Recuperate un documentu MS Word senza salvà

Certu, parechji utilizatori di Microsoft Word devevanu cuntenutu di u prublemu prublemu: scrivite testu tranquillu, editelu, furmatu, eseganu un numeru di manipulazioni necessarie, quandu u prugramma dà un errore, u computer pende, ripartisce o sparisce a luce. Cosa fate s'è dimenticatu di salvà u schedariu in tempu tempu, cume si restaura u documentu di Word s'ellu ùn avete micca salvatu u documentu?

Lezione: Ùn si pò micca aprire u schedariu Word, chì da fà?

Ci hè almenu dui modi in cui pudete recuperà un documentu Word senza salvà. E duie si riduce à e funzioni standard di u prugramma in sè è di Windows OS in tuttu. Tuttavia, hè megliu per impedisce tali situazioni spiacevuli ch'è di affrontà e so conseguenze, è per questu avete bisognu dà fà funziunate a funzione autosave in u prugramma per u quantità minima di tempu.

Lezione: Autosave in the Word

Software di riparazione automatica

Allora, se sì vittima di un fallimentu di u sistema, un errore in u prugramma o un fermu improvvisatu di a macchina di travagliu, ùn vi spaventu. Microsoft Word hè un prugrammu intelligente abbastanza, perciò crea copie di backup di u documentu chì travagliate. L'intervallo di tempu à chì questu si verifica dipende da i parametri autouave messi in u prugramma.

In ogni casu, per una ragione ch'è tù ùn avete micca scunettatu u Word, quandu riprisentu, l'editor di testu righjunghera di restaurà l'ultima copia di u salvu di u documentu da a cartella in u discu di sistema.

1. Avviate Microsoft Word.

2. Un finestra apparirà a sinistra. "Recuperazione di documenti"in cui una o più copie di backup di i documenti chjusi "di emergenza" saranu inviate.

3. In basu di a data è l'ora mostrata in a linea di fondu (sottu u nome di u file), selezziunate a versione più recente di u documentu chì avete bisognu di recuperà.

4. U documentu selezionatu si aprirà in una nova finestra, salvarli in un locu pratettu nantu à u vostru discu rigiu per cuntinuà. Finestra "Recuperazione di documenti" in questu file hè chjusu.

Nota: Hè prubabile chì u documentu ùn sia micca pienu recuperatu. Come annunziatu sopra, a frequenza di creà una copia di backup dipende da e impostazioni di autoreve. Se u intervallu minimu di tempu (1 minutu) hè eccellente, significa chì ùn perderai nunda o quasi nunda. S'ella hè 10 minuti, o ancu di più, più tippu ancu rapidamente, una certa parte di u testu duverà esse digessu di nuovo. Ma hè megliu di megliu nant'à, accunsente?

Dopu avete salvatu una copia di backup di u documentu, u schedariu chì avete aptu per primu pò esse chiusu.

Lezione: Errore Word - micca memoria abbastanza per fà operazione

Ripristinendu manualmente un file di backup cù a cartulare autosave

Come sopra citatu, smart Microsoft Word crea automaticamente copie di backup di i documenti dopu un certu tempu. A vittura predefinita hè di 10 minuti, ma pudete cambià sta impostazione riducendu l'intervallo à un minuto.

In certi casi, Word ùn offre micca di restaurà una copia di backup di un documentu senza salva quandu riprisenta u prugramma. L'unica soluzione in sta situazione hè di truvà indipindente a cartella in cui hè salvu u documentu. Cumu trovà stu cartulare, leggere quì sottu.

1. Aprite MS Word è andate in menù. "File".

2. Sceglite una sezione "Opzioni"è poi articulu "Salvà".

3. Qui pudete vede tutte le impostazioni autosaveve, inclusu micca l'intervallu di tempu per a creazione è l'aggiornu di a copia di salvezza, ma dinò u percorso per a cartella duve sta salvata a copia."Dati di catalogu per riparazioni auto")

4. Sì ricurdate, ma copia una forma di stu modu, aprite u sistema "Esploratore" è appiccinamentu in a barra di indirizzu. Cliccate "ENTER".

5. Una cartulina si aprirà in cui pò esse un assai numeru di file, perciò hè megliu per ordinà elli per data, da novu à vecchio.

Nota: Una copia di backup di u schedariu pò esse salvata nantu à u caminu specificatu in una cartella separata, chjamata uguale a u file duvutu, ma cun simbuli invece di spazi.

6. Aprite u schedariu appropriatu per nome, data è ora, selezziunu in a finestra "Recuperazione di documenti" salvà l'ultima versione salvata di u documentu richiestu è salvarli di novu.

I metudi descritti sopra sò applicabili à i documenti non saluti chì sò stati fermati cù u prugramma per un certu numaru micca di piacevuli. Se u prugramma appighja, ùn risponde à nimu di e vostre azzioni, è avete bisognu di salvà stu documentu, aduprà e nostre istruzioni.

Lezione: Hang Vord - cumu salvà un documentu?

Hè tuttu, avete sapete cum'è di recuperà un documentu di u Word non salvatu. Vi vogliu un travagliu produttivo è senza pratiche in questu editor di testu.