Tuttu u vostru bisognu di registrà video da u schermu in un Mac hè prumessu in u sistema operativu sè. In l'ultima versione di Mac OS, ci sò dui modi di fà quellu. Un di quelli, chì funziene ancu oghje, ma chì era adupratu ancu per versioni precedenti, era descrittu in un articulu separatu Registrà video da una schermata Mac in Quick Time Player.
Stu tutorial hè un novu modu di scrivà video di vetraghju, chì hè apparutu in Mac OS Mojave: hè più simplici è più veloce è, suppongo, resterà in futuri aggiornamenti di u sistema. Ùn pudemu ancu esse utile: 3 modi per registrà video da u schermu di l'iPhone è di l'iPad.
Creazione di screenshot è pannelli di registrazione video
L'ultima versione di Mac OS hà una nova scelta rapida, chì apre un pannellu chì ti permette di creà prestu una screenshot di u schermu (vede Cumu prene una schermata in un Mac) o registra un video di tuttu u schermu o in una zona separata di u schermu.
Hè assai faciule d'usu è, forse, a mo descrizione sarà un pocu ridundante:
- Premete i tasti Command + Shift (Option) + 5. Se a combinazione di tasti ùn funziona micca, fighjate "Configurazione di u sistemu" - "Tastiera" - "Sceltege da tastiera" è fate casu a vocazione "Impostazioni per screenshot è registrazione", chì combinazione hè indicata per questu.
- A registrazione di u pannellu di cattura di schermi si aprirà è una parte di u schermu sarà evidenziata.
- In u pannellu ci sò dui bottoni per a registrazione di un video da u schermu Mac - unu per registrà a zona selezionata, u secondu ti permette di scrive tutta a schermata. Sugà ancu una attenzione à i parametri dispunibili: quì pudete cambià a locazione induve u video hè statu salvatu, accende a mostra di u puntatore di a mouse, selezziunu u timer per inizià a registrazione, accende a registrazione sonora da u microfunu.
- Dopu avè premutu u bottinu di registrazione (se ùn usate micca u timer), cliccate nantu à u puntatore in forma di fotocamera nantu à u schermu, a registrazione di video cumincerà. Per fermà a registrazione di video, aduprate u pulsu "Stop" in a barra di stato.
U video sarà salvatu in u locu sceltu (l'omu predefinitu hè u desktop) in formato .MOV è in qualità degonda.
Sò ancu nantu à u situ sò state descrizzate prugrammi di terze parti per a registrazione di video da u schermu, chì certi travaglianu in Mac, forse l'infurmazioni saranu utili.