Configurazione di u Modem USB MTS

Internet mobile à travers un modem USB MTS hè un'ottima alternativa à un router cablatu è wireless, chì ti permette di cunnessu à a rete senza fà impostazioni addizionale. Tuttavia, malgradu a so facilità d'usu, u lugiziale per travaglià cù modem 3G è 4G fornisce una serie di parametri chì afectanu a praticità è i parametri tecnichi di Internet.

MTS modem setup

In u corsu di st'articulu, pruvaremu di dirà nantu à tutti i parametri chì ponu esse cambiati quandu si travaglianu cù u modem MTS. Pò esse cambiate sia per mezu di u sistema di u sistema operativu di Windows che cù u software installatu da un modem USB.

Nota: Entrambe e opzioni di configurazione ùn sò micca relative à u pianu tariffariu, chì pudete cambià in u situ ufficiale di MTS o cù l'aiutu di cumandamenti USSD.

Andate à u situ ufficiale di MTS

Opzione 1: Software ufficiali

In a vasta maggioranza di i casi, ùn ci hè bisognu di aduprà strumenti di sistema di Windows, cuntrullà u modem cù un prugrammu speciale. Avemu da tene à mente, dipende da u mudellu di u dispositiu, a versione di software cambia spessu cun l'interfaccia di u prugramma è i parametri dispunibili.

Installazione

Dopu avè cunnessu u modem MTS à a porta USB di u computer, ci vole à stallà u prugramma è i driver inclusi cù u dispositivo. Questa pratica hè automatica, è ti permette di cambià solu a cartella d'installazione.

Dopu à a fine di l'installazione, l'installazione di i piloti principali inizierà, seguita da u lancio di "Connect Manager". Per andà à e opzioni dispunibili, aduprà u pulsante "Impostazioni" in u fondu di u lugiziale.

Per e relazioni di modem successivi à un computer, aduprate u listinu portu cum'è a prima volta. Altrimenti, l'installazione di i driver hè ripetuta.

Opzioni di avvio

A pagina "Startup Options" Ci sò solu dui elementi chì afectanu solu u comportamentu di u prugramma quandu un modem USB hè cunnessu. A seconda di e preferenze dopu u lancia, una finestra pò:

  • Roll up to tray on the taskbar;
  • Impostà automaticamente una nova cunnessione.

Queste impostazioni ùn influenzanu micca a cunnessione à Internet è dipende solu da a vostra praticità.

Interfaccia

Dopu avè cambiatu in a pagina "Impostazioni di l'interfaccia" in blocu "Lingua di l'interfaccia" Pudete cambià u testu russo in inglese. Durante a cambiamenti, u prugramma pò si gelò per un certu tempu.

Tick "Mostra statistiche in una finestra separata"per aprite un grafico visuale di u cunsumu di u trafficu.

Nota: U grafico sarà visualizatu solu cun una cunnessione internet attiva.

Pudete aduprà u graficu specificatu cù u cursore "Trasparenza" è "Imposta u culore di a finestra di statistiche".

Attiva una finestra aghjacente solu da bisognu, cume u prugramma comincia à cunsumà più risorse.

Impostazioni di modem

In a sezione "Impostazioni modem" sò i parametri più impurtanti chì permettenu di gestisce u vostru profilu di cunnessione internet. Tipicamente, i valori voluti sò impostati per difettu è avè a forma chì seguita:

  • Punto d'Accessu - "internet.mts.ru";
  • Login - "mts";
  • Password - "mts";
  • Numeri di dialogo - "*99#".

Se l'Internet ùn funziunisce micca per voi è sti valori sò in qualchì manera diversu, cliccate "+"per aghjunghje un novu profilu.

Dopu avete riempitu i campi presentati, cunfirma a creazione cliccando "+".

Nota: ùn hè micca pussibule di cambià un prughjettu esistente.

À l'avvenimentu, pudete aduprà a lista di cascata per cambià o cancellà e impostazioni di Internet.

Questi parametri sò universali è anu da aduprà sia in modem 3G è 4G.

Rete

Tab "Rete" Avete a pussibilità di cambià a rete è u modalità di operazione. In i modem USB moderni MTS ci hè supportu per 2G, 3G è LTE (4G).

Quandu hè disconnessu "Selezzione automatica di rete" Un menu in goccia cumparisce cù opzioni addizionali, inclusu una rete di altri operatori mobili, per esempiu, Megafunu. Questu pò esse utili quandu cambia u firmware di u modem per supportà tutte e carte SIM.

