A creazione di una presentazione PowerPoint

Microsoft PowerPoint - un putente set di strumenti per creà presentazioni. Quandu apprendete per primu un prugramma, pò sembra di creatu una dimostrazione quì hè veramente faciule. Hè cusì, ma probabilmente esce una versione primitive, chì hè adatta per i più chjappuri. Ma per creà qualcosa più cumplicatu, avete bisognu di scavà più profondu in u funziunale.

Principianti

Prima ci vole à creà un schedariu di presentazione. Eccu duie opzioni.

  • U primu hè di fà cliccà à dirittu in un locu adattu (in u desktop, in un cartulare) è selezziunate l'elementu in u menù di menu "Crea". Ci vole à cliccà nantu à l'opzione "Presentazione di Microsoft PowerPoint".
  • U secondu hè di aprire stu prugramma à traversu "Start". Cusì avete bisognu di salvà u vostru travagliu selezziunu u caminu di l'indirizzu à ogni cartella o desktop.

Ora chì PowerPoint funziona, avemu bisognu di creà diapositive - cornici di a nostra presentazione. Per fà quessa, aduprate u pulsante "Crea una diapositiva" in a tabulazione "Casa", o una combinazione di tasti caldi "Ctrl" + "M".

Inizialmente, u slittu di u tìtulu hè creatu nantu à u quale u titulu di l'argumentu di presentazione sarà visualizatu.

Tutti l'altri fotogrammi seranu standard per difettu è avanu duie spazii per u titulu è u cuntenutu.

Un inizio. Ora avete ghjustu à riempe a vostra presentazione cù i dati, cambia u cuncepimentu e sì. L'ordine di esecuzione ùn hè micca particolarmente impurtante, affinchì i passi successivi ùn anu micca da effettuà in modo sequenziale.

A personalizazione di l'aspettu

Di norma, u design hè configuratu ancu prima chì a presentazione sia finita. Per a maiò parte, questu hè fattu perchè dopu aduprendu l'apparenza, l'elementi esistenti di i siti anu micca simu bè, è devi rimproverà seriamente u documentu finitu. Perchè a più spessu sta fate immediatamente. Per fà quessa, aduprate la tabulazione cù u listessimu nome in a prima intestina di u prugramma; hè u quatru di a sinistra.

Per configurà, ci vole à andà à a tab "Design".

Ci hè trè zone principali.

  • U primu hè "Temi". Offre parechje opzioni di cuncepimentu inerenti chì includenu una larga gamma di impostazioni - culore è fonti di u testu, a situazione di e zone nantu à a diapositiva, u sfondo è elementi decorativi addizionali. Ùn micca micca cambià a presentazione, ma differisci sempre l'una di l'altra. Hè necessariu esaminà tutti i sughjetti dispunibili, hè probabile chì certi eccellenti per a mostra futura.


    Quandu cliccate nantu à u bottinu pertinente, puderete allargà a lista intera di mudelli di progettazione dispunibili.

  • U prossimu di PowerPoint 2016 hè a zona "Opzioni". Quì, a varietà di temi si espande un pocu, offrendu parechji culori di u stile sceltu. Differiscenu da l'altru solu in culore, a disposizione di l'elementi ùn cambia micca.
  • "Personalizza" dumandà l'utente à cambià a dimensione di e diapositive, è à regolà manualmente u sfondo è u design.

Circa l'ultima opzione hè di dì un pocu di più.

Pulsante Formatu di u culore apre un sidebar in più à destra. Quì, in u casu di stallà qualunque design, ci sò trè tabs.

  • "Fà" offre una regolazione di l'immagine di background. Pudete sia compie cù un culore o mudellu, o inseriscu una immagine cù a so successiva edizione ulteriore.
  • "Effetti" permette di applicà tecniche artistiche addiziunali per megliu u stile visuale. Per esempiu, pudete aghjunghje un effettu di ombra, una foto obsoleta, una lenti, e sì. Dopu avè selezionatu un effettu, pudete ancu adeguà u "- per esempiu, cambiate l'intensità.
  • Ultimu articulu - "Disegnà" - Funziona cù una maghjina di u fogliu, ti permette di cambià a so lucentezza, nitidezza, ecc.

