U navigatore Mozilla Firefox ùn principia micca: risoluzione di i problemi di base


Una situazione assai cumuna: cliccate dopu cliccate nantu à u scorciametru Mozilla Firefox nantu à u vostru desktop o apru questu applicazione da a barra di ditture, ma ci vogliu affrontà u fattu chì u navigatore si rifiuta di principiatu.

Purtroppu, u prublema quandu u navigatore Mozilla Firefox rifiuta di principià hè abbastanza cumuni, è vari motivi pò dondeci a so apparenza. Oghje daremo un primu pensamentu à e causa radice, è cum'è modi per risolve i prublemi cù u lance di Mozilla Firefox.

Perchè Mozilla Firefox ùn hè micca in esecuzione?

Opzione 1: "Firefox hè in carica è ùn risponde micca"

Una di e più cumunimenti situazioni di fallimentu di Firefox quandu pruvate à lanciare un browser, ma invece ricevi un missaghju "Firefox hè in carica è ùn risponde micca".

Di solitu, un prublema simile compare cù u precedente chjerchjera sbagliata di u navigatore, quandu hà continuatu à svolgere i so processi, impedendu cusì a nova sessione da parte.

Prima di tuttu, avemu bisognu di spiccà tutti i prucessi di Firefox. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Escaprite Task Manager.

In a finestra chì si apre, hè necessariu andà à a tab "Prucessi". Truvà u prucessu "Firefox" ("firefox.exe"), cliccate à dirizzione diritta annantu è in u menù contestuale visualizatu selezziunate l'element "Rimuete a missione".

Se tru altri prucessi relativi à Firefox, ancu duveranu esse cumpletati.

Dopu à a fine di questi passi, pruvate à lanciare un browser.

Se Mozilla Firefox ùn hà mai principiatu, ancu in un missaghju d'errore "Firefox hè in esecuzione è ùn risponde micca", in certi casi questu puderebbe indicà chì ùn avete micca i diritti di accesso necessarii.

Per verificà sta, avete bisognu di andà à u cartulare di profilo. Per fà quessa, naturalmente, più faciule utilizà Firefox stissu, ma considerendu chì u navigatore ùn principiaghja, aduprà un altru metru.

Premete a tastiera simultaneamente à a combinazione di tasti Win + R. A schermata visualizera a finestra "Run", in u quali avete bisognu di entrà u cumandamentu seguitu è ​​preme u tasto Enter.

% Di APPDATA% Mozilla Firefox è di i profili

A cartulella cù i profili sarà visualizzata in u schermu. Di norma, se ùn avete micca creatu alcunu prufili in più, pudete vede solu una cartella in a finestra. Se aduprate più profili, allora ogni prufilu hà bisognu di fà ulteriori azzioni individualmente.

Fate un clic destro in u profilo di Firefox, è in u menù contestuale visualizzato, andate à "Pruprietà".

Apparirà una finestra in u schermu duve avete bisognu di andà à la tabulazione "Generale". In u pannellu inferiore, assicuratevi chì avete verificatu "Leggera solu". S'ellu ùn hè micca u ticchju (puntu) vicinu à questu articulu, avete bisognu di mettevi ellu stessu è dopu salvà e so impostazioni.

Opzione 2: "Errore cumandà u file di configurazione"

Se vedi un missaghju nantu à u schermu dopu provatu à lanciare Firefox "Errore cumandà u file di configurazione", significa chì ci sò i prublemi cù i lima di Firefox, è u modu più faciule per risolve u prublema hè di reinstallà Mozilla Firefox.

Prima di tuttu, avete bisognu di rimuovere completamente Firefox da u vostru computer. Avemu già descrittu cumu si pò fà questu attività in unu di i nostri articuli.

Vede ancu: Cumu rimuovere Mozilla Firefox da u vostru computer completamente

Aprite l'Esploratore di Windows è sguate e cartule seguite:

C: Archivi prugrammi Mozilla Firefox

C: Archivi prugrammi (x86) Mozilla Firefox

È solu dopu avete finitu a rimozione di Firefox, pudete cuminciare à scaricà a nova versione da u situ ufficiale di u sviluppatore.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Opzione 3: "Errore à l'apertura di u schedariu per a scrittura"

Un tale pianu d'errore hè mostra, di regula, in quessi casi in cui si utilizza un account nantu à u computer senza diritti di amministratore.

Di conseguenza, per risolve u prublema, avete bisognu d'avè diritti di amministratore, ma questu pò esse fattu specificamente per l'applicazione chì hè lanciata.

Semplicemente cliccate nantu à u cullaburu di Firefox nant'à u desktop cù u cliccu guru di u mouse è in u menù contestuale visualizatu cliccate "Run as administrator".

Una finestra apparirà nant'à u schermu induve avete bisognu di sceglie un account chì hà diritti di amministratore, è allora inserisci una password per questu.

Opzione 4: "U vostru profilo Firefox ùn pò esse carregatu. Può esse dannatu o indisponibile"

Un tale sbagliu ci preciphiu chiaramente chì ci sò i prublemi cù u profilu, per esempiu, ùn hè micca dispunibile o micca nant'à u computer.

Di solitu, questu prublema si faci quandu rinominate, spostate o cancellate completamente a cartella cù u prugramu di Firefox.

Basa annantu, avete parechje maniere per risolve u prublema:

1. Spostà u prufilu in a so posizione originale, sì avete spostatu prima;

2. Se rinascite un profilu, allora hà bisognu di setà u nome precedente;

3. Se ùn pudete micca usà i primi dui metodi, allora avete bisognu di creà un novu profilu. Ci vole à avvisà chì, creendu un novu prufessu, ricevi un Firefox pulitu.

