Installazione di i driver per a scheda madre ASUS M5A78L-M LX3

Tutti i dispositivi cunnessi necessitanu un software per funziunà bè. In u casu di una scheda madre, ùn hè micca necessariu alcun driver, ma un pacchettu tuttu. Hè per quessa chì vale a scansu di più nantu à cum'è installazione di tale prugramma per ASUS M5A78L-M LX3.

Installazione di i driver per ASUS M5A78L-M LX3

L'utente hà diversi modi per stallà un software per a scheda madre ASUS M5A78L-M LX3. Parlemu nantu à ogni dettu.

Metudu 1: u situ ufficiali

E megliu di tuttu in a ricerca di i piloti aiutanu u situ ufficiali di u fabbricante, cusì cun iniziemu.

  1. Andemu à a risorsa Internet ASUS.
  2. In l'intestazione di u situ truvamu a sezione "Servizio", facemu un clicu unicu, dopu allora chì una finestra pop-up apparisce, induve avete bisognu di cliccà "Supportu".

  3. Dopu à questu, sò rediretti à un serviziu in ligna speciale. In sta pagina avete da truvà u campu per ricercà u mudellu di l'apparetu desideratu. Scrivevi quì "ASUS M5A78L-M LX3" è cliccate nantu à l'icona di a lente.
  4. Quandu u pruduttu desideratu hè trovu, pudete andà immediatamente à a tab "Driver è Utilità".
  5. Dopu, cumincià à sceglie a versione di u sistema operativu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di a lista di cascata nantu à a parte destra, è dopu cliccate nantu à a linea desiderata.
  6. Solu dopu chì tutti i piloti necessari vene à noi. Come annunciatu ancu, per a scheda madre, avete bisognu di parechji prudutti software, dunque avete bisognu di scaricà li à unu à unu.
  7. Per finalizà u travagliu, basta scaricà i più recenti piloti in tali categorie cum'è "VGA", "BIOS", "AUDIO", "LAN", "Chipset", "SATA".
  8. Scaricate direttamente u prugramma cliccendu nantu à l'icona chì si trova à a sinistra di u nomu, dopu allora, un clicu solu nantu à u link hè fattu "Global".

Dopu reste solu per scaricà u driver, installarli è riavvià u computer. Questu completa l'analisi di metanu.

Metudu 2: Utilità ufficiali

Per l'installazione di u cunduttori più convenienti, ci hè una utilità speciale chì ripone indipindente u prugrammu chì manca è u stalla.

  1. Per scaricarlo, hè necessariu fà tutti i passi di u primu metudiu finu à a tappa 5 inclusiva.
  2. Dopu à ciò, ùn tenemu micca a cura di i singuli conducenti, ma apru subitu a sezione. "Utilità".
  3. Dopu avemu bisognu di sceglie una applicazione chjamata "U novu ASUS". Hà scaricatu di u listessu modu chì avemu carregatu i driver in metudu 1.
  4. Quandu u scaricatu hè finitu, apparisce un archiviu in u computer in u quale sò interessati à u schedariu. "Setup.exe". Ci truvamu è aprite.
  5. Subitu dopu à u so lanciu, incontramu a finestra di benvenuta di u installatore. Pulsante "Prossimu".
  6. Dopu avemu bisognu di sceglie u parcorsu da installà. Hè megliu à lasciare u standard.
  7. L'utilità s'ausa è di stallà è installà, avemu da aspettà un pocu.
  8. À a fine, cliccate nantu à "Finish".
  9. In u cartulare duve l'installazione hè stata installata, avete bisognu di truvà u schedariu "Update". Fighjulate è aspettate chì a scansione di u sistema sia finita. Tutti i piloti necessarii si carmananu solu.

In sta descrizione di l'installazione di i driver per a scheda madre cù a utilità hè finita.

Metudu 3: Prugrammi di Terza Parte

In più di l'utilità speciale, ci sò prugrammi di terze parti chì ùn sò micca cunnessi cù u fabbricante, ma questu ùn perde a rilevanza. Tale applicazioni anu scansiona perfettamente l'interu sistema è truvanu l'attrezzature chì necessitanu l'aghjurnamentu o u installazione. Per una migliore cunniscenza cù i rappresentanti di stu segmentu di prugramma, ghjustu bisognu leggere u nostru articulu.

Leggi ancu: Software per l'installazione di i driver

U prugramma, chì, secondu l'utilizatori, hè diventatu unu di i migliori - DriverPack Solution. Installendu lu, vi avete accede à un enorme database di piloti. L'interfaccia chiara è u cuncepimentu simule ùn ti permetterà micca di perde in l'applicazione. Sì avete ancora dubbi in quantu si puderà aghjurnà u driver in questu modu, basta leghje u nostru articulu chì furnisce istruzzioni complete.

Per saperne di più: Aggiornà i driver in a soluzione DriverPack

Metudu 4: ID di dispositiva

Ogni componente hardware hà u so numeru unicu. Grazie à lui, pudete facilmente truvà un driver in Internet, senza scaricà prugrammi o utilità addiziunali. Avete solu bisognu di visità un situ particulare induve a ricerca hè fatta da ID, è micca per nome. Ùn ci hè bisognu di parlà più in dettaglio, postu chì pudete amparà nantu à tutte e sfumine da l'articolo à u ligame sottu.

Lezione: Cumu travaglià cù ID hardware

Metudu 5: Strumenti di configurazione standard di Windows

Se sì una di quelle persone chì preferenu ùn scaricà micca i prugrammi in più è ùn visitanu micca i siti scambiati in Internet, allora stu metu hè per voi. A ricerca di i guidatori hè fatta cù l'utili standard di u sistema operativu di Windows. Più dettagli nantu à stu metudu si trovanu in u nostru articulu.

Lezione: Cumu aghjurnà i piloti cun un software di sistema

Di sopra, avemu smuntatu tutti i metudi attuali per installà i driver per a scheda madre ASUS M5A78L-M LX3. Avete à sceglie a più adatta.