Quessi strumenti sò abbastanza per fà u design di a presentazione non solu culurita, ma solu unica. Se in a presentazione l'usu di u standard standard ùn hè micca sceltu da quì, in u menù Formatu di u culore hà solu "Fà".

Slide layout setup

Di norma, u furmatu hè ancu configuratu prima di riempe a presentazione cù l'infurmazioni. Per questo ci hè una larga gamma di mudelli. Più spessu, ùn sò necessarie impostazioni addiziunali di i layout, cume i sviluppatori anu una bona e funzionale gamma.

  • Per sceglie un spaziu per una diapositiva, fate un clic destro nantu ad ellu in a lista di fotogrammi di sinistra. In u menù di a finestra avete bisognu di puntà à l'opzione "Layout".
  • A lista di i mudelli dispunibili apparirà nantu à u latu di u menù di menu. Quì pudete sceglie chiunque più praticu per l'essenza di un cartinu particulare. Per esempiu, se avete intenzione di dimostrà un paragunu di duie cose in e immagini, poi l'opzione "Parallelu".
  • Dopu à a selezzione, questu spaziu sarà applicatu è a diapositiva pò esse pienu.

Sì avete bisognu di creà una diapositiva in u layout, chì ùn hè micca prevista per i mudelli standard, pudete fà u vostru vuoto.

  • Per fà quessa, andate in tab "Vede".
  • Eccu interessatu à u bottinu "Sample Slides".
  • U prugramma andrà in u modu di travaglià cù i mudelli. Cap è funzioni completamente cambiate. A sinistra, avà ùn ci sarà più mudelli dispunibuli, ma un listinu di mudelli. Quì pudete sceglie dispunibule sia per edità è per creà a vostra.
  • Per l'ultima opzione, aduprà u pulsante "Insert Layout". Un diapositivu nant'à veru hè aghjunghjatu sistemicumente, l'utente avarà bisognu di aghjunghje tutti i campi per i dati.
  • Per fà quessa, aduprate u pulsante "Insert placeholder". Offre una larga gamma di spazii - per esempiu, per l'intestazione, u testu, i media, ecc. Dopu avè selezionatu, sarà necessariu disegnà nantu à u quadru una finestra in cui u cuntenutu selezionatu sarà. Pudete creà quante aree volete.
  • Dopu à a creazione di una diapositiva unica, ùn hè micca superfluale dà lu u vostru nome. Per fà quessa, aduprate u pulsante Rinominà.
  • E restante funzioni quì sò destinate à persunalizà l'apparenza di i mudelli è modificà a dimensione di a diapositiva.

À a fine di tuttu u travagliu, dighjà cliccare "Chiudi modalità di campu". Dopu à quessa, u sistema tornarà à travaglià cù a presentazione, è u mudellu pò esse applicatu à a diapositiva cum'è descritta sopra.

Dati di riempimento

Qualunque cosa sia descritta in sopra, a cosa maiò in a presentazione hè di rifornisce di informazioni. In u spettaculu, pudete inserisce tuttu ciò chì volete, s'ellu ùn hè solu u cunghjunu armunese di ciascunu l'altru.

Per difettu, ogni diapositiva hà u so propriu titulu è un spaziu separatu hè attribuitu per questu. Eccu dunque inserite u nome di a diapositiva, u sughjettu, ciò chì si dice in stu casu, e sì. Se una serie di diapositive dice a stessa cosa, allora pudete cancellà u titulu, o semplicemente ùn scrive nunda - a zona vuota ùn si pò visualizà quandu si presenta a presentazione. In u primu casu, avete bisognu à cliccà nantu à u cunferenza di u cornice è preme u pulsante "Del". In i dui casi, a diapositiva ùn hà micca un titulu è u sistema hà da etichettà cum'è "senza nome".

