À partenza da a serata di u 17 d'uttrovi di 2017, l'aghjurnamentu di a versione 1709 di l'autore di Windows 10 Fall Creators (build 16299) hè statu dispunibule da scaricà, cuntenendu e novu funzioni è riparazioni paragonate à l'aghjurnamentu di Creators Update.
Sì unu di quelli chì preferisce aghjurnà - dopu, sò informazioni nantu à cume si pò fà questu in vari modi. S'ellu ùn hè micca desideratu di esse aggiornatu ancu, è ùn volete micca avè Windows 10 1709 per esse installatu automaticamente, fate attenzione à a sezione separata nantu à l'aggiornu di i Creaturi di Fall in l'istruzioni Cumu disattivà l'aggiornamenti di Windows 10.
L'installazione di l'autori di l'autori di l'autori tramite Windows 10 Update
A prima è a versione "standard" di l'installazione di l'aggiornu hè solu di aspettà ch'ellu sia stallatu à traversu u Centru d'aggiornamentu.
In parechji impianti, cusì succede à fatti diversi è chì, se tuttu hè u listessu cum'è ancu l'aggiornamenti precedenti, pò passà finu à parechji mesi prima di l'installazione automatica, è ùn accadrà micca in una volta: vi puderete avverà è puderete avverà l'ora di l'aggiornu.
Affinchì l'aghjurnamentu vene automaticamente (è hè andatu prestu), u centru di aghjarazione deve esse attivatu è, preferibilmente, in l'impostazioni di l'aggiornamentu avanzatu (Opzioni - Aggiorna è Sicurezza - Aggiornamentu di Windows - Impostazioni avanzate) in a sezione "Seleziona quandu installa l'aggiornamenti" A "Succursu attuale" hè stata selezionata è ùn ci hè micca pruspirazione per posponu l'installazione di l'aggiornamenti.
Usendu l'aggiornu assistente
U secondu modu hè di forzà l'installazione di l'aggiornu di Windows 10 Fall Creators aduprendu l'Assistente di Aggiornamentu dispunibule nantu à http://www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10/.
Nota: se avete un laptop, ùn esegui micca e azzioni descritte quandu si lavora à l'alimentu di a batteria; cun alta probabilità, u terzu passu scaricà completamente a batteria a causa di un gran caricatu nantu à u processore per un bellu pezzu.
Per scaricà l'utility, cliccate nantu à "Aghjuntà Ora" è esegui.
Ulteriori passi sò:
- L'uternità verificherà l'aggiornamenti è raporterà chì a versione 16299 hè apparsa.
- Un verifiche di a compatibilità di u sistema hè fattu, è dopu l'aggiornamentu cumincerà à scaricà.
- Quandu u scaricatu hè finitu, a preparazione di i schedari di l'aggiornamentu cumincerà (l'upperatore di l'aggiornamentu dicerà “L'upgrade à Windows 10 hè in corso.” Questu passu pò esse assai lungu è si blocca ”.
- U passu chì seguitu hè di riavvià è finisce di stallà l'aggiornamentu, se ùn sò micca pronti à eseguirà un riavvintu subitu, pudete purtà lu.
Una volta finitu u tuttu di u prucessu, vi uttenu Windows 10 1709 Fall Creators Update installatu. Un cartellu Windows.old sarà ancu custruitu cunte i file di a versione precedente di u sistema cù a capacità di rimborsà l'aggiornamentu, se hè necessariu. Se hè necessariu, pudete rimuovere Windows.old.
In u me vechju laptop di 5 anni, a pratica era passata 2 ore, a terza tappa era a più lunga, è dopu à u reiniziu tuttu hè statu messu in una manera assai veloce.
À u primu sguardo, alcuni prublemi ùn sò micca rimarcati: i schedari sò in situ, tuttu u serviziu correttamente, i conducenti di impianti importanti rimaranu "nativi".
Oltre à l'Assistente di l'aggiornamentu, pudete ancu aduprà l'utilità Strumentu di creazione mediaticu per installà l'aggiornu di Windows 10 Fall Creators, dispunibile in a stessa pagina sottu u link "Download Tool Now" - in esse, dopu u lancia, selezziunate "Aghjurnà sta computer" .
Pulite l'installazione di Windows 10 1709 Fall Creators Update
L'ultima opzione hè di fà una installazione pulita di Windows 10 build 16299 nantu à un computer da una unità flash USB o discu. Per fà quessa, pudete creà un drive di installazione in u Strumentu di Creazione Media (u ligame "scarica l'utellu ora" nantu à u situ ufficiale citatu sopra, scarica l'aghjurnamentu di l'autori di l'autori) o scarica u schedariu ISO (cuntene e versioni di casa è prufessiunale) cù u listessu utilità è dunque creà una unità flash USB 10 di avviatore.
Pudete ancu scaricà l'immagine ISO da u situ ufficiale senza alcun utilità (vedi Faccia a scarica ISO Windows 10, u seconda metà).
U prucessu di stallazione ùn hè micca diversu da ciò chì hè discupratu in u manuale, stallendu Windows 10 da un drive flash - tutti i stessi passaggi è sfumature.
Eccu, forse, veru tuttu. Ùn pensu micca di publicà qualsiasi articulu di rileva nantu à e nuove funzioni, anu pruvucu à aggiornà lentamente i materiali dispunibili in u situ è aghjuntaraghju articoli separati nantu à e nuove funzioni.