Installate u cache in u prugramma BlueStacks

L'auto-caricamentu di i prugrammi à l'inizializazione di u sistema permette à l'utente di ùn esse distrutta manualmente lancendu quelle applicazioni chì utilizza sempre. In più, stu meccanettu ti permette di lancià automaticamente prugrami impurtanti chì si stanu in u sottu, l'attivazione di u quali l'utente può semplicemente dimenticà. Prima di tutti, hè un software chì controlla u sistema (antivirusi, ottimizatori, etc.). Amparemu cume per aghjunghje una applicazione per rializà in Windows 7.

Add procedura

Ci hè una serie di opzioni per aghjunghje un oggiu in autoladi di Windows 7. Una parte di elli hè fatta cun l'utenti di l'OS, è l'altra cù l'aiutu di u software installatu.

Lezione: Cumu aprite autorunu in Windows 7

Metudu 1: CCleaner

Prima di tutti, fatti una occhiata à cume aghjunghje un oggiu à l'iniziu di Windows 7 cù una utilità specializata per ottimizà u funziunamentu di u PC CCleaner.

  1. Lanciatu CCleaner nantu à u PC. Usendu u menu di a barra laterale, andate in a sezione "Servizio". Vai à la sottusezzione "Startup" è aprite a scheda chjamata "Windows". Prima di aprite un set di elementi, a cui installazione hè stata furnita da a copia automatica per difettu. Eccu un elencu di cume quelle applicazioni chì sò attualmente caricate automaticamente quandu u SO infunta (attributu "Sì" in a colonna "Enabled") è prugrammi cù a funzione autorunuttiva (attributu) "No").
  2. Selezzi l'applicazione in a lista cù l'attributu "No"chì vulete aghjunghje in autolad. Cliccate nantu à u bottinu. "Abilita" in u pane di giuste.
  3. Dopu à quellu, l'attributu di l'oggiu selettutu in a colonna "Enabled" cambierà à "Sì". Ciò significa chì l'oggiu hè aghjuntu à autolad è si aprirà quandu u OS s'impegna.

U serviziu di CCleaner per aghjunghje elementi à l'autoreunu hè molto pratice, è tutte e azzioni sò intuitive. U svantaggiu principale di stu metanu hè chì aduprendu queste azioni, pudete abilità l'autoladad solu solu per i prugrammi chì u caratteru hè furnitu da u sviluppatore ma era disabile dopu. Hè cusì, ogni applicazione chì utilizza CCleaner in autorun ùn pò esse aghjunta.

Metudu 2: Auslogics BoostSpeed

Auslogics BoostSpeed ​​hè un strumentu più putente per l'ottimizazioni di l'OS. With it, hè pussibule di aghjunghje à l'iniziu ancu quelli oggetti in cui questa funzione ùn hè micca furnita da i sviluppatori.

  1. Lanciatu Auslogics BoostSpeed. Vai à la sezione "Utilità". Da a lista di utilità, selezziunate "Startup Manager".
  2. In a finestra di utilità Auslogics Startup Manager chì si apre, cliccate "Add".
  3. U strumento per aghjunghje un novu prugramma hè lanciatu. Cliccate u pulsante "Revisione ...". Da u listinu in goccia, selezziunu "Nantu à i disci ...".
  4. In a finestra chì si apre, navigate finu à u cartulare di a situazione di u schedariu eseguibile di u prugramma di u target, selezziunu e cliccate "OK".
  5. Dopu à ritornu in a finestra di aghjunghje u novu di prugramma, l'oggiu selettutu sarà visualizatu in ellu. Cliccate nantu à "OK".
  6. Ora l'oggetto selezionatu hè visualizatu in a lista di utilità di Manager di avvicinamentu è una marcata à a so sinistra. Questo significa chì quellu oghjettu hè aghjuntu à l'autorunu.

U svantaggiu principale di stu metanu hè chì Auslogics BoostSpeed ​​toolkit ùn hè micca libera.

Metudu 3: Configurazione di u sistema

Pudete aghjunghje oghji à l'auturunzu cù a vostra funzione di Windows. Una opzione hè di aduprà a configurazione di u sistema.