A maiò parte di layout di diapositive usanu testu è altri formati di dati. "Area di cuntenutu". Questa sezione pò esse aduprata à tempu à intruduce testu è per inserisce altri file. In linea di principiu, ogni cuntenutu cuntribuitu à u situ tenta automaticamente di occupà sta slot en particulare, s'adatta solu à a taglia.

Se si parla di u testu, hè formatu tranquillamente cù attrezzi standard di Microsoft Office, chì sò ancu presenti in altri prudutti di stu pacchettu. Hè cusì, l'utente pò cambià liberamente u font, culore, dimensione, effetti speciali è altri aspetti.

Cume à aghjunghje i schedari, a lista ùn hè nunda. Quelli ponu esse:

  • Pictures;
  • Animazioni GIF;
  • Video;
  • File audio
  • Tabelle;
  • Formule matematiche, fisiche è chimiche;
  • Diagrammi;
  • Altre presentazioni;
  • Schemi SmartArt etc.

Per aghjunghje tuttu ciò, una varietà di metudi sò aduprate. Nantu à a maggior parte di i casi, questu si faci da a tabulazione. "Inserisci".

Inoltre, a zona di cuntenutu stessa cuntene 6 icone per aghjunghjendu rapidamente tavuli, grafici, oggetti SmartArt, immagini da un computer, immagini da Internet, è file video. Per inserisce, avete bisognu à cliccà nantu à l'icona cumestiva, allora u toolkit o u navigatore apriranu per selezziunà l'oggiu desideratu.

L'elementu inseritu pò esse liberamente trascinatu intornu à a diapositiva cù u mouse, selezionendu manualmente u layout desideratu. Inoltre, nimu ùn pruibisce micca u ridimensionamentu, a situazione di priorità etc.

Funzioni supplementari

Ci hè ancu una larga gamma di funzioni differenti chì permettenu di migliorà a presentazione, ma ùn sò micca obbligatori per l'usu.

Setup di transizione

Questu articulu hè a metà legatu cù u design è l'apparenza di a presentazione. Ùn hè micca di tantu impurtanza cum'è stallazione di un externu, allora ùn hè necessariu micca fà a niente. Questu arnesi si trova in a tabulazione "Transizioni".

In a zona "Andate in sta foto" Una ampia gamma di composizioni di l'animazione sò presentate chì saranu usate per e transizioni da una diapositiva à un altru. Pudete sceglie a presentazione ti piace o adatta à u to umore, è aduprà a funzione di configurazione. Per fà quessa, aduprate u pulsante "Parametri di l'effetti", ci hè un setu separatu di impostazioni per ogni animazione.

Area "Time Slide Show" ùn hà più à fare cun u stilu visuale. Quì pudete piazzà a durata di visione di una singola diapositiva, sempre chì si cambianu senza u cumannu di l'autore. Ma vale ancu di vene quì un bottinu impurtante per l'ultimu articulu - "Applicà à tutti" permette di ùn impunisce micca l'effettu di transizione trà e diapositive nantu à ogni cornice manualmente.

Impostazione di l'animazione

Pudete aghjunghje un effettu particulare à ogni elementu, sì testu, media, o qualsiasi altra cosa. Hè chjamatu "Animazione". E impostazioni di questu aspettu si trovanu in a tabulazione corrispondente in l'intestazione di u prugramma. Pudete aghjunghje, per esempiu, l'animazione di l'apparenza di un oggettu, cume a scomparsa successiva. L'istruzione dettagliata per a creazione è l'impostazione di un'animazione pò esse trovata in un articulu separatu.

Lezione: Creà l'Animazione in PowerPoint

Hyperlinks e sistema di cuntrollu

In molte presentazioni serii, i sistemi di cuntrollu sò ancu installati - chiavi di cuntrollu, menù di scorrimentu, etc. Per ciò di cusì, usate l'impostazione di hyperli. Ùn micca in tutti i casi, tali componenti devenu esse, ma in parechji esempi si migliora a percezione è organizza a presentazione abbastanza bè, trasformendu praticamenti in un manuale o un prugramma separatu cù una interfaccia.

