Cumu rimuovere a password quandu accede in Windows 10

Questu manualu descrive parechji passi per rimuovere a password in adesà à Windows 10 quandu avvi u computer, è separatamente quandu si sveglia da u sonnu. Questu pò esse fattu micca solu usando l'impostazioni di u contu in u pannellu di cuntrollu, ma ancu aduprà l'editor di registru, l'impostazioni di l'alimentazione (per disattivà a dumanda di chjave quandu quessa partendu), o prugrami liberi da attivà l'accessu, o pudete semplicemente eliminà a password uteru - tutte e sce e opzioni sò dettagliate sottu.

Per fà i passi descritti sottu è abilità l'account automatica à Windows 10, u vostru contu deve avè diritti di amministratore (di solitu, questu hè l'impostazione predefinita in i computer di casa). À a fine di l'articulu ci hè ancu una istruzione video in cui u primu di i metudi descritti hè chiaramente mostratu. Vede ancu: Cumu definisce una password in Windows 10, Cumu restituisce una password di Windows 10 (se avete dimenticatu).

Disattivà a richiesta di password quandu accede in a configurazione di u account di l'utente

U primu modu per rimuovere a richiesta di password per login hè assai simplu è ùn differisce da cume era fattu in a versione di u precedente sistema operativo.

Piglia i più passi simplici.

  1. Premete a tonalità di Windows + R (induve Windows hè a chjave cun u logo di l'OS) è entrate netplwiz o cuntrollu userpasswords2 Fate un clic su OK. Entrambi i cumandri puderanu fà vene a stessa finestra di configurazione di cuntabile.
  2. Per abilità l'account automatica à Windows 10 senza entrà una password, selezziunà l'utente per chì desidera rimuovere a richiesta di password è deselezionà "Richiede nome d'utente e password".
  3. Fate un clic nantu à "Ok" o "Applica", dopu chì avete bisognu di inserì a password attuale è a so cunfirmazione per l'utente selezionatu (chì pò esse cambiatu semplicemente inserendu un altru login).

Se u vostru computer hè attualmente cunnessu à un duminiu, l'opzione "Richiede un username è una password" ùn hè micca dispunibile. Tuttavia, hè pussibule di disattivà a richiesta di password aduprendu l'editore di registru, ma questu metudu hè menu sicuru di quellu ghjustu descrittu.

Cumu rimuovere a password da l'ingressu cù l'Editor di u Registru Windows 10

Ci hè un altru modu per fà quellu sopra - uti l'editor di registru per questo, ma avete da tene à cunnistrà chì in questo casu a vostra password sarà conservata in un testu chjaru cum'è unu di i valori di registru di Windows, perchè chiunque pò vede u. Nota: u seguitu sarà ancu cunsideratu un metudu simile, ma cun crittografia di password (cù Sysinternals Autologon).

Per cumincià, principia l'editor di Registro di sistema Windows 10, per fà quessa, premete i tasti Windows + R, inserisci regedit e premete Invescia.

Vai à a chjave di registru HKEY_LOCAL_MACHINE Software Microsoft Windows NT CurrentVersion Winlogon

Per abilità l'account automatica per un duminiu, un account Microsoft o un account locale di Windows 10, seguite sti passi:

  1. Cambia valore AutoAdminLogon (dopu cliccate nantu à stu valore à a destra) à 1.
  2. Cambia valore DefaultDomainName u nome di duminiu o u nome di u computer locale (pudete vede in e pruprietà di stu computer). Se u valore ùn hè micca accettatu, pò esse creatu (Pulsante dirittu di u mouse)
  3. Se necessariu, cambiate DefaultUserName nant'à un altru login, o lasciate l'utente attuale.
  4. Crea un parametru stringa DefaultPassword è mette a parola d'accessu cum'è valore.

Dopu, pudete fermà l'editor di u registru è riavvià u computer - u login in u sistema sottu l'usu selezziunatu dev'ellu accadrà senza richiede un login è una password.

