A publicità vene in u browser: cume sbarazzallu

Se avete, cum'è tanti utilizatori, affaccendu à u fattu chì avete pubblicità sguardo in u navigatore o novu fenestre di navigatore si aprenu cun annunci, è in tutti i siti - ancu di quiddu ùn era micca lì, allora chì possu dì chì ùn sò micca solu in questu prublema, è aghju, in passatu, pruvaraghju di aiutà è di dà cumu rimuovere a publicità.

Stu tippu di annunci pop-up parizzanu in u navigatore Yandex, Google Chrome, alcuni - in l'Opera. I segni sò uguali: quandu cliccate in qualunque lochi di un situ, una finestra pop-up si vede cù annunci, è nantu à i siti in cui pudessi vede ancu annunci di banda, sò rimpiazzati da annunci cu l'offerte di ricchezza è altri contenuti discutibili. Un altru tipu di cumpurtamentu hè l'apertura spontanea di nuove finestra di navigatore, ancu quandu ùn avete micca lanciatu.

Sì chì vedite u listessu aspettu in a vostra casa, allora avete un prugramma maliziu (AdWare), una estensione di navigatore, è possibilmente qualcosa in altru computer.

Pò esse dinò chì avete già truvatu consigli per installà AdBlock, ma quant'ellu capiscu, u cunsigliu ùn hà micca aiutatu (in più, puderia fà di u male, è aghju anche scrive quì). Inizià a riparà a situazione.

  • Eliminiamo automaticamente annunci in u navigatore.
  • Cosa fate se dopu a rimozione automatica di annunci u navigatore smise di travaglià, dice "ùn pudemu micca cunnessu à u servitore proxy"
  • Come truvà a causa di l'apparizione di annunci pop-up manualmente è li rimuove(cun un aggiornamentu impurtante di u 2017)
  • Cambiamenti in u file di l'ospite, causendu a sostituzione di a publicità nantu à i siti
  • Informazioni impurtanti nantu à AdBlock, chì avete probabilmente installatu
  • Ulteriori informazioni
  • Video - cume sbarazzarsi di annunci in a finestra pop-up.

Cume à rimuovere automaticamente annunci in u browser

Per principiu, per ùn andate in profondità nant'à i selvagge (è faremu quì più tardi, se questu metudu ùn aiuta micca), pudereste pruvà aduprà strumenti software specifichi per rimuovere AdWare, in nostro casu - "virus in u browser".

A causa di u fattu chì l'estensioni è i prugrammi chì causanu finestre pop-up, ùn sò micca in u sensu letterale di a parola virus, antiviruses "ùn li vedenu." Tuttavia, ci sò strumenti speciali per rimuovere i prugrammi potenzialmente indesiderati chì facenu un bon travagliu.

Prima di aduprà i metudi descritti qui di seguito per rimuovere automaticamente annunci fastidiosi da u vostru navigatore usando i prugrammi qui seguendu, vi prupone di pruvà l'utility AdwCleaner gratuita chì ùn necessite micca stallazione in un computer, di solitu hè abbastanza per risolve u prublema. Scopri di più nantu à l'utilità è duverè scaricà: Malvert Tools Tools Removal (si apre in una nova tabulazione).

Aduprà Malwarebytes Antimalware per sbarazzarsi di u prublema.

Malwarebytes Antimalware hè un strumentu libaru da rimuovere malware, annantu à Adware, chì cunduce i publicità in Google Chrome, i navigatori Yandex è altri programmi.

Rimuovi annunci cù Hitman Pro

U utility di ricerca Adware and Malware Hitman Pro trova perfettamente a maiò parte di e cose indesiderate nantu à un computer è li elimina. U prugramma hè pagatu, ma pudete usarli gratuitamente per i primi 30 ghjorni, è questu hè basta per noi.