Per cambià i valori presentati, avete bisognu di rompe a cunnessione attiva. Inoltre, à parechje volte da a lista si pò sparisce opzioni à causa di andà oltre a zona di copertura o prublemi tecnichi.

Operazioni PIN

Dopu à qualunque modem USB, MTS travaglia à spese di a carta SIM. Pudete cambià e so impostazioni di sicurezza in a pagina. "Operazioni PIN". Tick "Richiedere PIN à a cunnessione"per assicurà a carta sim.

Questi parametri sò conservati in a memoria di a carta SIM è cusì ci vole à cambià solu à vostru periculu è risicu.

Messaggi SMS

U prugramma Connect Manager dotata di una funzione per mandà messaghji da u vostru numeri telefonicu, chì ponu esse configuratu in a sezione "SMS". In primis cunsigliu à messe u marcatore "Salva missaghji localmente"cum'è a memoria di a SIM standard hè assai limitata è certi di i novu messaghji si perde per sempre.

Cliccate nantu à u ligame "Impostazioni SMS in entrata"per aprite nuove opzioni di notificazione di messaghju Pudete cambià u segnali sonu, disattivarli, o ancu sbarazzà di alerti nantu à u desktop.

Cù allarmi novu, u prugramma hè visualizatu in cima à tutte e windows, chì spessimanu spessu à minimizà l'applicazioni à schermu cumpletu. Per questo, hè megliu per spegne notifiche è verificate manualmente attraverso a sezione "SMS".

Indipendu di a versione software è di u mudellu di u dispositivo in a sezione "Impostazioni" ci hè sempre un articulu "Circu u prugramma". Tramite l'apertura di sta sezione, pudete rivedere l'infurmazioni nantu à u dispositiu è andà à u situ ufficiale di MTS.

Opzione 2: Installazione in Windows

Come in una situazione cù qualchì altra rete, pudete cunnesse è configurà u modem USB MTS attraverso e impostazioni di sistema di u sistema operativu. Hè applicatu esclusivamente à a prima cunnessione, postu chì Internet pò più tardi esse attivatu da a sezione "Rete".

Cunnessione

  1. Connettu u modem MTS à a porta USB di u computer.
  2. Tramite u menu "Start" aprite a finestra "Pannello di cuntrollu".
  3. Da a lista, selezziunu "Rete è Spartizione".
  4. Cliccate nantu à u ligame "Creazione è Configurazione di una Novu Connessione o Rete".
  5. Selezziunate a opzione spiccata in u screenshot è cliccate "Prossimu".
  6. In u modems di MTS, ci vole à aduprà "Switched" cunnessione
  7. Complete i campi in cunfurmazione cù l'infurmazioni furnite da noi in a screenshot.
  8. Nantu à a pressione di un bottinu "Connect" u prucedimentu di iscrizzione cumincererà in a rete.
  9. Dopu aspittendu per a so terminazione, pudete cuminciare ad aduprà l'Internet.

Impostazioni

  1. Esiste in a pagina "Rete di Control Center"cliccate u ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  2. Fate un clic destro nantu à a cunnessione MTS è selezziunate "Pruprietà".
  3. A pagina principale si pò cambià "Numru di telefunu".
  4. Funzioni aggiuntive, cume una richiesta di password, sò incluse in a scheda "Opzioni".
  5. In a sezione "Sicurezza" pò esse personalizatu "Criptografia di i dati" è "Autenticazione". Cambia i valori solu sì sapete i conseguenze.
  6. A pagina "Rete" Pudete configurà indirizzi IP è attivà i componenti di u sistema.
  7. Creatu automaticamente MTS Mobile Broadband pò esse configuratu per mezu di "Pruprietà". Tuttavia, in stu casu, i parametri sò diversi è ùn influenzanu micca u funziunamentu di a cunnessione Internet.

Di solitu, e impostazioni descritte in sta sezione ùn anu micca necessariu da cambià, postu chì quandu a cunnessione hè creata correttamente, i parametri sò impostati automaticamente. In più, e so cambiamentu pò cunduce à u funziunamentu sbagliatu di u modem MTS.

Conclusione

Speremu chì, dopu à leggere questu articulu, avete riesciutu à configurà in modo currettu a operazione di u modem USB MTS in PC. Se avemu mancatu parechji parametri o avete domande nantu à cambià parametri, scrivetici nantu à i commenti.