Cumu disattivà una password quandu si sveglia da u sonnu

Puderete ancu bisognu di rimuovere u prompt di password di Windows 10 quandu u vostru computer o laptop portu a dorme. Per fà quessa, u sistema hà una impostazione separata, chì si trova in (cliccate nant'à l'icona di notificazione) Tutti i parametri - Accounts - Parametri di login. A mo opzione pò esse cambiata aduprendu l'Editor di u Registru o l'Editor di Politiche di Gruppi Locali, chì vene successivamente.

In a sezione "Accesso Richiesta", setate "Mai" è dopu à, dopu à lasciare u computer, u computer ùn dumandà micca una password.

Ci hè un altru modu per disattivà a richiesta di password per stu situu - aduprà l'elemento "Potenza" in u Pannellu di cuntrollu. Per fà quessa, à fronte di u schema attualmente annantuu, cliccate "Configurazione di u schema energetica", è in a prossima finestra - "Modifica i parametri avanzati di l'alimentu".

In a finestra di configurazione avanzata, cliccate nantu à "Cambia impostazioni chì ùn sò micca dispunibili", allora cambiate u valore "Richiede una password al risvegliu" in "No". Applicà e vostre impostazioni.

Cumu disattivà a richiesta di password quandu si esce in sonnu in Editor di u Registro di sistema o Editor di Politiche di Gruppi Locali

In più di e impostazioni di Windows 10, pudete disattivà u prompt di password quandu u sistema riprende da dorme o in vene in staziu cambendu e cunfunzioni di sistema in u registru. Questu pò esse fattu in dui modi.

Per Windows 10 Pro è Enterprise, u modu più faciule hè di aduprà l'editor di e regule di u gruppu locale:

  1. Premete i chjavi Win + R è in entrate gpedit.msc
  2. Andate in Configurazione Computer - Modelli Administrativi - Sistema - Gestione Energia - Impostazioni di Sonnu.
  3. Truvà due opzioni "Richieste password quandu si ripresenta da a modalità sleep" (una di esse hè per l'alimentu di a batteria, e l'altru - da a rete).
  4. Fate un dopu cliccate nantu à ognuna di sti parametri è mettenu "Disabled".

Dopu applicazione di l'impostazioni, a password ùn sarà più richiesta quandu parte da u modu di rimbastu.

In Windows 10, l'Editor di Politiche di Gruppi Locali Locali manca, ma pudete fà u listinu cun l'editor di u Registru:

  1. Andate à l'editor di u registru è andate à 0A796bdb-100d-47d6-a2d5-f7d2daft5-a2d5-f7d2daa51f51 HKEY_LOCAL_MACHINE (Nisenza di queste sottusezzioni, creali cù u menu di u contestu "Crea" - "Sezione" quandu cliccate cù u clicciu colpu su una sezione esistente).
  2. Crea duie valuri DWORD (in a parte diritta di l'editor di registru) cù i nomi ACSettingIndex è DCSettingIndex, u valore di ognunu è 0 (hè subitu dopu a so creazione).
  3. Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer.

Fatto, a password dopu à a uscita di Windows 10 da dorme ùn sarà micca richiesta.

Cumu abilità l'account automatica per Windows 10 cù Autologon per Windows

Un altru modu faciule per scurdà l'inserimentu di u password allora accede in Windows 10, è mette in opera automaticamente chjesa di utilizà u prugramma libero Autologon per Windows, dispunibule nant'à u situ Sysinternals di Microsoft (u situ ufficiale cù utilità di sistema Microsoft).

Se per una ragione perchè i modi per disattivà a parola d'entrata descritta quì ùn ti bastanu micca, pudete tante praticosa sta opzione, in ogni casu, qualcosa di malevule ùn allora micca esattamente quì, è cusì probabilmente funzionerà.

