Certi utenti, soprattuttu quandu avianu a sperienza in interagisce cù Pc, cambianu vari parametri di u registru di Windows. Spessu, tali azzioni portanu à l'errori, a difettosità è ancu inoperabilità di l'OS. In st'articulu discutemu cumu restaurà u registru dopu sperienze senza successu.
Riprende i registri in Windows 10
Per principiu, u registru hè unu di i componenti più impurtanti di u sistema è senza duvè estrema necessità è sperienza ùn deve esse editatu. In u casu chì dopu à i cambiamenti cuminciò à affranchi, pudete tenta di ripristinà i schedari in chì a "bugia" chiavi. Questu hè fattu sia da un "Windows" di travagliu, sia in l'ambiente di recuperu. E nò, guardemu tutte e opzioni possibili.
Metudu 1: Restaveru da u backup
Stu metudu implica a presenza di un schedariu contenente i dati esportati di tuttu u registru o di una sezione separata. Se ùn avete micca avutu a creazione prima di modifiche, andate à u paragrafo successivu.
Tuttu u prucedimentu hè cumpratu:
- Aprite l'editor di u registru.
Ulteriori: Modi per apri l'editoru di u Registro di sistema in Windows 10
- Selezzi a partizione root "Computer", cliccate nantu à u RMB è selezziunate l'elemento "Esporta".
- Dà u nome di u file, selezziunate a so posizione è cliccate "Salvà".
Pudete fà u listessu cun qualsiasi cartulare in u editore induve cambiò tasti. A risturazione hè fatta dopu cliccendu nantu à u schedariu creatu cù cunfirmazione di l'intenzione.
Metudu 2: Sostituite i file di registro
U sistema pò fà copie di backup di i file importanti prima di ogni operazione automatica, cume l'aggiornamenti. Sò salvate à u seguitu indirizzu:
C: Windows System32 config RegBack
I schedari validi sò "in u livello di cartula sopra, cioè.
C: Windows System32 config
Per fà una riparazione, avete bisognu di copià e copie di backup da u primu cartulare à u secondu. Ùn pruvate micca in fretta di rallegrava, perchè ùn pò esse fatta in a manera usuale, perchè tutti sti documenti sò bloccati da esecuzione di prugrammi è di processi di sistema. Quì solu aiuta "Linea di cumandamentu", è currendu in l'ambiente di recuperu (RE). Dopu, descrivemu duie opzioni: se a "Windows" hè caricata è chì s'ellu vi si accede, ùn hè micca pussibule di accede.
U sistema principia
- Aprite u menu "Start" è cliccate nantu à l'ingranaghju ("Opzioni").
- Andemu in a sezione "Aggiorna è Sicurezza".
- Tab "Recuperu" circà "Opzioni speciali di download" è cliccate Ora ripartisce.
If "Opzioni" ùn aprite micca da u menu "Start" (Questu succede quandu u registru hè dannatu), pudete chiamallu cù a scelta di tastiera Windows + I. U riaviscimentu cù i parametri necessarii pò esse effettuatu ancu premendu u pulsante corrispondente cù a tonalità premuta. SHIFT.
- Dopu u reiniziziu, andate à a sezione di risoluzione di problemi.
- Andà à i parametri supplementari.
- Chiama "Linea di cumandamentu".
- U sistema hà da rinvallà torna, dopu chì allura li si propone di sceglie un account. Cercemu a nostra propria (megliu ch'è quellu chì hà diritti di amministratore).
- Inserite a password per entrà è cliccate "Continue".
- Dopu avemu bisognu di copià i file da un cartulare à l'altru. Prima ci verificà u discu cù chì lettera a cartella hè situata. "Windows". Di solitu in l'ambiente di recuperu, a partizione di u sistema hà a lettera "D". Pudete verificà cun a cummentazione
dir d:
S'ellu ùn hè micca una cartulina, pruvate altre lettere, per esempiu, "dir c:" etc.
- Inserite u comando chì seguita.
copia d: Windows system32 config regback d default d: Windows system32 config
Spingi ENTER. Aferite a copia cù un tastu in tastiera "Y" e premendu torna ENTER.
Cù questu azzione hà copiatu un schedariu chjamatu "default" to folder "config". Di listessa manera, hè necessariu trasferisce quattru documenti in più.
sam
software
sicurezza
sistemaCunsigliu: Per ùn entrà micca un cumandamentu manualmente ogni volta, pudete dopu cliccà dopu cliccate nantu à a freccia "Sà" nantu à a tastiera (finu ch'è a linea richiesta) è basta à rimpiazzà u nomu di file.
- Chiusura "Linea di cumandamentu"cum'è una finestra normale è spente u computer. Naturalmente, allora accende dinò.
U sistema ùn principia
Se Windows ùn pò esse principiatu, hè più faciule per andà à l'ambiente di recuperu: sì u scaricatu ùn fallisce, si aprirà automaticamente. Avete basta à cliccà "Opzioni avanzate" nant'à u primu schermu, è fate quessa azzioni da u puntu 4 di l'opzione precedente.
Ci sò situazioni in cui l'ambiente RE ùn hè micca dispunibile. In questu casu, duverete aduprà a media (installazione) di stallazione cù Windows 10 à bordu.
Ulteriori dettagli:
Guida per a creazione di un unità di avvallamentu Flash cun Windows 10
Configurate u BIOS per l'iniziu da un drive flash
Quandu parte da i media dopu a scelta di una lingua, invece di installà, selezziunà a riparazione.
Cosa fate dopu, sapete già.
Metudu 3: Risturazione sistema
Se per una qualchì ragione hè impussibile ripristinà u registru direttamente, devi uttene un altru strumentu - u rollback di u sistema. Questu pò esse fattu in diversi modi è cù risultati diversi. A prima opzione hè di aduprà i punti di ripristinamentu, u secondu hè di portà Windows à u so statu originali, è u terzu hè di restituisce i parametri di a fabbrica.
Ulteriori dettagli:
Rinvenimentu à un puntu di riparazione in Windows 10
Ripristinà Windows 10 à u so statu originali
Redemu Windows 10 à u statu di fabbrica
Conclusione
I metudi sopra culletti funzionanu solu quandu ci sò file pertinenti nantu à i vostri dischi - copie di backup è (o) punti. Sì ùn sò micca dispunibili, avete da reinstallà "Windows".
Leggi ancu: Cumu installà Windows 10 da un drive flash o discu
Infine, diamo una coppia di consigli. Sò sempre, prima di edità i tasti (o sguete, o crei quelli nuovi), esportate una copia di un rughjone o di u Registro in tuttu, è creà un punto di riparazione (avete bisognu di fà). È una altra cosa: sì ùn sì micca sicuru di e vostre azzioni, hè megliu à ùn aprite micca u editor.