U guadri in Steam

Per praticità, u client email di Outlook offre à i so utilizatori a capacità di risponde automaticamente à i messaggi in entrata. Questu pudete simplificà significativamente u travagliu cù a posta, s'ellu hè necessariu mandà a stessa risposta in risposta à e-mail in entrata. Inoltre, a risposta automatica pò esse configurata per tutti l'ingressu è selettivu.

Se avete appena scontru un prublemu simile, allora quest'istruzione ti aiutera à simplificà u travagliu cù a posta.

Dunque, per configurà una risposta automatica in Outlook 2010, sarà necessariu creà un mudellu è poi configurà a regula cumplicata.

A creazione di un mudellu di risposta automatica

Inizia da u principiu - preparemu un mudellu di lettera chì sarà inviatu à i destinatari cum'è una risposta.

Prima, creà un novu messaghju. Per fà quessa, nantu à la scheda "Casa", cliccate u pulsante "Crea un Messaghju".

Quì avete bisognu di inserisce testu è formattallu, se necessariu. Questu testu sarà adupratu in u missaghju di risposta.

Ora, quandu u travagliu cù u testu hè finitu, andate à u menu "File" è quì selezziunu u comando "Salva cum".

In a finestra di articulu di salvezza, selezziunate "Template di Outlook" in a lista "File Type" è inserisci u nome di u nostru mudellu. Ora confermemu u salvu cliccendu nantu à u bottinu "Salva". Ora a nova finestra di missaghju pò esse chiusa.

Questu cumpleta a creazione di u mudellu di autoresponse è pudete procedere à configurà a regula.

Crea una regula per risposte automatiche à i messaghji ricevuti

Per creà una nova regola velocemente, andate in la tabulazione Principale in a finestra principale di Outlook è in u gruppu Sposta cliccate nantu à u bottinu Regole è poi selezziunate l'elemento Gestisci e regole è notifiche.

Quì cliccamu nantu à "Nuuu ..." è andemu à u vitturariu per creà una nova regula.

In a sezione "Inizio cù una regula nunda", cliccate nantu à l'elemento "Applica a regula à i messaggi ch'e aghju ricevutu" è andate à u passu chì seguita, cliccendu u pulsante "Avanti".

In stu stadiu, cum'è in regula, ùn anu micca scelte e condizioni. Tuttavia, se avete bisognu di persunalizà a risposta ùn à micca tutti i messaghji ricevuti, selezziunate e condizioni necessarie, selezziunate e bèie.

Dopu, andate à u passu à andà cliccendu u bottinu pertinente.

Se ùn avete micca selezionatu alcuna situazione, Outlook vi avverrà chì a regula doganale hè valida per tutte e e-mail in entrata. In casi chì avemu bisognu, confermamu cliccendu nantu à u "Si" o cliccate "No" è setate e condizioni.

In stu passu, selezziunu l'azione cù u missaghju. Chì avemu configuratu una risposta automatica à i messaghji ricevuti, verificà a casella "Rispondi cù u mudellu specificatu".

À u fondu di a finestra ci vole à sceglie u mudellu desideratu. Per fà quessa, cliccate nant'à u ligame "u mudellu specificatu" è procedi à a selezzione di u mudellu stessa.

Se in u stadiu di creazione di un mudellu di messaghju ùn avete micca cambiatu u parcorsu è lasciatu tuttu per difettu, allora in questa finestra hè basta per selezzià "I mudelli in u sistema di file" è u mudellu creatu apparisce nant'à a lista. Altrimenti, fate un clic nantu à u pulsante "Sfoglia" è aprite a cartella duve avete salvatu u schedariu cù u mudellu di u messaggiu.

Se l'azione desiderata hè selezionata è u mudellu hè selezionatu, pudete andà à u passu chì seguite.

Quì pudete avè configuratu eccezioni. Hè cusì, i casi in cui a risposta automatica ùn funziona micca. Sì necessariu, selezziunate e condizioni necessarie è personalizateghjine. Sì ùn ci sò micca eccezioni in a vostra regula di risposu automatica, andate dopu à u passu finale cliccendu u pulsante "Avanti".

In realtà, ùn hè micca bisognu di configurà qualcosa quì, cusì pudete cliccà subitu nantu à u bottu "Fattu".

Ora, dipende da e cundizioni configurate è eccezioni, Outlook invierà u vostru mudellu in risposta à e-mail in entrata. Tuttavia, u maestru di regula prevede solu per una risposta automunale per ogni destinatariu durante una sessione.

Hè cusì, appena avete principiatu Outlook, a sessione si mette in opera. Finisce à a uscita da u prugramma. Cusì, mentre Outlook funziona, ùn ci sarà più risposta ripetuta à u destinatariu chì hà inviatu diversi messaghji. Durante a sessione, Outlook crea una lista di utenti à i quali hè stata mandata una risposta automatica, chì ti permette di evità di rinviantà. Ma, s'è fine u Outlook, è poi logu dinò, sta lista hè ripristinata.

Per disattivà a risposta automatica à i messaghji ricevuti, basta à deselezziunà a regula di risposte automatica in a finestra "Gestione di Regole è Alerte".

Usendu sta istruzzione, pudete configurà a risposta automatica in Outlook 2013 è versioni successive.