questu hè un risultatu bonu, soprattuttu da chì Windows hè statu installatu micca tantu tempu è hè solu "fisicu" ùn avia micca tempu per salvà una grande quantità di "spazzatura".

Raccomandazioni generali:

- Installate ghjochi è prugrammi micca nantu à u discu sistema "C", ma in u discu locale "D";

- pulizia regolarmente u discu cù una utilità (vede quì);

- Trasferisce i cartetti "i miei documenti", "a mo musica", i "mie foto" e ancu nantu à u discu locale "D" (cume si faci in Windows 7 - vede quì, in Windows 8, accumpagnu dinò a pruprietà di a cartella è definite a so nova ubicazione);

- quandu l'installazione di Windows: in un passu quandu si scatta e formatta i dischi, allà almenu 50 GB à u discu "C" di u sistema.

Nantu à questu oghje, tuttu, tutti, assai spaziu discu!