Cosa hè u prucessu di MsMpEng.exe è perchè carica u processore o a memoria

Tra l'altri processi in Windows 10 Task Manager (cum'è in 8-ke), pudete avverà MsMpEng.exe o Antimalware Service Executable, è à volte pò esse assai attivu in aduprà risorse di hardware, interferisce cun u funzionamentu normale.

In questu articulu - in dettaglio nantu à ciò chì costituisce u prucede di u serviziu esecutibile di Antimalware, nantu à i motivi possibili chì "carica" ​​u processore o memoria (è cum'è per risolve u) è cumu disattivà MsMpEng.exe.

Funzione Processo Antimalware Service Executable (MsMpEng.exe)

MsMpEng.exe hè u prucessu di primu background di l'antivirus Windows Defender in Windows 10 (custruitu ancu in Windows 8, pò esse installatu cum'è parte di Microsoft Antivirus in Windows 7), in via continuu in esecuzione per difettu. U schedariu eseguibile di u prucessu hè in a cartella C: Archivi prugrammi. Windows Defender.

Quandu in scena, Windows Defender controlla i download è tutti i prugrammi appena lanciati da Internet per virus o altre minacce. Inoltre, di volta in volta, cum'è parte di a manutenzione automatica di u sistema, i prucessi in esecuzione è u cuntenutu di u discu sò scansionati per malware.

Perchè MsMpEng.exe carica u processore è utilizza assai RAM

Ancu cù u funziunamentu normale di u Serviziu Antimalware Executable o MsMpEng.exe, una percentuale significativa di e risorse di CPU è a quantità di RAM in u laptop pò esse aduprata, ma di regula ùn aghji troppu in certi situazioni.

Durante u funziunamentu normale di Windows 10, u prucessu specificatu pò aduprà una quantità significativa di risorse informatiche in e situazioni chì seguite:

  1. Subitu dopu avè accesu è accede in Windows 10 per qualchì tempu (finu à parechji minuti in PC smariti o urdinatori).
  2. Dopu un pocu di tempu inattività (a manutenzione automatica di u sistema principia).
  3. Durante l'installazione di prugrammi è ghjochi, disimballa archivi, scaricà i file eseguibili da Internet.
  4. Quandu esiru i prugrammi (per un pocu tempu à a partenza).

Tuttavia, in alcuni casi, ci pò esse una costante costante nantu à u processore causata da MsMpEng.exe è indipendente da l'azione sopra riportata. In questo casu, l'infurmazioni seguenti ponu aiutà:

  1. Verificate se a carica hè uguale dopu à "Shutdown" è ripartisce Windows 10 è dopu avè selezionatu "Restart" in u menu Start. Se tuttu hè andatu dopu un riavvicinatu (dopu un breve salto di carica diminuisce), pruvate a disattivà u lancio rapido di Windows 10.
  2. Se avete installatu un antivirus di terza parte di a vecchia versione (ancu se u database antivirus hè novu), allora u prublema pò esse causata da u cunflittu di dui antivirus. Antivirus moderni sò capaci di travaglià cù Windows 10 è, dipende da u pruduttu specificu, o u Defender hè fermatu o travaglianu cun ellu. In listessu tempu, e vecchie versioni di sti antivirusuri ponu causà prublemi (è certi volte anu trovu in i computer di l'utenti, chì preferenu aduprà prudutti pagati gratuitamente).
  3. A presenza di prublemi maliziani chì Windows Defender ùn pò “affrontà” pò ancu causà una elevata carica di processore da u Serviziu Antimalware Executable. In questu casu, pudete provà ad aduprà attrezzi spaziali di rimozione di malware, in particulare AdwCleaner (ùn hè micca cuncepitu cù antivirus installati) o dischi d'arrivu antivirus.
  4. Se avete prublemi cù u vostru discu rigiu, questu pò esse ancu a causa di u prublema, vede Cumu verificà u vostru discu rigiu per l'errore.
  5. In certi casi, u prublema pò causà cunfritti cù i servizii di terze parti. Verificate se u carru resti altuve se fate un avvicinu pulitu di Windows 10. Se tuttu u restitu à a normalità, pudete provà à include i servizii di terzi à unu per unu per identificà u prublema unu.

Di per se, MsMpEng.exe ùn hè di solitu micca un virus, ma sì avete tali sospitture, in u Gestore di e attività, cliccate puru u dirittu cliccate nantu à u prucedimentu è selezziunate a voce di menù "Apri l'ubivazione di u file". S'ellu hè in C: Archivi prugrammi Windows Defender, assai probabilmente tuttu hè in ordine (pudete ancu guardà e proprietà di u schedariu è assicuratevi chì hà una firma digitale di Microsoft). Un'altra opzione hè di scansionà i processi in esecuzione di Windows 10 per virus è altre minaccia.

Come disattivà MsMpEng.exe

Prima di tuttu, ùn mi raccomandassi micca dimenticà MsMpEng.exe s'ellu funziona in modu normale è qualchì tempu carica u computer per un pocu tempu. Tuttavia, a capacità di calà quì.

  1. Sì avete bisognu di disattivà u Serviziu Antimalware esecutivu per un pezzu, andate solu à "Windows Defender Security Center" (dopu cliccate nantu à l'icona di prutezzione in a zona di notificazioni), seleziona "Protezione di Virus è Minaccia", è "Impostazioni di Protezione di Virus è Minaccia" . Disattivà l'articolo "Prutezzione in tempo reale". U prucessu MsMpEng.exe resterà aghjustatu, ma a carica di CPU causata da quessa scenderà à 0 (dopu un pocu di ghjornu, a prutezzione di virus hè automaticamente attivata da u sistema).
  2. Pudete completamente disfattà a prutezzione di u virus incorporatu, ancu s'ellu ùn hè micca desideratu - Cumu disattivà u protettore di Windows 10.

Hè tuttu. Speru chì pudessi aiutà à capisce ciò chì questu prucessu hè è ciò chì pò esse u mutivu di u so usu attivu di risorse di sistema.