Annullà l'iscrizzione da e mailing in Mail.ru

Spessu ci sò situazioni in cui, quandu si registra in un serviziu, un utilizatore sottoscrive à una newsletter, ma dopu un pocu, sta infurmazione cessa di interesse è si pone a dumanda: cume pudere annullà l'abbonamentu à qualsiasi tippu? In posta Mail.ru puderete fà solo una coppia di clic.

Cume si puderete annullà a sottumessa mail da inviare messaggi à Mail.ru

Pudete annullà l'iscrizzione da publicità, notizie è varie notifiche aduprendu e capacità di serviziu Mail.ru, è ancu utilizà siti addizionali.

Metudu 1: Utilizendu i servizii di terze parti

Questu metudu deve esse adupratu se avete troppu abbonamenti è aprite manualmente ogni lettera per troppu lunga è incòmena. Pudete aduprà siti di terze parti, per esempiu, Unroll.Me, chì farà tuttu per voi.

  1. Per cumincià, cliccate nantu à u ligame di sopra è andate à a pagina principale di u situ. Quì avete bisognu di log in cun u vostru username è password da mail.ru mail.

  2. Allora vedite tutti i siti da i quali avete mai ricevutu una mailing. Sceglite quelli da cui vulete cancellà a vostra sottumissione, è cliccate nantu à u bottinu pertinente.

Metudu 2: Dacci sottoscrizzà cù Mail.ru

Per cuminciare, andate in u vostru contu è aprite u missaghju chì hè venutu da u situ da cui vulete smettere di riceve notizie è pubblicità. Allora scorri à u fondu di u missaghju è truvà u pulsante "Unsubscribe".

Interessante
Messaggi da u cartulare Spam Tale iscrizioni ùn cuntenenu micca, cum'è u bot di Mail.ru hà ricunnisciutu automaticamente u Spam è si hà sottumintu di a lista di spedizioni.

Metudu 3: Configure Filters

Pudete ancu fà filtri è spostà immediatamente e lettere chì ùn avete micca bisognu Spam o "Carrettu".

  1. Per fà quessa, andate in a vostra configurazione di u contu cù u menu pop-up in u angulu in dirittu superiore.

  2. Allora andate à a sezione "Regole di filtrazione".

  3. In a pagina successiva, pudete creà manualmente i filtri o trasmette u casu à Mail.ru. Cliccate nantu à u bottinu. "Filtrare i Mailings" è basatu annantu à e vostre azioni, u serviziu offrirà di sguassà e lettere chì si eliminanu senza lettura. U vantaghju di stu metanu hè chì u filtru pò listessero e lettere in cartulari separati, cunsentendu cusì (per esempio, "Sconti", "Aggiornamenti", "Rete Sociali" è altri).

Così, avemu cunsideratu quantu hè faciule per qualchi clic di mouse per annullà l'iscrizzione da annunci fastidiosi o da notizie senza intuizione. Speremu chì ùn avete nisunu prublemi.