Tuttu ciò chì hè ghjustu dopu u latinu di u prugramma hè di accunsentà à i termini d'usu, allora inserisci u login attuale è a password (è u duminiu, se travaglia in u duminiu, ùn avete nè bisognu di lu per uttenere) è cliccate nantu à u pulsante Enable.

Vedete l'infurmazione chì u login automaticu hè attivatu, è un missaghju chì i dati di login sò crittati in u registro (cioè, in realtà, questu hè u secondu metudu di stu manuale, ma più sicuru). Fatto - a prossima volta chì riavvi o accende u vostru computer o laptop, ùn avete micca bisognu di entrà una password.

In futuro, s'ellu ci vole à riattivà a richiesta di password di Windows 10, esegui Autologon torna e cliccate nantu à u bottu "Disable" per disattivà l'accessu.

Pudete scaricà Autologon per Windows da u situ ufficiale //technet.microsoft.com/ru-ru/sysinternals/autologon.aspx

Cume scebate piense una password per l'utente di Windows 10 (rimuovi a password)

Se aduprate un account locale in u vostru computer (vede Cumu cancellà un account Microsoft Windows 10 è utilizà un account locale), allora pudete sguassà (supprimà) completamente a password per u vostru utente, allora ùn duverete micca intrarli, ancu se blocate u computer Win + L. Per fà quellu, seguite sti passi.

Ci hè parechje maniere di fà quellu, unu di elli è probabilmente u più faciule hè da a linea di cumannu:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore (per fà quissa, pudete cuminciare a digità "Linea di cumannu" in a ricerca di a barra di task, è quandu trovate l'elemento chì avete bisognu, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate a voce di menù "Run as administrator".
  2. In a linea di cumannu, aduprà i cumandamenti chì seguenti in ordine, premendu Invesione dopu à ognuna.
  3. Utenti net (per via di u cumandamentu, vedi un elencu di l'utenti, inclusu l'utenti di u sistema ascultatu, sottu i nomi sottu di elli chì si vedenu in u sistema. Ricurdate l'ortografia di u vostru username).
  4. user username

    (s'ellu ci hè più di una parolle username, ponu ancu in virguli).

Dopu avè eseguitu l'ultimu comando, l'utente hà da esse cancellatu una password, è ùn hè micca necessariu entratu per entrà in Windows 10.

Ulteriori informazioni

A discrezzione da i commenti, parechji utilizatori di Windows 10 si trovanu à davanti à u fattu chì ancu dopu a disattivà a richiesta di password da parte, ella hè dumandata qualchì volta quandu u computer o u laptop sò micca utilizatu per qualchì tempu. E più spessu, u mutivu di sta situazione era a schermata splash inclusa cù u parametru "Start da u schermu di login".

Per disattivà questu articulu, premete i chjavi Win + R è digià (copia) u seguitu in a finestra di esecuzione:

control desk.cpl ,, @ screensaver

Prema Iniziu. In a finestra di schermi di u salvadori chì si apre, deselezziunate a casella "Avia da a schermata di login" o disattiva u salvataggiu cumunu (se u screensaver attivu hè "Schermata bianca", questu hè un screensaver attivatu, l'alquista à spegni pari à "No").

È ancu una cosa più: in Windows 10 1703 apparse a funzione "Bloccu dinamicu", chì a cuesce configurazione hè in Impostazioni - Cuntura - Parametri di login.

Se a funzione hè attivata, allora Windows 10 pò esse bloccatu da una password chì, per esempiu, ti si sposta da u vostru computer cù un smartphone accumpagnatu cù u (o spegne u Bluetooth nantu à ellu).

Bè, è infine, una insegnamentu video nantu à cume si smetta di a password à l'entrata (u primu di i metudi descritti hè mostratu).

Prontu, è se qualcosa ùn funziona o avete bisognu di informazioni addiziunali - dumandate, pruvaraghju di dà una risposta.