Installazione di Remix OS in VirtualBox

Parlà u nome cumpletu di stu prugramma da a prima volta ùn hè micca a cosa più facili. Tuttavia, giudiziu u software solu per nome hè piuttostu stupidu. È ancu, tu, cum'è mè, vo dicenu quasi certi di Wondershare per a prima volta. Tuttavia, ci hè qualcosa à guardà, perchè u so SlideShow Builder hà una funzionalità abbastanza interessante.

Prima di passà direttamente à a rivisizione di l'upportunità, vale tuttu rilevatu chì u prugramma hà modi standard è avanzati. Hè ghjustu a differenza trà elli personalmente, ùn aghju mai trovu. Dunque, andemu à u puntu.

Aghjunghje materiali

Hè quì quì ogni travagliu accada. L'aggiunzione di foto è video per una mostra di diapositiva hè fatta cun un esploratore regule. Dopu, pudete sistemà subitu subitu i materiali in l'ordine desideratu, è fate cambiamenti minimali cù ognunu, cum'è gira. In più, pò esse editatu ogni diapositiva cù e funzioni incrudite, chì valu vede da discuprà più in dettu.

Edizione di e fotografie

Benintesa, u prugramma hè luntanu da u livellu ancu di editors di fotografie senza pretenziose. Tuttavia, pudete fà una correzione di culore elementare regolendu i parametri di cuntrastu, luminosità, saturazione è tinta. Ci hè ancu un modalità automatica per a correzione rapida.

Ajustendu i culori, pudete spostà a ritruvà a maghjina. Da veda notu un pocu numeru di preset - solu 16: 9 o 4: 3. Sò cuntento chì almenu ci hè una modalità manuale.

Infine, pudete imputare nantu à a foto vari filtri. Quessi sò filtri abbastanza standard, cum'è u sfocu, a mosaica, a seppia, l'inversu è simili. In generali, nunda di strazi.

Aghjunghjendu testu

È quì SlideShow Builder pò veramente esse dumannatu. Benintesa, ci hè a possibilità di sceglie a fonti, u stile è l'attenzione, a dimensione di u font! Sembra esse assurdità, ma finu à quì, un tale prugramma ùn hè mai statu riunitu cusì, ma u parametru hè sèmplice. Da ancu dinò notabile l'abilità di adeguà manualmente l'ombra è l'incandescenza. Per ognunu di elli, u culore è u gradu di espressione sò scelti. Per l'ombra, in più, pudete aduprà l'angulu è a distanza da e lettere.

Un paragrafo separatu sò l'impatti di l'apparenza di u testu. Benintesa, in parechji maneri sò standard: tagli, manifestazione, "persiani", ecc. Ma ci sò abbastanza originali pop-ups casuali.

Effetti Slide

Unni ne sò micca. Fogliame è altri banalismu, avemu già riunitu. Ma tali effetti cume u muru 3D è u cubu sò abbastanza interessanti. Pudete ancu pagà l'attenzione à i effetti chì combinanu parechje foto in una diapositiva. Una distribuzione pratica per gruppi di sughjetti meriteghja dinò di loda. U solu svantaghju significativu hè l'impossibilità di adeguà a durata di l'effettu.

L'aggiunta di clipart

Ricordate queste figure animate divertenti da l'antica "Parola"? Allora, si sò mossi da SlideShow Builder! Benintesa, micca copie esatte, ma l'idea stessa. Sembra abbastanza divertente, è i parametri sò abbastanza (scala, muvimentu è trasparenza).

Si pò ancu includere effetti (unu di più). Ciò hè ancu una forma simu animata sovrapposta sopra a culletta. Tra questi sò stelle, neve, ondulazioni, ecc. Chì u serviziu, ùn userai micca tuttu in un articulu serio, ma quandu crei un video per i zitelli - ùn ci hè nisun prublemu.

U travagliu cù audio

È quì u nostru eroe hà qualcosa à splende davanti à i concorrenti. Iè, pudete ancu aghjunghje è tagliate a musica, ma avemu già vistu. Ma e mudelli preinstallati sò dighjà interessanti. Ci sò solu 15 di esse, ma questu hè abbastanza. À mezu à elli sò applausi, suoni di natura è animali.

Vantaghji di u prugramma

• Facilità d'usu
• Parechji effetti
• Clipart è effetti sonori

Inconvenienti di u prugramma

• A presenza di insetti serii
• Mancu di lingua russa

Conclusione

Quandu, Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe hè un bonu prugramma per a creazione di un spettaculu di diapositive, chì hà, inoltre, micca solu funziunità necessaria, ma piacevule. Purtroppu, durante a prova, u prugramma hà fattu parechje volte un errore di codifica, è a causa di a quale ùn si capisce.

Scaricate Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe Trial

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

Movavi SlideShow Creator Bolide Slideshow Creator Bart PE Builder Adobe Flash Builder

Share l'articolo in reti sociali:
Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe hè un faciule d'uso, ma putente in termini di funzioni è funzionalità, prugramma per creà presentazioni.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Wondershare Software
Costu: $ 40
Dimensione: 34 MB
Lingua: inglese
Versione: 6.6.0