Lezione: Creazione è Configurazione di I Hyperli

U risultatu

Basatu nantu à quì sopra, pudete andà à l'algoritimu ottimu seguente per creà una presentazione, cusì 7 passi.

  1. Crea u numeru impiegatu di diapositive

    Ùn sempre l'utente pò dì in anticipu quantu hè chì a presentazione avrà, ma hè megliu avè una idea. In questu hè di aiutà più distribuendu armuniosamente l'intera quantità di informazioni, personalizà vari menù ecc.

  2. Customize u design visivu

    Assai spessu, quandu crei una presentazione, i scrittori si trovanu di fronte à u fattu chì i dati già entrati ùn sò micca bè cumparati cun altre scelte di cuncepimentu. Quì a maiò parte di i prufessiunali cunsigliano di sviluppà un stile visuale in anticipu.

  3. Distribuisci disposti di layout

    Per fà quessa, sì selezziunate i mudelli chì esistenu, o ne creante altre, è poi distribui per ogni sparghjula individualmente, basatu annantu à u so scopu. In certi casi, questu passu pò ancu precede l'impostazione di u stile visuale, affinchì l'autore puderà aduprà i parametri di design appena sottu à u sistemu sceltu di l'elementi.

  4. Inserite tutti i dati

    L'utente inserisce tutti i testi, i media o altri tipi di dati necessarii in a presentazione, distributelu nantu à e diapositive in a sequenza logica necessaria. Immediatamente fatti l'editing è formattà tutta l'infurmazione.

  5. Crea e configura elementi in più

    In stu stadiu, l'autore cria pulsanti di cuntrollu, vari menù di cuntenutu, e sì. Inoltre, spessu qualchi mumenti (per esempiu, a creazione di pulsanti per gestisce e diapositive) sò creati à u stadiu di u travagliu cù a composizione di i frame per chì ùn avete micca duvite di aghjunghje manualmente i pulsanti ogni volta.

  6. Fate una componente secondaria è un effetti

    Personalizà l'animazione, transizioni, musica è sì. Di solitu fatta à l'ultima tappa, quandu tuttu u restu hè pronta. Queste aspezzioni anu assai pocu nantu à u documentu finitu è ​​ponu sempre abbandunate, perchè sò l'ultime di esse impegnati.

  7. Verificate e risolve i bug

    Ùn ci hè solu per dopu cuntrullà, lanciatu a vista, è fà i cambiamenti necessarii.

Optional

À a fine, vogliu discutere un pocu di punti importanti.

  • Come qualunqui altru documentu, a presentazione hà u so pesu. È più u più grande hè, più oggetti sò inseriti à l'internu. Hè soprattuttu riguardu e musica è video in alta qualità. Dunque ci vole à curà di aggiungendu i file medi medi ottimizati, chì una presentazione di più gigabyte dà micca difficoltà cù u trasportu è u trasferimentu à l'altri dispositivi, ma in generale, pò travagliari assai lentamente.
  • Ci sò diversi requisiti per a cunniscenza è u cuntenutu di a presentazione. Prima di principià di travaglià, hè megliu per scopre e regule da a gestione, per evità di sbagliu è ghjunghje à u bisognu di rifare cumpletamente u travagliu finitu.
  • Cunsiglii cumunali di presentazione prufessiunale, si propone di ùn fà micca spumanti di testu per i casi in cui u travagliu hè destinatu à accumpagnà a presentazione. Nisunu hà da leghje tuttu, tutte e informazioni basse ponu esse pronunziate da u presentatore. Se a presentazione sia destinata à un studiu individuale da u destinatariu (per esempio, le istruzioni), allora sta regola ùn hè micca applicata.

Comu pudete vede, u prucessu di creazione di una presentazione include assai più caratteristiche è e tappe chè puderia sembra finu da u principiu. Nisun tutoriu vi insegnerà cumu creà dimostrazzioni megliu di spirienza. Allora avete bisognu di praticà, pruvate elementi diversi, azzioni, cercate nuove soluzioni.