Cumu esportà i segnalatori da Google Chrome


Quandu cambiate à un novu navigatore, ùn vulete perdere nisuna informazioni impurtanti cum'è i segnalatori. Se vulete trasmette i segnalibri da u navigatore Google Chrome à qualunque altra, allora ti cuminciai a exportà i segnalibri da Chrome.

Esportazione di segnalibri salverà tutti i segnalibri attuali di Google Chrome cumu un schedariu separatu. Dopu, questu schedariu pò esse aghjuntu à qualsiasi browser, cusì trasferendu i segnalatori da un browser web à l'altru.

Scaricate Google Chrome Browser

Cume da esportà i segnalatori di Chrome?

1. Cliccate nantu à u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore di u navigatore. In a lista chì vene, seleziona "Segnalibri"è dopu apri "Signature Manager".

2. Una finestra apparirà nant'à u schermu, in a parte centrali di cui cliccate nantu à l'elemento "Gestione". A lista di picculi apparirà nantu à u schermu induve avete bisognu di selezziunà l'elemento "Esporta i Segui à File HTML".

3. A schermata cummanda u Esploratore di Windows familiari, in cui hè basta à specificà a cartella di destinazione per u schedariu salvatu, è ancu, s'ellu ci vole, cambiate u so nome.

U libru finitu di u bookmarked pò esse importatu in qualunque tempu in ogni browser, e questu ùn pò necessariamente esse Google Chrome.