U valore invalidu per u registru quandu aprite una foto o un video in Windows 10 - cume si risolve u

Qualchì tempu dopu à a prossima attualizazioni di Windows 10, un utilizatore pò truvà u fattu chì quandu aprite un video o una foto ùn apru micca, ma un messagiu d'errore vene chì indica l'inditu di l'oggetto à aprire è u missaghju "Valore invalidu per u registro".

In questo manuale esiste una maniera di currezzi l'errore è perchè accade. Mi annunziai chì u prublema si pò emergere micca solu quandu aprite i schedari di foto (JPG, PNG è altri) o di video, ma ancu quandu si lavora cun altri tipi di schedari: in ogni casu, a logica per risolve u prublema resterà uguale.

Fissà Registru Invalid Error and Reasons

L'errore di u Registru Invalid hè generalmente accaduto dopu installazione di qualche aggiornamentu di Windows 10 (ma pò esse qualchì associatu cù e vostre azzioni) quandu e Fotomisie o Cinema è l'applicazioni di Video sò installate per difettu per e foto è i video. TV "(u più spessu vi accade).

In un certu modu, l'associazione chì vi permette di aprire automaticamente i file in l'applicazione di dirittu "rompe", chì porta à un prublema. Fortunatamente, hè relativamente faciule di risolve. Andemu da un modu faciule à più complexu.

Per cumincià, prova i seguenti passi simplici:

  1. Vai à Start - Impostazioni - Applicazioni. In a lista di applicazioni nantu à a destra, selezziunate l'applicazione chì deve aprì u schedariu di prublema. S'ellu ci hè un errore in a apertura di una foto, cliccate nantu à l'applicazione "Photos", se quandu aprite un video, cliccate nantu à "Cinema è TV", e poi cliccate "Impostazioni avanzate".
  2. In l'impostazioni avanzate, cliccate nantu à u pulsante "Reset".
  3. Ùn saltà micca quellu passu: fate l'applicazione cù a quale u prublema era da u menu Start.
  4. Se l'applicazione hà cumparatu cumpreta senza errori, u chjappu.
  5. È ora pruvate à l'apertura di u schedariu chì hà annunziatu un validu per u valore di u registru - dopu à queste azzioni semplici, pò più pudete rializà, cume ùn ci sò micca problemi.

Se u metudu ùn hà aiutatu o à u terzu passu l'applicazione ùn hà principiatu, prova à riprogrammà questu applicazione:

  1. Fighjate PowerShell cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cliccà cù u clicciu destro in u "Avvio" è selezziunate "Windows PowerShell (Amministratore)". Sì ùn ci hè nisun elementu in u menù, cuminciate a digità "PowerShell" in a ricerca nantu à a barra di ditture, è quandu u risultati risultatu hè trovu, fate un clic destro è selezziunate "Run as administrator".
  2. Dopu, in a finestra PowerShell, digita unu di i cumandamenti chì seguitanu, e poi preme Invescia. A squadra in a prima linea esegue a riammisrizzione di l'applicazione "Foto" (se avete un problema cun a foto), u secondu - "Cine è TV" (se avete un problema cù u video).
    Get-AppxPackage * Foto * | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppXManifest.xml"} Get-AppxPackage * ZuneVideo * | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppXManifest.xml"}
  3. Chiudite a finestra PowerShell dopu avè eseghitu u cumandamentu è iniziendu l'applicazione problema. Cuminciò? Ora propie chjude questu applicazione è lanciate una foto o un video chì ùn hà statu aperta - sta volta deve aprà.

Se questu ùn hà micca aiutatu, verificate se avete qualchi punti di riparazione di u sistema à a data in cui u prublema ùn hà ancu manifestatu.

È infine: ricordati chì ci sò eccellenti prugrammi liberi di terze parti per visualizà e foto, è vi pruponi di leggere u materiale nantu à u sughjettu di i lettori video: VLC hè di più cà un lettore video.