Tutte l'passi di pagamentu nantu à AliExpress

E piccole è spaziose carte microSD (unità di flash) sò aduprate nantu à quasi tutti i dispositivi mobili. Purtroppu, i prublemi cun elli si feranu assai più spessu cà cun urigine USB. Unu di i prublemi più cumuni cù u fattu chì u smartphone o tablet nè vede u drive flash. Perchè accade è cume per risolve u prublema, parlemu ancu di più.

U telefonu ùn vede micca l'unità flash USB nantu à u telefonu o u tablet

Se parlemu di una nova carta MicroSD, hè pussibule chì u vostru dispositivo ùn hè micca prughjettu per una tale dimensione di memoria o ùn pudete ricunnosce a so specifica. Pertanto, studiate attentamente l'infurmazioni nantu à i quali istrughji flash ti supporta u vostru smartphone o tablet.

Nant'à a carta di memoria, u sistema di lìarculi puderia esse danneggiato o a disposizione putia “vulavà”. Questu pò accadere dopu l'installazione di i diritti di Radice, da a formattazione o a lampadina errata di u dispositivo. Anche se ancu tali manipolazioni ùn sò micca state fatti, u drive flash può smetterà di esser liratu solu à causa di errori cumminati.

U casu più sgradivu quandu u trasportatore manchi a causa di u dannu mecanicu o termicu. In questu casu, ùn pò esse riparatu o i dati che furanu salvati quì sò restituiti.

À propiu sì, un drive flash pò brusà micca solu da u surriscaldamentu, ma dinò per u dispositivu nantu à u quale hè adupratu. Ciò hè spessu u casu cù i dispositivi cinesi à bon bonasu chì pigliano e dispositivi di memoria in parallela.

Cumu verificà a culpa

Prima, assicuratevi chì l'unità flash USB hè installata in modo currettu. Forse hà cambiatu o hè stato inseritu u latu sbagliato. Verificate dinù attentamente u connettore per contamminazione, è se necessariu, pulitevi attentamente.

Se u telefonu ùn vedi micca a carta di memoria, pruvite à inserisce u computer in u lettore di carte. Verificate dinò i prestazioni di altre unità flash in u vostru gadget. À a fine, capisci ciò chì hè u prublema - in u trasportatore o telefonu. In questu ultimu casu, a falla in u software pò esse a culpa di u lugiziale o solu a ruvida di i contatti, è a soluzione megliu hè di cuntattà i esperti. Ma quandu u drive flash hà da rinuncià à travaglià normalmente, pudete tuccà di risolve u prublema solu. Ci hè parechje maniere di fà quellu.

Vede ancu: Cosa fà se u BIOS ùn vede micca l'unità flash USB di boot

Metudu 1: Cancellà a cache di u sistema

Questu pò aiutà s'è prublemi nascenu in a memoria interna di u dispositiu. I dati nantu à l'unità flash sò salvati.

  1. Spegghendu u smartphone, teni premutu simultaneamente u pulsu di abbassamentu di volume (o di aumentu) è di u pulsante di accensione. A modalità devia esse principiatu. "Recuperu"induve vole à sceglie una squadra "Elimina la partizione di cache".
  2. Dopu à ciò, ripartite u dispositiu. Tuttu deve funzionà cum'è di solitu.

Meramente dighjà chì quellu metudu ùn hè micca adatta per tutti i telefoni intelligenti / tablet. A maiò parte di i mudelli permettenu di sguassà a cache di u sistema. Nant'à qualchi ci sò i cosi detti firmware doganali, chì cunsultanu ancu un'occasione sì. Ma s'ellu ci hè di manera "Recuperu" ùn avete micca u cumandamentu sopra, quessa significa chì sì sfortunate è chì u vostru mudellu appartene à quelli chì ùn pudenu micca schiarite a cache. Se u metudu ùn hà aiutatu, andate à a prossima.

Metudu 2: Verificate se sò errori

In stu è in u casu chì seguita avete bisognu di inserisce l'unità flash USB in un PC o un laptop.
E in questu, a dispusizioni in autumassi hè di sì chì a prutezzione di l'errore di l'internu hè prutetta. Selezziunate a prima opzione.

Altrimenti, avete da fà a manualmente. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Cliccate à dirittu nantu à u drive di Flash andate "Pruprietà".
  2. Selezziunu una scheda "Servizio" è cliccate "Effettuà validazione".
  3. Ùn hè micca superfluente riparà i settori difettosi, cusì puderete mette una marcata davanti à dui oggetti. Cliccate "Run".
  4. In u raportu chì si vede, vedite di l'infurmazioni nantu à l'errori corretti. Tutti i dati nantu à u discu flash rimarranno intatti.

Vede ancu: Cume salvà i schedari se u drive flash ùn aprite micca è chiede di formattà

Metudu 3: formattazione di un drive flash

Se l'unità flash si apre in un computer, poi copia i schedari necessarii, in u furmatu porterà à a pulizia completa di i media.

  1. Cliccate à diretta annantu à l'unità flash in "U me computer" (o solu "Computer" e sceglite "Formatting".
  2. Assicuratevi di specificà u sistema di file "FAT32", perchè NTFS nantu à i dispositivi mobili ùn in generale agisce. Cliccate "Start".
  3. Assicurà l'operazione cliccendu "OK".

Cumu recuperà l'infurmazioni

In casi severi, quandu ùn pudete aprire una unità flash USB in un computer, i dati conservati in ellu ùn puderanu esse ricuperati prima di formattà. Ma cù l'aiutu di utenze speciali, a maiò parte di l'infurmazioni ponu esse restituite.

Considerà sta procedura annantu à l'esempiu di u prugramma Recuva. Ricurdate chì a riparazione hè pussibule solu sì fatti "Quick Format".

  1. Run u prugramma è selezziunate un valore "Tutti i File". Cliccate "Prossimu".
  2. Selezziunate u valore "Sulla scheda di memoria" è cliccate "Prossimu".
  3. Cliccate "Start".
  4. Marcate i file chì avete bisognu, cliccate "Ripristinare" e sceglite una strada di salvu.
  5. Se u prugramma ùn truverete nunda, allora vedite un missaghju cun una proposta per fà una analisi approfondita. Cliccate "Sì" curri.


Ci vulemu più tempu, ma più prubabilmente i schedari mancanti saranu truvati.

Avemu analizzatu e soluzioni à u prublema, quandu u mutivu hè in a carta microSD. Se tuttu u restu falliscenu, o u computer ùn vede micca solu, avete solu una cosa da fà - vai à u negoziu per una nova unità flash.

Vede ancu: Cumu mettere una password nantu à l'unità flash USB