Per mette in opera a creazione di un novu profilu, aprite a finestra "Run" cù una chiave di scelta rapida Win + R. In sta finestra, hè necessariu eseguire u comando seguente:

firefox.exe -P

A schermata visualizzerà a finestra di Gestione di i profili di Firefox. Avemu bisognu di ricorrerà a creazione di un novu profilu, cusì cliccate nantu à u pulsante "Crea".

Inserite un nome per u profilu è, se hè necessariu, in a stessa finestra, specificate a situazione nantu à u computer in u quale a cartella cù u prufilu serà salvata. A creazione di u profilu cumpletu.

A schermata torna à visualizà a finestra di Gestione di i profili di Firefox, in cui avete bisognu di evidenziare u novu profilu, e poi cliccate nantu à u pulsante. "Avvia Firefox".

Opzione 5: Errore raportendu un crash di Firefox

Un prublema simile si faci quandu lanciate u navigatore. Puderia ancu vede a so finestra, ma l'applicazione hè subitu chiusa, è un missaghju nantu à a caduta di Firefox hè affissatu in u schermu.

In questo casu, vari fattori pò causà a crash di Firefox: virus, add-ons installati, temi, etc.

Prima di tutti, in stu casu, avete bisognu di fà una scansione cù l'aiutu di u vostru antivirus o di una utrazione di guarigiu spiciali, per esempiu, Dr.Web CureIt.

Dopu avè esaminatu a scansione, assicuratevi di riavvicinà u computer, è dopu cuntrullà u funziunamentu di u navigatore.

Se u prublema persista, dà una prova di completà una reinstallazione di u navigatore dopu a cunsiderazione di u navigatore Web da u computer.

Vede ancu: Cumu rimuovere Mozilla Firefox da u vostru computer completamente

Dopu a fine di a rimozione, pudete installà l'ultima versione di u navigatore da u situ di sviluppatore ufficiale.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Opzione 6: "Errore XULRunner"

Se provate à scaricà l'errore "Errore XULRunner" quandu pruvate à lanciare Firefox, pò dà indicazione chì avete una versione irrilevante di Firefox installata in u vostru computer.

Avete bisognu di smarisce Firefox nant'à u vostru urdinatore, cum'è ancu l'aghju dettu nantu à u nostru situ web.

Vede ancu: Cumu rimuovere Mozilla Firefox da u vostru computer completamente

Dopu a fine di u smarisce di u navigatore da u computer, scaricate a nova versione di u navigatore Web da u situ di sviluppatore ufficiale.

Scaricate Mozilla Firefox Browser

Opzione 7: Mozil ùn aprite micca, ma ùn dà micca l'errore

1) Se prima u travagliu di u navigatore hè normale, ma à qualchì tempu smisette di funzionà, u modu ughjettu di risolve u prublema hè di fà un ripristinu di sistema.

Sta prucedura vi permetterà di ripristinà u sistema per u mumentu induve u navigatore funziunava correttamente. L'unica cosa chì questu prucedimentu lascià hè i file di l'utente (documenti, musica, foto è video).

Per fà u prucedimentu di u rollback di u sistema, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"impostate u portu in u angulu in dirittu superiore "Picculi Segni"è poi aprite a sezione "Recuperu".

In a finestra chì si apre, selezziunu "Running System Restore" è aspettate un mumentu.

Sceglite un puntu di rinnuvamentu adeguatu quandu Firefox hà fattu bè. Ci vole à avverà chì, secondu e variazioni fatte da quellu tempu, a riparazione di u sistema pò necessariu parechji minuti o parechje ore.

2) Certi prudutti anti-virus anu influenzatu l'attualità di prublemi cù u travagliu di Firefox. Pruvate à pausa u so travagliu è testate e prestazioni di Firefox.

Sì, secondu i risultati di i test, era l'antivirus o un altru prugramma di sicurezza chì u causatu, allora hè necessariu disattivà a funzione di scansione di rete o altra funzione chì si pone à u navigatore o l'accessu à a rete.

3) Pruvate in esecuzione di Firefox in modalità sicura. Per fà quessa, tenite premutu a tasca Shift è cliccate nantu à a scelta di navigatore.

Se u browser si mette in presenza normalmente, questu indica un cunflittu trà u navigatore è e estensioni installate, temi, etc.

Per principiu, disattivà tutti i cumplatori di navigatore. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di menu in u angulu in dirittu superiore, è andate dopu à a sezione in a finestra mostra. "Add-ons".

In u riquadro di sinistra, andate in tab "Estensioni"è dopu disattivà u funziunamentu di tutte e extensioni. Ùn sarà micca superfluente se sguassate li completamente da u navigatore.

Se avete installatu temi di terze parti per Firefox, prova di tornà à u tema standard. Per fà quessa, andate in tab "Aspettu" è fate un tema "Standard" U tema predefinitu.

È infine, provate a disattivà l'accelerazione hardware. Per fà quessa, aprite u menu di u navigatore è andate in a sezione "Impostazioni".

In u riquadro di sinistra, andate in tab "Ulteriori"è poi aprite u sottotabu "Generale". Eccu bisognu à deselezzione a scatula. "Si hè fattibile, aduprà l'accelerazione hardware".

Dopu avà completatu tutte e azzioni, aprite u menu di u navigatore è in la parte inferiore di a finestra cliccate nantu à l'icona "Esce". Pruvate à avè u navigatore in modu normale.

4) Reinstallà u vostru navigatore è crea un novu profilu. Cumu stu funziunamentu a svolghje, era dighjà detto sopra.

È una piccula conclusione. Oghje avemu cercatu i modi principali per risolvà u lance di Mozilla Firefox. Se avete u vostru propriu metudificatore di risoluzione di problemi, spartite lu in cumenti.