Un'altra migliaia di indirizzi IP di Telegram sò stati bloccati

Roskomnadzor cuntene u so travagliu micca cummattimentu bè successu cù u messaggile di Telegram. U passu chì hà puntatu à riduce a dispunibilità di u serviziu in Russia blocca circa una migliaia di indirizzi IP aduprati da l'applicazione.

Secunnu a risorsa Akket.com, sta volta i indirizzi inclusi in a subnet 149.154.160.0/20 si trovanu in u registru Roskomnadzor. Parte di l'IP da questu spaziu, distribuitu trà sei imprese, hè statu ancu bloccatu.

Tentativi di restringe l'accessu à u Telegramme in Russia Roskomnadzor hè andatu per quasi u 3 mesi, ma u dipartimentu ùn riesce micca à ghjunghje u risultatu desideratu. Malgradu u bloccu di milioni di indirizzi IP, u messaggero continua à travaglià, è a so udienza russa ùn hè micca chì declina. Dunque, secondu a cumpagnia di ricerca Mediascope, 3,67 milioni di persone utilizanu Telegram ogni ghjornu in e cità più russe, chì hè praticamente uguale cum'è in Aprile.

A vigilia di i media annunziava prublemi cù l'applicazione bancaria "Sberbank Online", chì sò state sfruttevuli tra l'utenti di Telegram. A causa di un errore, l'applicazione hà consideratu u messaggero esse un virus è bisognu di caccià u virus.