Problemi cù e unità per lettura di DVD - hè qualcosa chì quasi tutti piglianu una volta. In questu articulu spieghjaremu ciò chì pò esse i motivi per u fattu chì u DVD ùn legge micca i dischi è cumu in una situazione simile.
U prublemu in sè pò manifestarsi cun un altru modu, eccu alcune di e opzioni: i DVD sò letti, ma i CD ùn sò micca letturabili (o viceversa), u discu turna per un bellu pezzu in u drive, ma cum'è per ciò, Windows ùn le vede mai, ci sò problemi è RW (o CD simili), mentri chì i disci fatti industriale sò. È infine, u prublema hè di un tipu leggermente diversu - Dischi DVD cù video ùn sò micca ghjucati.
A più facili, ma ùn necessariamente a scelta curretta - u lettore di DVD fallisce
Pulizia, usura à causa di pesanti usi, è altre ragioni ponu à fassi chì certi o tutti i disci abbandonanu a lettura.
I principali sintomi di u prublema sò dovuti à motivi fisici:
- E DVD sò lite, ma i CD ùn sò micca letturabili o viceversa - quessa indica un laser mancante.
- Quandu inserite un discu in u drive, sentite chì si stà spinning, dopu rallentando a rotazione, qualchì volta scrive. In casu quessa succede cù tutti i dischi di u listessu tippu, si pò suppurtà l'usu fisicu o a polvere in u lente. S'ellu accade cù un discu specificu, allora prubabile hè u dannu di u discu stessu.
- I disci di licenza sò pussibili di leggibile, ma DVD-R (RW) è CD-R (RW) sò à mala lettura.
- Alcuni prublemi cù discu registrazioni sò ancu causati da ragioni hardware, u più spessu sò espresse in u comportamentu seguente: quandu registra un DVD o un CD, u discu inizia da esse registratu, a registrazione hè o interrotta, o sembra finita, ma u discu finale hè discusitu Ciò hè ancu impossibile di cancellà è di reinserisce.
Sì qualchì accade da quellu di sopra, hè di sicuru una questione di raghjetti hardware. U più spessu di elli hè polvere in u lente è u laser mancante. Ma ci vole à tene in considerazione una opzione di più: Pudditi strettamente cumbattiti di dati di potenza è di dati SATA o IDE - prima verificà stu puntu (aprite l'unità di sistema è assicuratevi chì tutti i fili tra l'unità per le letture di i dischi, a scheda madre è l'alimentatore sò stretta).
In ambedue i primi casi, anu a cunfirmà chì a maiò parte di l'utente acquista solu una nova unità per lettura di dischi - u vantaghju hè chì u so prezzu sia inferiore a 1000 rubli. Se parlemu di un lettore di DVD in un laptop, allora hè difficiule di cambià e, in questu casu, l'uscimentu puderia esse l'usu di un drive esterno connessu à u laptop via USB.
Se ùn fate micca a ricerca di modi facili, pudete smassà u discu è puliscia u lente cù un bastoncu di cotone, per parechji prublemi questu scopu sarà abbastanza. Sfortunatamente, u design di a maiò unità di DVD hè cuncipitu senza tene in contu chì saranu smuntati (ma pudete fà).
Motivi di software per chì un DVD ùn legge micca i disci
I prublemi descritti pò esse causati micca solu per motivi d'hardware. Si pò suppurtà chì a prublema si trova in certi sfarenti software, sì:
- I disci finìu di lettura dopu a reinstallazione di Windows.
- U prublemu hè statu piazzatu dopu installazione di un prugramma, u più spessu per u travagliu di dischi virtuali o per registrazione di dischi: Nero, Alcohol 120%, Daemon Tools è altri.
- Mettendu spessu - dopu l'aggiornu di i driver: automaticu o manuale.
Un di i più sicuri modi per verificare chì ùn sia micca ragioni hardware hè di piglià un discu di boot, mette u boot da u discu in u BIOS, è se u download hè riesciutu, allora u drive hè sanu.
Cosa fate in stu casu? Prima di tutti, pudete provà à rimuovere u prugramma chì presumandamente causatu u prublema è, s'ellu hà servutu, truvà un analogu o prova una altra versione di u stissu prugramma. Un rollback di u sistema à un statu precedente pò aiutà dinò.
Se l'unità ùn leghje u discu dopu qualchì azzione per aggiornà i driver, pudete fà:
- Andate à i Manager di Dispositivi di Windows. Questu pò esse fattu premendu i tasti Win + R di a tastiera. In a finestra Run, inserisci devmgmt.msc
- In u Gestore di Dispositivi, aprite a sezione di DVD è CD-ROM, cliccate puru u dirittu nantu à u vostru discu è selezziunate "Sguardi".
- Dopu, dopu, in u menù, selezziunu "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware". L'unità sarà ritrovata è Windows torna a stallà u driver.
Inoltre, se pudete vede l'unità di dischi virtuale in u gestore di dispositivi in a stessa sezione, eliminendu e poi riavanu u computer pò aiutà à risolve u prublema.
Un'altra opzione hè di fà u discu di DVD di travagliu s'ellu ùn leghji micca i dischi in Windows 7:
- Ancu una volta, andate à u manager di dispositivi, è aprite a sezione Controller IDE ATA / ATAPI.
- Vedete ATA Channel 0, ATA Channel 1 e sì in listinu. Andate in a prupietà (cliccate à dirittu - pruprietà) di ognuna di sti elenchi è in i tabulamentu "Impostazioni avanzate" notate l'elementu "Tipo di Dispositivo". S'ellu ci hè un lettore di CD-ROM ATAPI, allora provate a rimuovere o installà l'elemento "Enable DMA", applica i cambiamenti, poi riavvià u computer è pruvate à leggere i dischi torna. Per difettu, questu elementu deve esse attivatu.
Se avete Windows XP, un altru prublema pò aiuta - in u manager di dispositivi, cliccate nant'à u lettore di DVD è selezziunate "Aggiorna i piloti", selezziunate "Installà u driver in maniera" è selezziunu unu di i driver standard di Windows per l'unità DVD. .
Speru chì una parte di questu vi aiutera à risolve u prublema cù a lettura di i dischi.