Temperatura di travagliu normale di i processori da diversi produttori

A temperatura normale di u funziunamentu per ogni prucessore (senza importa quellu produttore) hè à 45 ° C in u modu inattività è finu à 70 ºC cù u travagliu attivu. Tuttavia, sti valori sò mediamente cunquistati, chì l'annu di pruduzzioni è e tecnulugia aduprate ùn sò micca cunsiderate. Per esempiu, una CPU pò funziunà normalmente à una temperatura di circa 80 ºC, è un'altra, à 70 ºC, cambierà à frequenze inferiori. L'intervallo di temperatura di travagliu di u processore, prima, dipende da a so architettura. Ogni annu, i pruduttori aumentanu l'efficienza di i dispositivi, ridendu u so consumu di energia. Facemu trattà cun stu tema in più dettallu.

Temperatura di eserciziu intervalli per i processori Intel

I processori Intel più chè ùn inizialmente cunsumenu una grande quantità di energia, rispettivamente, a dissipazione di calore sarà minimu. Tali indicatori daranu un bon scopu per l'overclocking, ma, purtroppu, a peculiarità di u funziunamentu di tali chips ùn permette micca di overclockarli à una differenza notevule di prestazioni.

Se fighjate e più opzioni di u bilanciu (serie Pentium, Celeron, certi mudelli Atom), a so portata di travagliu hà i valori seguenti:

  • Modu inattività. A temperatura normale in u statu quandu a CPU ùn carica micca i prucessi inutili ùn deve spessu 45 ° C;
  • Modu di carica media. Questu mode implica u travagliu ogni ghjornu di un utilizatore abituale - un navigatore aperto, prucessu di immagini in l'editor, è interazione cù i documenti. A temperatura ùn deve micca alzata sopra i 60 gradi;
  • Modu massimu di carica. A maiò parte di u processore carica i ghjochi è i prugrammi pesanti, costringendu à travaglià à piena capacità. A temperatura ùn pò micca più di 85 ºC. Uccupazione di un picchju pò purtà à una diminuzione in a frequenza à a quale u processore opere, cume cerca di sbarrazzà di un surreghju nantu à i propri.

U segmentu mediu di i processori Intel (Core i3, certi mudelli Core i5 è Atom) anu una performance simile cù opzioni di bilancio, cù a differenza chì questi mudelli sò assai più produttivi. U so intervallu di temperatura ùn hè micca diversamente chjamatu da quì, eccettu chì in u modu inattacolu u valore raccomandatu hè 40 gradi, cume cù l'ottimisazione di a carica sti chips sò un pocu megliu.

Più processori Intel putenti è putenti (alcune modifiche di u Core i5, Core i7, Xeon) sò ottimizati per funziunà in modu di carica custante, ma u limite di u valore normale ùn hè micca più di 80 gradi. L'intervallo di temperatura operativa di sti processori in u modu di carica minima è media hè circa uguale a i mudelli da e categorie più economiche.

Vede ancu: Cumu fà un sistema di raffreddamentu di qualità

Temperatura di funzionamentu AMD

In questu produttrice, certi mudelli di CPU emettevanu assai più calore, ma per u funziunamentu normale, a temperatura di ogni opzione ùn deve micca supe 90 ºC.

Di seguito ci sò e temperature d'operazione per u processore AMD di prumettu (mudelli di linea A4 è Athlon X4):

  • Temperatura di micca - finu à 40 ºC;
  • Carichi mediani - fino a 60 ºC;
  • C'è una quantità di travagliu quasi centu per centu, u valore raccomandatu dev'ella varia da 85 gradi.

A processore di a temperatura FX (media è alta categoria) hà i seguenti indicatori:

  • U modusu inattività è a carica moderata sò simili à i processori di u bilanciu di stu fabbricante;
  • À i carichi elevati, a temperatura pò ghjunghje à i valori di 90 gradi, ma hè assai indesiderabile per permessi una situazione sì, perchè sti CPU devianu raffreddà di qualità à un pocu più di altri.

A separazione, vogliu menzionà una di e linee più chjane chjamate AMD Sempron. U fattu hè chì questi mudelli sò scruporosamente ottimizzati, perchè ancu cù carichi moderati è poveru di rinfrescamentu durante u monitoru, pudete vede indicatori più di 80 gradi. Ora, questu serie hè considerata obsoleta, perchè ùn ne proporrà micca di migliorà a circolazione d'aria in u casu è nè d'installà una maiò cun 3 tubi di rame, perchè ùn hà significatu. Basta pensate à cumprà un novu ferru.

Vede ancu: Cumu sapere a temperatura di u processore

In articulu di oghje, ùn avemu micca indicatu e temperature critiche di ogni mudellu, perchè praticamente ogni CPU hà un sistema di prutezzione installatu chì si speggi automaticamente quandu u calentu ghjunghja à 95-100 gradi. Un tali meccanisimu ùn permetta micca à u processore di brucia è ti salva di prublemi cù u cumpunente. Inoltre, ùn puderete micca cuminciare u sistema operativu finu chì a temperatura cade à u valore ottimu, è vene solu in u BIOS.

Ogni mudellu di CPU, indipende a so fabbricante è a serie, pò facilmente soffre di surriscaldamentu. Dunque, hè impurtante micca cunnosce solu u intervallo di temperatura normale, ma ancu in u stadiu di assemblea per assicurà un bon raffreddamentu. Quandu si acquista una versione in scatula di a CPU, si ottiene un cooler di marca da AMD o Intel è hè impurtante di ricordà quì sò adatti solu per opzioni da u segmentu di prezzu minimu o media. Quandu si acquista u listinu i5 o i7 da l'ultima generazione, hè sempre u cunsigliu di cumprà un ventilatore separatu, chì vi darà una maggiore efficienza di raffreddamentu.

Vede ancu: Scelu un cooler per u processore