Pudete scaricà u prugramma da u situ ufficiale //surfright.nl/en/ (link to download in the bottom of the page). Dopu à a lancia, selezziunate "Varaghju à scansà u sistema solu una volta", per ùn installà u prugramma, dopu chì avverrà a scansione automatica di u sistema per malware.

Virus chì mostranu publicità sò stati trovati.

Una volta finita a scansione, puderete rimuovere i prublemi maligni da u vostru computer (duvete attivà u prugramma gratuitamente) chì causanu a publicità à vede. Dopu à ciò, ripartite u computer è vede si u prublema hè statu risoltu.

Se, dopu rimuovite annunci in u navigatore, hà cuminciatu à scrive ch'ellu ùn hà micca pussutu cunnessu cù u servitore proxy

Dopu avete gestitu per sbarrazzà di annunci in u navigatore automaticamente o manualmente, si pò scuntà à u fattu chì e pagine è siti anu cessatu di aprono, è u browser riporta chì l'errore succedeva cum'è cunnessu à u servore proxy.

In stu casu, aprite u pannellu di cuntrollu di Windows, cambia a vista à "Icone" se avete "Categorie" è aprite "Opzioni Internet" o "Opzioni Internet". In i prupietà, andate à a scheda "Connessioni" e cliccate nantu à u "Pulsu Rete".

Abilita a rilevazione automatica di i parametri è rimuovere l'usu di un servitore proxy per e cunnessioni locali. I dettagli di cum'è di risolve l'errore "ùn pudete micca cunnesse à u servitore proxy".

Cume sbarazzà di publicità in u navigatore manualmente

Se avete ghjudicatu quellu puntu, i metudi sopra descritti ùn aiutavanu micca a caccià annunci o finestra di navigatore di prublemu cù i siti di publicità. Provemu à riparà manualmente.

L'aspettu di publicità hè causatu sia da processi (in esecuzione i prugrammi chì ùn vedite micca) nantu à u vostru computer, o per l'extensioni in Yandex, Google Chrome, i navigatori Opera (di regula, ma ci sò più opzioni). In listessu tempu, assai spessu l'utente ùn sà ancu micca chì hà installatu qualcosa di periculu - tali allunghe è applicazioni ponu esse installate in modu secretu, cù altri prugrammi necessarii.

Task Scheduler

Prima di passà à i passi successivi, attenti à u novu cumpurtamentu di a publicità in i navigatori, chì diventava pertinente à a fine di u 2016 - inizio di u 2017: lanciu di una finestra di navigatore cun annunci (ancu quandu u navigatore ùn hè micca in scena), chì si faci regolarmente, è programmi per a mimentazione automatica di maligni U software ùn ripara micca u prublema. Ciò accade per u fattu chì u virus anziani prescrivite a missione in u Windows Task Scheduler, chì produce u lance di publicità. Per riparare a situazione, avete bisognu di truvà è cancellà questa attività da u pianificatore:

  1. In a ricerca di a barra di applicazioni di Windows 10, in u menu di avvicinamentu di Windows 7, cuminciate a digità Task Scheduler, lancia u (o premete i tasti Win + R è digià Taskschd.msc).
  2. Aprite a sezione "Libreria di Task Scheduler", è dopu dopu rivedite a scheda "Azzioni" in ciascuna di e attività in a lista in u centru (pudete aprite e prumietà di u task).
  3. In una di e mansioni truverete u lance di u navigatore (u percorso à u navigatore) + l'indirizzu di u situ chì si apre - questu hè a missione desiderata. Elimàghjeru (cliccate à dirittu nantu à u nome di a attività in a lista - eliminà).

Dopu, chjappate u Task Scheduler è vede si u prublema hè scurdatu. Inoltre, u travagliu di prublemi pò esse identificatu cù CCleaner (Servizio - Startup - Attività pianificate). È tene in mente chì, teoricamente, ci ponu esse parechje dighjunte. Di più nantu à stu puntu: Cosa fate se u navigatore hè aperto da sè.

