Un prublema cumunu per i utilizatori di tablet è telefoni nantu à Google Android è l'impussibilità di guardà video online, è filmu scaricati in telefonu. A volte, u prublema pò avè una visione diversa: a video scattata nantu à u listinu telefonu ùn hè micca mostrata in a Galleria o, per esempiu, ci hè sona, ma invece di u video ci hè solu una schermata nera.
Alcuni di i dispositivi ponu ghjucà a maiò parte di i formati di video, cumprì u Flash per difettu, ancu altri anu necessariu l'installazione di plug-in o ghjocu individuale. A volte, per correggere una situazione, hè necessariu rivelà l'applicazione di terze parti chì interferisce cù a riproduzione. Provaraghju di cunsiderà tutti i casi possibili in stu manuale (s'è i primi metodi ùn basanu micca, vi pruponi di fà attenti à tutti l'altri, è cunsiderabile chì puderanu aiutà). Vede ancu: Tutte le istruzioni utili per Android.
Ùn ghjucà video online in Android
I motivi per i quali i video da i siti ùn sò micca visualizzati nantu à u vostru dispositivo Android pò esse assai diversi è a mancanza di Flash ùn hè micca solu, perchè diverse tecnulette sò aduprate per visualizà video di vari risorse, chì alcune sò originarie di android, altre sò solu alcune versioni di questu, etc.
U modu più faciule per risolve u prublema per versioni precedenti di Android (4.4, 4.0) hè di stallà un altru navigatore chì hà u cullamentu Flash da Google App Store (per e versioni successive - Android 5, 6, 7 o 8, stu metudu per risolve u prublema hè prubabile funzionerà, ma unu di i metudi descritti in e sette sezioni di u manualu pò funzionà). Questi navigatori includenu:
- Opera (micca Opera Mobile è micca Opera Mini, ma Opera Browser) - Mi cunsigliu, u più spessu u prublema di a ripruduzione di video hè pienu, mentre in altri - micca sempre.
- Browser Browser Maxthon
- Browser Navigatore UC
- Navigatore Dolphin
Dopu avè installatu u navigatore, pruvate à vede se u video vi darà parte, cù un alto gradu di prubabilità u prublema si risolve, in particulare, se Flash hè usatu per u video. À propiu sì, l'ultimi trè navigatori ti ùn seranu micca cunnisciutu, da un numaru relativamente scarsu di persone aduprendu e sti, soprattuttu in dispositivi mobili. Tuttavia, mi consiglia vivamente di cunnuscite, hè assai probabile chì a velocità di questi navigatori i so funzioni è a capacità di aduprà plug-in ti piacerà più di u standard per e opzioni di Android.
Ci hè un altru modu - per installà Adobe Flash Player in u vostru telefonu. Tuttavia, quì ci vole à tene in considerazione chì Flash Player per Android, a partenza da a versione 4.0, ùn hè micca supportata è ùn vi truvate micca in u negoziu di Google Play (è di solitu ùn hè necessariu per e versioni più novelli). I modi per stallà u Flash Player in e novu versioni di u sistema operativo Android, tuttavia, sò dispunibuli - vede Cumu installà Flash Player in Android.
Nisun video (schermu neri), ma ci hè u sonu nantu à Android
Se per alcuna ragione avete fermatu di ghjucà video in linea, in a galleria (sparata annantu à u listinu di telefunu), YouTube, in lettori multimediali, ma ci hè sona, mentre tuttu u serviziu correttamente, ci puderianu esse ragioni (ogni articulu sarà discutitu in più dettagliatu quì sottu):
- Modifiche di u visore in u schermu (culori caldi a sera, correzione di culori è simili).
- Sovrapposizioni
Nantu à u primu puntu: si hè di recente,
- Applicazioni installate cun funzioni di cambiu di temperatura di u culore (F.lux, Twilight, è altri).
- Funzioni incorporate incù per quessa: per esempiu, a funzione Live Display in CyanogenMod (situata in a configurazione di u visu), a Correzione di culore, l'invertezza di i culori o u Colouru altu di cuntrastu (in Impostazioni - Funzioni speciali).
Pruvate disattivà queste funzionalità o disinstallà l'applicazione è scopre se a video hè in mostra.
Simile à sovrapposizioni: quelle applicazioni chì utilizanu sovrapposizioni in Android 6, 7 è 8 ponu causà i prublemi descritti cù a visualizzazione di u video (videocassetta nera). Queste applicazioni includenu certi bloccanti di l'applicazioni, cume CM Locker (vede Cumu definisce una password per una applicazione Android), alcune applicazioni di cuncepimentu (aghjunghje cuntrollu in cima à a interfaccia principale di Android) o controlli parentali. Se avete installatu tali applicazioni - prova di rimuoverle. Capite di più nantu à ciò chì ponu esse queste applicazioni: sovrapposizioni rilevate in Android.