  1. Chiama l'attellu per andà à a finestra di configurazione. Runcù cumminazione di stampa Win + R. In a scatula chì si apre, inserite l'espressione:

    msconfig

    Cliccate "OK".

  2. A finestra s'avvia. "Configurazione di u sistema". Move a sezione "Startup". Eccu a lista di i prugrammi per i quali sta funzione hè data. Queste applicazioni per cui hè autorunata hè attualmente attivata. In listessu tempu, ùn ci sò case à veru per l'oggetti cù a funzione di lancio automatica spenta.
  3. Per abilità a ricarica automatica di u prugramma selezionata, selezziunate a casella accantu à ella è cliccate "OK".

    Se vulete aghjunghje à a autorunata tutte e applicazioni elencate in a finestra di configurazione, cliccate "Abilita tutti".

Questa versione di l'attività hè ancu abbastanza pratiziale, ma hà u listessimu inconveniente di u metudu cù CCleaner: pudete aghjuntu di autoladà solu i prugrammi chì anu avutu prima sta caratterizazione.

Metudu 4: aghjuntà a scelta rapida

Cosa fate se avete bisognu d'organizà u lance automatu di un certu prugramma chì utilizza l'utili di Windows integrati, ma ùn hè listatu in a configurazione di u sistema? In questu casu, bisogna à aghjunghje una scorcia ancu cù l'indirizzu di l'applicazione desiderata per unu di i cartelli speciali di autorunazione. Una di queste cartelle hè stata pruposta per scaricà automaticamente e applicazioni quandu accede à u sistema sottu à qualunque profilo d'utenti. In più, ci sò cartulari separati per ogni profilu. L'applicazioni chì anu i tasti diretti sò piazzati in tali cartulari cumincianu automaticamente solu sì cuntevate cun certu username.

  1. Per cambià à u cartulare di avvicinamentu, cliccate nantu à u bottinu "Start". Navigate per nome "Tutti i prugrammi".
  2. Ricercà u catalogu per un annunci. "Startup". Se vulete organizzare l'applicazione per autostart solu quandu accede in u profilo attuale, cliccate à dirizzione diritta nantu à u cartulare specificatu, selezziunate l'opzione in a lista "Apertu".

    Puru, in u cartulare per u prufilu attuale ci hè una opportunità di muovere per a finestra Run. Per fà quessa, cliccate Win + R. In a finestra lanciata inserite l'espressione:

    shell: startup

    Cliccate "OK".

  3. U directory di avvio si apre. Quì ci vole à aghjunghje una scorcia ancu cù un link à l'oggiu desideratu. Per fà quessa, cliccate à dirittu destro in a zona centrali di a finestra è selezziunate in a lista "Crea". In listu di più, cliccate nantu à a didicazione. "Scelta".
  4. A finestra di furmazione di etichetta inizia. Per specificà a posizione di l'applicazione nantu à u discu duru chì vulete aghjunghje à l'auturità, cliccate nantu à "Revisione ...".
  5. Inizia una finestra di revisione di i file è cartulari. Nantu à a maggior parte di i casi, cun pochi eccezzioni, i prugrammi in Windows 7 si trovanu in un cartulare cun indirizzu seguente:

    C: Programmi i File

    Andate à u cartulare chjamatu è sceglite u schedariu eseguibile desideratu, se hè necessariu, andate in una sottocartella. Se u casu raru hè presentatu quandu l'applicazione ùn hè micca situata in u directory specifica, allora andate à l'indirizzu attuale. Dopu chì a selezzione hè fatta, cliccate "OK".

  6. Ci ritornu à a finestra per creà una scorcia. L'indirizzu di l'oggiu hè visualizatu in u campu. Cliccate "Prossimu".
  7. A finestra s'hè aperta in cui vi si chiede di dà un nome à l'etichetta. Dà chì quest'etichetta eseguirà una funzione puramente tecnica, dopu dà un nome chì ùn sia micca u dirittu ch'è u sistema attribuitu automaticamente ùn abbiate significatu. Per difettu, u nomu hè u nome di u schedariu presceltu. Allora ghjustu pressu "Fatti".
  8. Dopu à quessa, a scorci si aghjunghje à u directory di avvicinamentu. Ora l'applicazione à a quale appartene, aprirà automaticamente quandu u computer inciata sottu u nome d'utenti attuale.