Rimuova l'estensioni di Browser da Adware

Oltre à i prugrammi o "virus" nantu à u computer, a publicità in u navigatore pò apparire à causa di u travagliu di e extensioni installate. È oghje, l'estensioni cù AdWare sò una di e cause più cumuni di u prublema. Vai à l'elenco di e extensioni di u vostru navigatore:

  • In Google Chrome - Pulsu impostazioni - strumenti - extensioni
  • In u Browser Yandex - u pulsu di e impostazioni - in più - strumenti - elenchi

Spegnerete tutte le allunghe dubbiose, rimuovendu a marca pertinente. Sperimentalmente, pudete ancu determinà quale di e l'estensioni installate causa l'aspettu di publicità è li si sceglie.

Aggiornamentu 2017:Secunnu i commenti nantu à l'artìculu, aghju trascinatu a conclusione chì stu passu hè spessu saltatu, o ùn hè micca effettuatu in quantu, mentre hè u mutivu principale per l'apparizione di publicità in u navigatore. Allora, vi proponu una opzione leggermente diversa (più preferibile): disattivà tutti senza prugrammi eccessive in u navigatore (ancu cù chì avete fiducia per tutti i 100) è, s'ellu funziunava, accende una per volta finché ùn identifichi u dannoso.

Quandu u dubbulu - ogni estensione, ancu quella chì avete utilizatu prima è chì era cuntentu cun tuttu, pò inizià à eseguirà azzioni indesiderate in ogni momentu, per più dettagli veda l'articolo Danger of Google Chrome Extensions.

Rimuova i prugrammi chì causanu publicità

Sottinu a so listessa sfaraghju i nomi cchiù popolari di "prugrammi" chì causanu stu comportamentu di i navigatori, e poi ti diceraghju di dove si trovanu. Allora, chì nomi anu da esaminà:

  • Pirrit Suggestor, pirritdesktop.exe (è tutti l'altri cù a parola Pirrit)
  • Cerca Proteggi, Pruteggi di Navigatore (è fighjate ancu tutti i prugrammi è le estensioni chì cuntenenu a parola Cerca e Prutege in u nomu, tranne SearchIndexer hè un serviziu Windows, ùn avete micca bisognu di toccallu)
  • Canna, Awesomehp è Babilonia
  • Websocial è Webalta
  • Mobogenie
  • CodecDefaultKernel.exe
  • RSTUpdater.exe

E tutte e cose quandu sò deputate nantu à un computer sò più bona rimossa. Se suspettate qualchì altro prucessu, pruvate a ricerca in Internet: sì molte persone cercanu cume di sbarazzallu, allora pudete ancu aghjunghje à sta lista.

È avà circa a rimozione - prima, andate in u Pannellu di cuntrollu di Windows - Programmi è Funzioni è scopri se una di e sopra si trova in a lista di installati. S'ellu ci hè, elimina è ripartisce u computer.

Di norma, tale eliminazione ùn aiuta micca à sbarazzarsi di l'adware, è raramente sò spessu in a lista di i prugrammi installati. U passu chì seguitu hè di aprire u Gestore di e attività è in Windows 7 andate à a scheda "Prucessi", è in Windows 10 è 8 - la scheda "Dettagli". Cliccate nantu à u "Mostra i prucessi per tutti l'utenti". Cercate i schedari cù i nomi specificati in a lista di processi in esecuzione. Aggiornamentu 2017: Per ricercà i processi periculosi, pudete aduprà u prugramma libru CrowdInspect.

Pruvate à cliccà à dirittu aghjustà nantu à u prucessu suspettu è cumprete. Più probabilmente, dopu allora, cuminciò subitu immediatamente (è s'ellu ùn principia, verifica u vostru browser per vede se a publicità hà scomparsa è se ci hè un errore in a cunnessione cù u servitore proxy).

Dunque, se u prucessu chì causa l'apparenza di un annunziu hè trovu, ma ùn pò esse cumpletamente, cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento "Apri l'ubiliazione di u file". Ricordate à quale situu u situ hè situatu.

