Problemi in l'òpera: cume riavvi u navigatore?

L'applicazione Opera hè considerata unu di i navigatori più affidabili è stabili. Ma, comunque, è cun essa ci sò i prublemi, in particulare a stà. Spessu, questo accade in computer di bassa putenza mentre aprendu simultaneamente un gran numeru di tabuline, o in esecuzione di parechji prugrammi "pesanti". Amparemu cume à rinuminà u navigatore Opera s'ellu si suspendisce.

Finaru in modu standard

Benintesa, hè megliu aspettà finu dopu un pocu chì u navigatore ghjustu cumincia a fà funziunariamente, cum'è si dicenu, si stenderà, è poi chiuderà e tabs extra. Ma, disgrazzamenti, micca sempre u sistema stessu capace di ripruducà u travagliu, o a riparazione pò piglià ore, è l'utente deve travaglià in u navigatore adesso.

Prima di tuttu, avete bisognu di cercà di chiusu u navigatore in modu standard, chì hè, cliccate nantu à u bottinu di chjusu in forma di una croce bianca nantu à un fondo rossu situatu in l'angulu in u latu superiore in u navigatore supranu.

Dopu tuttu, u navigatore si chjude, o un missaghju cumparisce cù chì dite accettà di avvicinà a forza, perchè u prugramma ùn risponde micca. Cliccate nantu à u bottinu "Finish Now".

Quandu u navigatore hè chjusu, pudete riavanu, cioè à ripartite.

Rinvià cù u Gestore di e attività

Ma, purtroppu, ci sò volte chì ùn risponde micca à u tentativu di chiusu u navigatore quandu si appende. Dopu, pudete truvà assai servizii di e possibilità per cumplettà i processi chì Gestore di e attività Windows offre.

Per lanciare u Task Manager, cliccate à dirittu destro nantu à a barra Task, è in u menù contestuale chì si vede, selezziunate a vocazione "Run Task Manager". Pudete chjamà dinò cù Ctrl + Shift + Esc in a tastiera.

In a lista di Task Manager chì si apre, tutte le applicazioni chì ùn sò micca eseguite in u background sò annumate. Cercamu una Opera à mezu à elli, cliccemu nantu à u so nome cù u bottinu destro di u mouse, è in u menù contestuale selezziunate l'elemento "Rimuovi Task". Dopu à questu, u navigatore Opera sarà chjappatu, è tu, cum'è in u casu precedente, puderà ricaricarlo.

Completamentu di i processi di sottu

Ma, accade dinò quandu l'Opera ùn mostra micca nisuna attività externamente, cioè, ùn hè micca visualizata nè pienu nant'à u schermu di u monitor o nant'à a barra Task, ma nant'à u mo tempu funziene in u background. In stu casu, andate à u tabulatore "Prucessi" Task Manager.

Davanti à noi apre un elencu di tutti i prucessi in esecuzione in un computer, inclusu i prucessi di sottu. A so altri navigatori di u motoru Chromium, Opera hà un prucedimentu separatu per ogni tab. Allora, simultaneamente processi in esecuzione legati à stu navigatore pò esse parechji.

Cliccate nantu à ogni prucessu opera.exe in esecuzione cù u taschju destro di u mouse, è selezziunate a vocazione "Finisci" in u menù contestuale. O selezziunate sì u prucessu è cliccate nantu à u bottinu Elimina nantu à a tastiera. Puru, per finisce u prucessu, pudete aduprà un bottinu particulare in u angulu inghjustu inferiore di u Task Manager.

Dopu à questu, una finestra si vede avvertenzi nantu à e conseguenze di furzà u prucessu à fine. Ma cumu avemu bisognu di ripresentà u navigatore, cliccate nantu à u bottu "Finisci".

Un prucedimentu simile deve esse sussegnatu in Task Manager cù ogni prucessu in esecuzione.

Ripartizione di u computer

In alcuni casi, micca solu u navigatore pò allura, ma l'intero computer cumunu. Naturalmente, in tali condizioni, u manager di e attività ùn pò esse lanciatu.

Hè cunsigliatu aspettà chì u computer riesci. Sì attesa hè in ritardata, allora ghjustu à preme u bottinu di riavviscu "calda" in a unità di sistema.

Ma, vale a pena di ricordà chì, cun tale soluzione, ùn si deve micca cuspizzarla, cume si pò dà à a ripresa in quantu à a so

Avemu consideratu vari casi di riavvicinamenti di u navigatore Opera quandu si hè pendente. Ma, megliu di tuttu, hè realistu di valutà e capacità di u vostru computer, è di ùn sovraccarallu cun quantità eccessive di travagliu chì porta à un appesi.