Se ùn sapete micca se sò stati installati, ci hè un modu faciule per verificà: carregate u vostru dispositivo Android in manera sicura (tutte e applicazioni di terze parti sò tempu tempu disabilità) è, se in stu casu, u video hè mostratu senza prublemi, u casu hè chiaramente in un terciu applicazioni è u travagliu - identificà u disattivu o eliminà.
Ùn aprite micca u filmu, ci hè u sonu, ma ùn ci hè nisuna video è ancu altri prublemi cù a mostra di video (film scaricati) nantu à smartphone è tablet
Un altru prublemu chì u novu pruprietariu di u dispositiu Android scappa hè a impossibilità di ghjucà video in certi formati - AVI (cù certi codecs), MKV, FLV è altri. A discursione hè nantu à i filmi scaricati da un locu in u mezu di u dispositivo.
Hè tuttu semplice. Come per un computer abituale, in tablet è in telefoni android, i codecs cumpresi sò aduprati per ghjucà cuntenutu media. Sì ùn sò micca dispunibili, l'audio è u video ùn puderanu micca esse riprodotti, ma solu unu di u flussu cumunale pò esse dispusatu: per esempiu, esiste un sonu, ma ùn ci hè nè video o viceversa.
U modu più faciule è più veloce per rendà u vostru ghjocu Android à tutti i film hè di scaricà è installà un lettore di terze parti cun una vasta gamma di codecs è opzioni di riproduzione (in particulare, cù a capacità di abilità è disattivà l'accelerazione hardware). Pò recomandà duie lettori - VLC è MX Player, chì ponu esse scaricatu gratuitamente in u Play Store.
U primu lettore hè VLC, dispunibule per scaricà quì: //play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc
Dopu avè installatu u lettore, ghjustu provà à ghjucà ogni video chì hà i prublemi. S'ellu ùn hè micca ghjucatu, andate in l'impostazioni VLC è in a sezione "Accelerazione hardware", pruvate à abilità o disattivà a decodifica video di l'hardware è poi riavvià a riproduzione.
MX Player hè un altru ghjocu popularu, unu di i più onnivori è convenienti per questu sistema operativu mobile. Per fà tuttu u più megliu, seguite i passi:
- Truvate MX Player in a Google app store, scarica, installa e esegui l'applicazione.
- Andate in a configurazione di l'applicazione, aprite l'elemento "Decoder".
- Verificate i caselli "HW + decoder" in u primu è u secondu paragrafo (per i file locali è di rete).
- Per a maiò parte di i dispositivi moderni, sti regolazioni sò ottimali è ùn ci vole micca codecs in più. Tuttavia, pudete installà codec supplementari per MX Player, per i quali scorrite per a pagina di l'impostazioni di decodificatore di i lettori finu à u fine è fate attenzione à a versione di codecs che ti si consiglia di scaricà, per esempio ARMv7 NEON. Dopu, allora andate à Google Play è fate una ricerca per truvà i codec adatti, cioè Inserite a ricerca per "MX Player ARMv7 NEON", in stu casu. Installate i codecs, tuttu à u vicinu, è dopu di fassi u riproduttore.
- Se a video ùn ghjucà cù u decodificatore HW + cumpresu, pruvite à sguglialu e si, in passatu, accende u decodificatore HW prima, è dopu, se ùn funziona, u decodificatore SW hè in listessa regolazione.
Motivi addiziunali per i quali Android ùn mostra micca video è modi per risolve u so.
In conclusione, certi varianti rari, ma à volte chì si verificanu, di i motivi chì u video ùn riprisenta micca, se i metudi descritti sopra ùn aiutavanu.
- Se avete Android 5 o 5,1 è ùn mostranzi micca video in linea, prova à attivà a modalità di sviluppatore, è dopu in menu di sviluppatore, cambia u lettore NUPlayer in AwesomePlayer o viceversa.
- Per i dispositivi più antichi nantu à i processori MTK, à volte era necessariu (micca scansu scontru) di scuntrà u fattu chì u dispositiu ùn supporta micca un video sopra una certa risoluzione.
- Se avete qualchì opzioni di modalità sviluppatore abilitate, pruvite di spezialle.
- Puru chì u prublema si manifesta solu in una applicazione, per esempio, YouTube, prova à andà à Impostazioni - Applicazioni, truvà sta applicazione, e poi scusce a so cache è i dati.
Hè tuttu - per i casi in cui l'androide ùn mostri micca video, sì sì video online in siti o file locali, questi metodi, di solitu, sò abbastanza. Sù di colpu ùn sembra micca - dumandà una domanda in i commenti, pruvaraghju di risponde prontamente.