Premete a chiavi Win (chiave di logu di Windows) + R è intrada msconfigFate un clic su "OK". Sulla scheda "Download", metti "Modu prontu" è cliccate OK, riavete u computer.

Dopu avè entratu in u modu sicuru, andate in u pannellu di cuntrollu - Impostazioni di cartelle è accende la visualizzazione di i file nascosti è di sistema, poi andate in a cartella duve era situatu u schedariu sospettu è eliminà tuttu u so cuntenutu. Run di nuovo msconfig, verificate se ci hè qualcosa di più nantu à la scheda "Startup", rimuete l'inundessu. Rimuete u scaricamentu in modu sicuru è ripartite u computer. Dopu à ciò, vedi l'ampie in u vostru navigatore.

Inoltre, hà sensu verificare i servizii di Windows esaminendu è scopre riferimenti à u prucessu malevule in u registro di Windows (ricercà u nomu di file).

Se, dopu cancellazione di i prugrammi di prublemi malevosi, u navigatore cuminciò à mustrà un errore in u servitore proxy, a soluzione era descritta sopra.

I cambiamenti fatti da u virus in i file d'ospiti per a sostituzione di publicità

Tra l'altro, Adware, perchè di quale publicità apparutu in u navigatore, fà cambiamentu in u file di l'ospite, chì pò esse determinatu da più iscrizioni cu indirizzi Google è altri.

Cambiamenti in u file di l'ospite, causendu l'apparenza di publicità

Per definisce u schedariu hosts, lancia u notepad cum'è amministratore, selezziunu u schedariu - apri in u menu, specificate per visualizà tutti i file è andà à Driver di sistema Windows 32è aprite u file di l'ospite. Eliminà tutte e righe sottu à l'ultima iniziendu da a rete, allora salvate u schedariu.

Istruzioni più dettagliate: Cumu risolte u file di l'ospite

Adblock extension di u estensu di navigatore per bloccà annunci

A prima cosa chì quiddi utilizatori anu pruvatu quandu i annunci indispettenti parenu hè di stallà l'estensione Adblock. Tuttavia, in a lotta contra Adware è a finestra pop-up, ellu ùn hè micca un assistente spiciali - blocca a publicità "full-time" nant'à u situ, è micca quella chì hè causata da malware in u computer.

Inoltre, fighjate attenti à l'installazione di AdBlock - ci sò parechje estensioni per u navigatore Google Chrome è Yandex cu stu nomu, è, per mè so sappi, certi di esse cagionanu da solu di e finestra pop-up. Vi raccomungo semplicemente usando AdBlock è Adblock Plus (si pò distingue cù facilità da altre estensioni cù u numaru di recensioni in u magazinu Chrome).

Ulteriori informazioni

Se i annunci scumessi trà l'azzioni descritte, ma a pagina iniziale in u navigatore hà cambiatu, è cambià u situ in u navigatore Chrome o Yandex ùn porta micca à u risultatu desideratu, pudete semplicemente creà nuove scelte rapide per lancià u navigatore eliminendu i vecchi. O in a pruprietà di u scorcia di scurdu in u campu "Objetu" per rimuovere tuttu ciò chì hè dopu i virgolette (ci sarà l'indirizzu di a pagina iniziale indesiderata). Dettagli nantu à u sughjettu: cumu verificà e scelte di navigatore in Windows.

In futuru, fighjate attenti à l'installazione di prugrammi è di prumove, usate per scaricà fonti ufficiali verificati. Se u prublema rimane irrequistabile, descrivite i sintomi in i commenti, pruvaraghju d'aiutu.

Insegnamentu video - cume sbarazzà di publicità in finestra pop-up

Speru chì l'istruzione sia stata utile è mi ha permesso di riparà u prublema. In quant'è, spiegate a vostra situazione in i commenti. Forse mi pò aiutà.