Cume à rimuove le estensioni da u navigatore Google Chrome


Google Chrome hè un navigatore popolari in u mondu chì hè famosu per u numeru numeru di add-ons supportati. Per parechji utilizatori, più di un add-on hè installatu in u navigatore, ma una quantità eccessiva di sti pò risultà in una velocità di navigatore più lente. Hè per chì superfluenti add-ons chì ùn utilizzate micca, si consiglia di caccià.

Estendu (add-ons) sò piccoli prugrammi chì sò incorporati in u navigatore, dendu à a novità. Per esempiu, usendu i add-ons pudete sguandari permanentemente di publicità, di visità i siti bloccati, scaricate musica è video da Internet, è ancu di più.

Scaricate Google Chrome Browser

Cumu rimuovere le estensioni in Google Chrome?

1. Inizialmente, avemu bisognu di aprite a lista di estensioni installate in u navigatore. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona menu in u angulu in dirittu superiore è in u menu visualisu andate "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".

2. Un elencu di e extensioni installatu in u vostru navigatore sarà visualizatu nantu à u schermu. Trova l'extensione che vulete elimine in a lista. In u riquadro di a destra hè una icona di cestaghju, chì hè u casgiu di rimuovere u cumandamentu. Cliccate nantu à sta.

3. U sistema vi dumandarà per cunfirmà a vostra intenzione di rimuovere l'extension è avete bisognu d'accordà cliccendu nantu à u bottinu pertinente "Elimina".

Dopu un mumentu, l'estensione sarà tolta cù prughjettu da u navigatore, chì sarà indicatu da un listinu aggiornatu di estensioni, chì ùn cuntene micca l'articolo suvete. Passate una procedura simile cù altre extensioni chì ùn sò più necessarie.

U navigatore, cum'è u computer, deve esse sempre pulitu. Rimuà le estensioni inutili, u vostru browser hà sempre u so ottimale, piacevule cù a so stabilità è a grande vittura.