Cume aghjunghje amici à Twitter


Se avete bisognu di brucà video da un computer in un discu, allora per trasfurmà questu pruduttu in modu qualitativu, avete bisognu di stallà un software specializatu in u vostru computer. Oghje aghjunghjemu una maghjina più stretta à u prucedimentu di a registrazione di un filmu nantu à un unità ottica cù DVDStyler.

DVDStyler hè un prugrammu specializatu destinatu à creà è à registrà un film in DVD. Stu pruduttu hè dotatu di tutti l'utili necessarii chì ponu esse richiesti in u prucedimentu di a creazione di un DVD. Ma ciò chì hè ancu più piacevule - hè distribuitu assolutamente libaru.

Scaricate DVDStyler

Cume brusgi un filmu nantu à u discu?

Prima di iniziare, avete bisognu di curà a dispunibilità di un drive per a registrazione di un film. In stu casu, pudete aduprà sia DVD-R (senza possibilità di riscrittura), o DVD-RW (cù a possibilità di riscrittura).

1. Installate u prugramma in u computer, inserite u discu in u drive è fate u DVDStyler.

2. Quandu vi principiate, vi verrà dumandatu di creà un novu prughjettu, induve avete bisognu inseritu u nomu di u lettu otticu è selezziunate a dimensione di u DVD. Se ùn sì micca sicuru nantu à l'altri parametri, lasciate ciò chì hè suggettu per difettu.

3. Dopu u prugramma va immediatamente à a creazione di u discu, duve avete bisognu di selezziunate u mudellu pertinente, è specificate u titulu.

4. A schermata visualizzerà a finestra di applicazione stessa, induve pudete persunalizà u menu di DVD in più dettu, è andà direttamente à u travagliu in realtà cù u filmu.

Per aghjunghje un filmu à a finestra, chì sarà successivamente annotatu annantu à l'accumulatore, pudete trascinaru in a finestra di prugramma o cliccate nantu à u bottinu in a zona superiore "Add File". Allora aghjuntate u numeru impiegatu di file video.

5. Quandu i file video necessarii sò aghjuntu è visualizzati in l'ordine currettu, pudete calà leggermente u menu di u discu. Andendu à a prima foto, cliccendu nantu à u titulu di u filmu, pudete cambià u nomu, u culore, u fonti, a so dimensione, etc.

6. Se andate à a seconda diapositiva, in cui sò state visualizzate e viste di e sezioni, pudete cambià a so ordine, è ancu, duvite u sughjettu, eliminate e finestre di anteprima supplementari.

7. Aprite a tabulazione in u riquadro di sinistra. "Bottoni". Quì pudete persunalizà u nome è l'apparenza di i pulsanti visualizzati in u menu di u discu. I novu pulsanti sò applicati trà e trascinendu in u spaziu di travagliu. Per rimuovere un pulsante inutile, cliccate à dirittu destro è selezziunà "Elimina".

8. Sì avete finitu cù u cuncepimentu di u vostru DVD, pudete andà direttamente à u prucessu di combustione stessa. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu in a zona in alto à stà di u prugramma. "File" è andate à l'elemento Burn DVD.

9. In a nova finestra, assicuratevi chì avete verificatu "Burn", è ghjustu sottu à u discu vogliu cù un DVD hè selezionatu (se avete parechji). Per inizià u prucessu, cliccate nantu à u pulsante. "Start".

U prucessu di bruscia di un DVD cumincerà, chì a lunghezza dipende da a velocità di registrazione è da a dimensione finale di u filmu di DVD. Appena a combustione hè finita, u prugramma vi informerà di a fine di u prucessu, ciò chì significa chì da quellu tempu l'unità scritta pò esse utilizata per a riproduzione sia in computer sia nantu à u lettore DVD.

Vede ancu: Programmi per a masterizzazione di dischi

A creazione di un DVD hè un prucessu stimulusu è creativu. Aduprendu DVDStyler, ùn pudete micca basta à brucia video in un drive, ma creà nove strade DVD.