Hè pussibule di aghjunghje un oggiu per autorun per assolutamente tutti i conti di sistema.

  1. Andà à u cartulare "Startup" attraversu u pulsante "Start", cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse. In u listinu chì si apre, selezziunu "Aprite per tutti i menù".
  2. Questu aprirà u directory in cui e scelte rapide di u lugiziale disegnatu per l'auturità sò salvate quandu accede à u sistema sottu à qualunque profilo. A procedura per aghjunghje una nova scelta ùn hè micca diversa da una procedura simile per una cartella specifica di profilo. Perciò, ùn abitamiremu micca nantu à a descrizione di stu prucessu.

Metudu 5: Pianificatore di attività

Inoltre, u lancio automaticu di l'oggetti pò esse organizatu cù u Task Scheduler. Permetterà di fà qualcunu di prugrami, ma stu metudu hè spicile in quantu per quelli oggetti chì sò lanciati attraverso u Cuntrollu di l'Utente (UAC). L'etichette per questi elementi sò marcate cù una icona di scudo. U fattu hè chì ùn hè micca pussibule di lanciare un tale prugramma pè mette a so scorciatura in u cartinu di esecuzione automatica, ma u pianificatore di attività, s'ellu hè stabilitu correttamente, sarà capace di fronte à sta attività.

  1. Per andà à u Task Scheduler, cliccate nantu à u bottinu. "Start". Passà à traversu u record "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, cliccate nantu à u nome "Sistema è Sicurezza".
  3. In a nova finestra, cliccate nantu à "Amministrazione".
  4. Una finestra si apre cù un elencu di strumenti. Sceglite in essa "Task Scheduler".
  5. A finestra Pianificatore di attività inizia. In blocu "Azzioni" cliccate nantu à u nome "Crea un travagliu ...".
  6. A sezione si apre "Generale". In a zona "Nome" inserite ogni nomu pratiziu per chì pudete identificà a attività. Vicinu à u puntu "Run cu priorità più alti" Assicuratevi di spuntà a casella. Questu permette a resa automatica ancu quandu l'oggetto hè lanciatu sottu u cuntrollu UAC.
  7. Vai à la sezione "Triggers". Cliccate nantu à "Crea ...".
  8. L 'strumentu di creazione di trigger hè lanciatu. In u campu "Avvia Task" da a lista chì compare, selezziunate "A login". Cliccate "OK".
  9. Move a sezione "Azzioni" travagli di creazione di travagliu. Cliccate "Crea ...".
  10. Strumentu di creazione di l'azione hè lanciatu. In u campu "Azzione" avà da esse piazzatu à "Run u prugramma". À a destra di u campu "Programma o Scrittura" cliccate nantu à u bottinu "Revisione ...".
  11. A finestra di selezione di l'oggetto avia. Navigate in essa à u cartulare induve u file di l'applicazione desiderata hè situatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  12. Dopu ritornu à a finestra di creazione di l'azione, cliccate "OK".
  13. Tornà à a finestra di creazione di e attività, premete ancu "OK". In sezioni "Condizioni" è "Opzioni" ùn hè micca bisognu di muovere.
  14. Allora avemu creatu u compitu. Ora, quandu u sistema scarpa, u prugramma seleziona si principia. Sì avete bisognu di sguassà sta attività in futuro, allora, avè principiatu Task Scheduler, cliccate nantu à u nome "Biblioteca di schedariu"situatu in u blocu di sinistra di a finestra. Dopu, in a parte superiore di a unità centrale, truvà u nomu di a missione, cliccate à dirizzione diritta nantu à elli è selezziunu da a lista chì si apre "Elimina".

Ci sò parechje opzioni per aghjunghje u prugramma selezionatu à l'autorunutatu di Windows 7. Pudete fà a missione usando l'utili integrati di u sistema è utilità di terze parti. A scelta di un metudu particulare dipende da un tuttu di sfumature: se desiderate aghjunghje un oggiu per autorunu per tutti l'utenti o solu per u cuntinu in corsu, sì un applicazione UAC hè lanciata, etc. A praticità di a prucedura per l'utente quandu gioca un rolu importante in a scelta di l'opzione.