Cumu cunnessu Android à Windows LAN

In questu articulu - cumu cunnesse u vostru telefonu o tavoletta nantu à Android in a rete di Windows locale. Ancu se ùn avete micca una rete locale, è ci hè solu un computer in a casa (ma cunnessu à u router), st'articulu sarà sempre u utile.

Avendu cunnessu à a rete locale, pudete avè accesso à i cartulari di rete di Windows nantu à u vostru dispositivo Android. Hè cusì, per esempiu, per guardà un film, ùn serà necessariamente cacciatu nantu à u telefuninu (pò esse riproduttu direttamente da a rete), è u traslocu di file trà u computer è u telefuninu mobile hè ancu facilitato.

Prima di cunnessione

Nota: Questa guida si applica quandu u vostru dispositivo Android è u vostru computer sò connessi à u mo router Wi-Fi.

Prima di tutto, avete bisognu di fà una rete locale in u vostru computer (ancu s'ellu ci hè solu un computer) è fornisce l'accessu di rete à e cartelle necessarie, per esempiu, cù video è musica. Cumu à fà questu, aghju scrittu in dettaglio in un articulu precedente: Cumu configurà una rete LAN di rete in Windows.

In l'istruzzioni chì seguanu partu da u fattu chì tuttu descrittu in l'articolo supra annantu hè già finitu.

Connettu Android à Windows LAN

In u mo esempiu, per cunnessu à a rete locale cù Android, io utilizeraghju l'applicazione libera di u gestore di file ES Explorer (ES Explorer). A mo opinione, questu hè u megliu gestore di file in Android è, annantu à altre cose, hà tutte e necessità per accede à i cartulari di rete (è micca solu quì, per esempio, pudete cunnessu à tutti i servizii di nuvuli pussibuli, cum'è è cù conti diversi).

Pudete scaricà u gestore di schedari gratuitu per Android ES Explorer da Google app app store //play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop

Dopo l'installazione, lanciate l'applicazione è andate in a tabulazione di cunnessione di rete (u vostru dispositivo deve esse cunnessu per rete Wi-Fi cù u listinu router di u computer chì avete a rete locale configurata), cambià da tab à u gestinu cù un mumentu un latu di u schermu à l'altru).

Dopu avete duie opzioni:

  1. Fate un clic nantu à u pulsante Scan, dopu una ricerca automatica di i computer in rete avverrà (se si trova u computer impiegatu, pudete interrompere immediatamente a ricerca, sì altrove li dughji un pezzu).
  2. Fate un clic nantu à u pulsante "Crea" è specificate i parametri manualmente. Quandu specificate manualmente i parametri, se configurate una rete locale secondu e mio istruzzioni, ùn avete micca bisognu di un username è di una password, ma avete bisognu di l'indirizzu IP internu di u computer in a rete locale. E megliu di tuttu, s'è specificate una IP statica nantu à u computer in la subnetta di u router, da un altru pò cambià quandu u computer hè attivatu è spente.

Dopu avè cumparatu, puderete accede immediatamente à tutte e cartelle di rete à quali tale accessu hè permessu è pudete effettuà e azioni necessarie cù sti, per esempiu, cum'è dighjà menzionatu, per riprodurre video, musica, visualizzare foto o qualcos'à altre per u vostru discrezione.

Comu pudete vede, cunnessione di dispositivi Android à una rete normale di Windows ùn hè micca tantu un travagliu difficili.