"Cesto" in Windows, hè una situazione di conservazione temporanea per i file chì ùn sò ancu stati eliminati definitivamente da u discu. Comu ogni cartulare, hà a so situazione attuale, è oghje avemu dirittu esattamente annantu à questu cume, è cume da ripristinà un componentu tali un impurtante di u sistema operativu s'ellu sparisce da u Desktop.
Vede ancu: Induve hè a cartella "AppData" in Windows 10
Cartella "Ciambulatore" in Windows 10
Come dicemu in precedenza, "Cesto" hè un componente di sistema, è cusì a so directory hè situata in u drive nantu à u quale Windows hè installatu, direttamente in a so root. U caminu direttu versu hè cumpratu:
C: $ RECYCLE.BIN
Ma ancu se si attiva a mostra di oggetti nascosti, ùn vedete micca questu cartulare. Per uttene in essa, devi copiare l'indiramentu sopra e appicicilu a "Esploratore"poi premete "ENTER" per a transizione immediata.
Vede ancu: Visualizà i cartulti ascutiti in Windows 10
Ci hè un'altra opzione chì implichi l'usu di un comando speciale per a finestra. Run. Sembra questu:
% SYSTEMDRIVE% $ RECYCLE.BIN
Tuttu u vostru aghju di fà hè cliccate. "WIN + R" nant'à a tastiera, inserisci stu valore in a righjina di a finestra aperta è premete "OK" o "ENTER" per a transizione. Questu aprirà u listinu directory cum'è l'usu "Esploratore".
A cartulina "Cestini"situatu in a radice di u discu cù Windows, piazzatu solu i file chì sò stati eliminati da. Se cancellate qualcosa, per esempiu, da u D: o E: i dati sò piazzati ind'è u dirittu, ma à un indirizzu differente -D: $ RECYCLE.BIN
oE: $ RECYCLE.BIN
rispettivamente.
Dunque, induve in Windows 10 hè a cartella "Cestini", ci hè statu capitu. C'è ancu più dighjà ciò chì à fà se a so etichetta scomparsa da u Desktop.
Reciclà u recuperu
U desktop 10 di Windows ùn hè micca inizialmente sovraccaricatu di elementi inutili, è ùn puderete micca cunsegnarla. "U me computer"ma "Cesto" ci hè sempre. Almeno, s'ellu ùn hè micca cambiatu e l'impostazioni predefinite o ùn ci erau fallimenti in u sistema, ùn ci sò micca errori. Pè per l'ultime raghjone, a scorcia di u cartulare in questione pò sparire. Fortunatamente, hè abbastanza facente ritornà.
Vede ancu: Cumu aghjunghje a scorciatura "U Computer" à u Windows 10 Desktop
Metodo 1: "Editor di strategie di gruppu locale"
L'opzione più efficace è relativamente faciule per risolve u nostru compitu oghje hè di aduprà un strumentu di sistema tantu impurtante cum'è "Editor di strategie di gruppu locale". Hè vera, stu cumpunente hè solu in Windows 10 Pro è Educazione, cusì u prucessu metudu ùn hè micca applicabile per a versione Home.
Vede ancu: Cumu aprite u "Editor di Politiche di Gruppi Locali" in Windows 10
- Per funzionà "Editor ..." cliccate nantu à "WIN + R" nant'à a tastiera è entrate u cumandatu sottu. Assicurà a so esecuzione premendu "OK" o "ENTER".
gpedit.msc
- In a zona di navigazione di sinistra, seguite a strada "Configurazione di l'utente" - "I mudelli amministrativi" - "Desktop".
- In a finestra principale, trova l'oggetto "Elimina l'icona "Cesto" da u desktop " è aprite dopu per dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse.
- Pone un marcatore davanti à l'elemento. "Not set"dopu cliccate "Applicà" è "OK" per confermà i cambiamenti è chjude a finestra.
- Subitu dopu avè eseguitu queste azzioni, a scorcia di scale "Cestini" apparirà nant'à u desktop.
Metudu 2: "Impostazioni di l'icona di u Desktop"
Aggiungere i scorciati di u desktop à i componenti di u sistema, cum'è "Cesto", hè possibile è in un modu più soffice - à traversu "Opzioni" OS, ancu, stu metudu funziona in tutte e versioni di Windows, è micca solu in Pro è in a so edizione corporativa.
Vede ancu: Versioni di differenze di Windows 10
- Premete i tasti "WIN + I"aprite "Opzioni"è andate à a sezione "Personalizazione".
Vedi ancu: Opzioni di persunalizazione di Windows 10 - In a barra laterale, andate in tab "Temi"Scorri un pocu e cliccate nantu à u ligame. "Impostazioni di l'icona di u Desktop".
- In a finestra di dialogu chì si apre, selezziunate a casella accanto à "Cestini", poi cliccate nantu à i buttoni una per unu "Applicà" è "OK".
Scelta "Cestini" si aghjunghje à u desktop.
Tip: aprite "Impostazioni di l'icona di u Desktop" modu possibile è più veloce. Per fà quessa, chjama a finestra Runentrate u cumandatu sottu è cliccate "ENTER".
Rundll32 shell32.dll, Control_RunDLL desk.cpl ,, 5
Metudu 3: Crea una drentu sè
Se ùn vulete micca scavà in "Parametri" u sistema operativu o a versione di Windows chì state usando ùn contene micca Editor di Criteri Locali di Grupporitornà "Carrettu" A u desktop, pudete pienu manualmente, trasformendu in questu u cartulare abitu di solitu.
- In qualunque spaziu di desktop pratice, senza etichetta, fate un clic destro (RMB) per aprite u menù contestuale è selezziunate e elementi in esse "Crea" - "Cartella".
- Selezziunu cliccando è rinominà lu cù l'elemento corrispondente in u menù contestuale o premendu F2 nantu à a tastiera.
Inserite u nome chì seguitu:Cesto. {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
- Cliccate "ENTER", dopu chì u direttore chì avete creatu si trasformerà in "Carrettu".
Vede ancu: Cumu rimuovere l'etichetta "Cestu" da Windows Desktop 10
Conclusione
Oghje avemu parlatu duve hè u cartulare "Cestini" in Windows 10 è cume da restituisce a so scorciatura à u desktop in caso di sparizione. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi. Se, dopu leghje, ci sò ancu e dumande, sentite liberu di dumandarle in i commenti.